Marcin_G Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 jak Cię stać to czemu nie wymiana zależna od eksploatacji ale max co 10000kmOk myślałem ze co 15k będzie dobrze ale następnym razem się poprawie [emoji4] jazga głównie miasto.A ty jaka firmę olei preferujesz? Bo może nie ma sensu ładować tyle kasy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
k232 Opublikowano 10 Stycznia 2018 Opublikowano 10 Stycznia 2018 18 minut temu, Marcin_G napisał: Ok myślałem ze co 15k będzie dobrze ale następnym razem się poprawie jazga głównie miasto. A ty jaka firmę olei preferujesz? Bo może nie ma sensu ładować tyle kasy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jak trasa głównie po mieście silnikiem TDI to weź sprzedaj to auto i nie męcz silnika.
Marcin_G Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 W dniu 10.01.2018 o 19:03, Dev napisał: jak Cię stać to czemu nie wymiana zależna od eksploatacji ale max co 10000km A co byś kolego ew. z millersa polecił? i czy warto przepułkać silnik przed wlaniem nowego oleju. Pewnie nigdy nie było to robione a nalatane ok 220k
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 31 minut temu, Marcin_G napisał: A co byś kolego ew. z millersa polecił? i czy warto przepułkać silnik przed wlaniem nowego oleju. Pewnie nigdy nie było to robione a nalatane ok 220k wlej Motula, plukanka w dieslu.nie jest potrzebna
s27 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 (edytowane) wczoraj po 15 tys/km do swojego CAHA zalałem Castrol EDGE 5W/30, wlałem 4L i mam 1/2 na miarce. Edytowane 17 Stycznia 2018 przez s27
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 4 godziny temu, s27 napisał: wczoraj po 15 tys/km do swojego CAHA zalałem Castrol EDGE 5W/30, wlałem 4L i mam 3/4 na miarce. wlej na maxa
s27 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Dev podpuszczasz mnie, jak pojawi się problem z DPF to będę spuszczał, zostanie tak jak jest i będzie Ok
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 Godzinę temu, s27 napisał: Dev podpuszczasz mnie, jak pojawi się problem z DPF to będę spuszczał, zostanie tak jak jest i będzie Ok Problem z DPFem jest ale tylko w Twojej głowie. Nie bez powodu napisałem że masz wlać na Maxa. Wyjdzie to tylko na zdrowie silnikowi
Marcin_G Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 wlej Motula, plukanka w dieslu.nie jest potrzebnaTen będzie dobry?https://www.ucando.pl/p/olej-silnikowy-syntetyczny-8100-x-clean%2B-5w40-c3-%285-litrow%29-motul-102051/N-8KSBXN2UM9C-3224Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dev Opublikowano 14 Stycznia 2018 Opublikowano 14 Stycznia 2018 7 minut temu, Marcin_G napisał: Ten będzie dobry?https://www.ucando.pl/p/olej-silnikowy-syntetyczny-8100-x-clean%2B-5w40-c3-%285-litrow%29-motul-102051/N-8KSBXN2UM9C-3224 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Jo
s27 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 Dev muszę cię zasmucić bo zostawię tak jak jest i też mu wyjdzie na zdrowie
Dev Opublikowano 15 Stycznia 2018 Opublikowano 15 Stycznia 2018 19 minut temu, s27 napisał: Dev muszę cię zasmucić bo zostawię tak jak jest i też mu wyjdzie na zdrowie jak się boisz o to że masz za dużo oleju w silniku to go w ogóle nie wlewaj, po co Ci on tam ? na pewno nie zapcha DPFa
mumia66 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Zbliża się czas wymiany w moim aucie. Obecnie jeżdżę na Castrolu. Poczytałem i widzę że wielu użytkowników chwali Motula. Powiedzcie który będzie lepszy MOTUL SPECIFIC 5W30 czy MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 Oba są zgodne z normą 507.00 i w podobnej cenie. Silnik CAGA seria, DPF na miejscu.
k232 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) 27 minut temu, mumia66 napisał: Zbliża się czas wymiany w moim aucie. Obecnie jeżdżę na Castrolu. Poczytałem i widzę że wielu użytkowników chwali Motula. Powiedzcie który będzie lepszy MOTUL SPECIFIC 5W30 czy MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30 Oba są zgodne z normą 507.00 i w podobnej cenie. Silnik CAGA seria, DPF na miejscu. Wybieraj między Motul a Valvoline, nie ważne który aby spełniał normę Twojego silnika Edytowane 17 Stycznia 2018 przez k232
mumia66 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 W dniu 14.01.2018 o 20:29, Marcin_G napisał: Ten będzie dobry?https://www.ucando.pl/p/olej-silnikowy-syntetyczny-8100-x-clean%2B-5w40-c3-%285-litrow%29-motul-102051/N-8KSBXN2UM9C-3224 Ten jest zgodny z normami VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.
Marcin_G Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Ten jest zgodny z normami VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.Ja nie mam DPFaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
jedenastka Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 ja leje ponad 2 lat olej za 85zł, normy ma i opinie > jak średnie i to mi wystarczy mannol ;
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2018 Opublikowano 28 Stycznia 2018 W dniu 22.01.2018 o 20:44, mumia66 napisał: Ten jest zgodny z normami VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje. po czym to stwierdziłeś ?
mumia66 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Opublikowano 29 Stycznia 2018 Może źle napisałem że się nie nadaje, bo zalać go można, ale po coś ustalono te normy. Oleje zgodne z normą 507 00 na pewno mają mniejszą zawartość popiołów, co jest zdrowsze dla naszego filtra DPF. Cytując pewnego producenta olejów: Ilość popiołów (popioły siarczanowe, siarka, fosfor) jest ograniczana w olejach do filtrów DPF. Ograniczenie to pozornie jest niewielkie, gdyż odnosi się do 1–2% masy oleju. Zauważono jednak, iż obniżenie ilości popiołów (SAPS) o 0,5 % powoduje dwukrotne wydłużenie żywotności filtra cząstek stałych. Dla gotowych środków smarnych, wykonanych w starej technologii, poziom SAPS zazwyczaj jest na poziomie 1,8–3%. Dla olejów niskopopiołowych poziom SAPS wacha się od 0,7 do 1,19%. Można to przełożyć na żywotność filtra cząstek stałych w okolicach 30 000 – 50 000km przy stosowaniu olejów konwencjonalnych, oraz okolice 250 000 – 300 000km przy zastosowaniu oleju niskopopiołowego.
Bartek29 Opublikowano 4 Lutego 2018 Opublikowano 4 Lutego 2018 Ja wlałam 4.7 litra do silnika caga i na mmi pokazuje niecałe 3/4 ,a na bagnecie 9 przy ustawieniu na 46 powinno tak być?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się