Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej polecacie do A4 B8 2.0 TDI CR?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak Cię stać to czemu nie

wymiana zależna od eksploatacji ale max co 10000km

Ok myślałem ze co 15k będzie dobrze ale następnym razem się poprawie [emoji4] jazga głównie miasto.

A ty jaka firmę olei preferujesz? Bo może nie ma sensu ładować tyle kasy

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
18 minut temu, Marcin_G napisał:

Ok myślałem ze co 15k będzie dobrze ale następnym razem się poprawie emoji4.png jazga głównie miasto.

A ty jaka firmę olei preferujesz? Bo może nie ma sensu ładować tyle kasy

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jak trasa głównie po mieście silnikiem TDI to weź sprzedaj to auto i nie męcz silnika. 

Opublikowano
W dniu 10.01.2018 o 19:03, Dev napisał:

jak Cię stać to czemu nie

wymiana zależna od eksploatacji ale max co 10000km

A co byś kolego ew. z millersa polecił? i czy warto przepułkać silnik przed wlaniem nowego oleju. Pewnie nigdy nie było to robione a nalatane ok 220k

Opublikowano
31 minut temu, Marcin_G napisał:

A co byś kolego ew. z millersa polecił? i czy warto przepułkać silnik przed wlaniem nowego oleju. Pewnie nigdy nie było to robione a nalatane ok 220k

wlej Motula, plukanka w dieslu.nie jest potrzebna

Opublikowano (edytowane)

wczoraj po 15 tys/km do swojego CAHA zalałem Castrol EDGE 5W/30, wlałem 4L i mam 1/2 na miarce.

Edytowane przez s27
Opublikowano
4 godziny temu, s27 napisał:

wczoraj po 15 tys/km do swojego CAHA zalałem Castrol EDGE 5W/30, wlałem 4L i mam 3/4 na miarce.

wlej na maxa

Opublikowano

Dev podpuszczasz mnie, jak pojawi się problem z DPF to będę spuszczał, zostanie tak jak jest i będzie Ok

Opublikowano
Godzinę temu, s27 napisał:

Dev podpuszczasz mnie, jak pojawi się problem z DPF to będę spuszczał, zostanie tak jak jest i będzie Ok

Problem z DPFem jest ale tylko w Twojej głowie. Nie bez powodu napisałem że masz wlać na Maxa. Wyjdzie to tylko na zdrowie silnikowi 

Opublikowano

Dev muszę cię zasmucić bo zostawię tak jak jest i też mu wyjdzie na zdrowie :banan:

Opublikowano
19 minut temu, s27 napisał:

Dev muszę cię zasmucić bo zostawię tak jak jest i też mu wyjdzie na zdrowie :banan:

jak się boisz o to że masz za dużo oleju w silniku to go w ogóle nie wlewaj, po co Ci on tam ? na pewno nie zapcha DPFa 

Opublikowano

Zbliża się czas wymiany w moim aucie.

Obecnie jeżdżę  na Castrolu. Poczytałem i widzę że wielu użytkowników chwali Motula.

Powiedzcie który będzie lepszy 

MOTUL SPECIFIC 5W30 czy MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30

Oba są zgodne z normą  507.00 i w podobnej cenie.

Silnik CAGA seria, DPF na miejscu.

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, mumia66 napisał:

Zbliża się czas wymiany w moim aucie.

Obecnie jeżdżę  na Castrolu. Poczytałem i widzę że wielu użytkowników chwali Motula.

Powiedzcie który będzie lepszy 

MOTUL SPECIFIC 5W30 czy MOTUL 8100 x-Clean+ 5W30

Oba są zgodne z normą  507.00 i w podobnej cenie.

Silnik CAGA seria, DPF na miejscu.

Wybieraj między Motul a Valvoline, nie ważne który aby spełniał normę Twojego silnika :)

Edytowane przez k232
Opublikowano
W dniu 14.01.2018 o 20:29, Marcin_G napisał:

Ten jest zgodny z normami  VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.

Opublikowano
Ten jest zgodny z normami  VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.

Ja nie mam DPFa


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

ja leje ponad 2 lat olej za 85zł, normy ma i opinie > jak średnie i to mi wystarczy

mannol ;

Opublikowano
W dniu 22.01.2018 o 20:44, mumia66 napisał:

Ten jest zgodny z normami  VW 502 00 / 505 00 VW 505 01 czyli do 2.0TDI z DPFem sie nie nadaje.

po czym to stwierdziłeś ?

Opublikowano

Może źle napisałem że się nie nadaje, bo zalać go można, ale po coś ustalono te normy.  Oleje zgodne z normą 507 00 na pewno mają mniejszą zawartość popiołów, co jest zdrowsze dla naszego filtra DPF.

Cytując pewnego producenta olejów:

Ilość popio­łów (popioły siar­cza­nowe, siarka, fos­for) jest ogra­ni­czana w ole­jach do fil­trów DPF. Ogra­ni­cze­nie to pozor­nie jest nie­wiel­kie, gdyż odnosi się do 1–2% masy oleju. Zauwa­żono jed­nak, iż obni­że­nie ilo­ści popio­łów (SAPS) o 0,5 % powo­duje dwu­krotne wydłu­że­nie żywot­no­ści fil­tra czą­stek sta­łych. Dla goto­wych środ­ków smar­nych, wyko­na­nych w sta­rej tech­no­lo­gii, poziom SAPS zazwy­czaj jest na pozio­mie 1,8–3%. Dla ole­jów nisko­po­pio­ło­wych poziom SAPS wacha się od 0,7 do 1,19%. Można to  prze­ło­żyć na żywot­ność fil­tra czą­stek sta­łych w oko­li­cach 30 000 – 50 000km przy sto­so­wa­niu ole­jów kon­wen­cjo­nal­nych, oraz oko­lice 250 000 – 300 000km przy zasto­so­wa­niu oleju nisko­po­pio­ło­wego.

Opublikowano

Ja wlałam 4.7 litra do silnika caga i na mmi pokazuje niecałe 3/4 ,a na bagnecie 9 przy ustawieniu na 46

powinno tak być?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...