scot Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Witam, Ostatnio mam problem z moim afn, po przekroczeniu ok 3500 obrotów wchodzi w tryb awaryjny. Sprawdziłem przepływkę, N75, i kilka innych rzeczy... Została mi chyba turbina do sprawdzenia. Chciałem dzisiaj to zrobić, podłączyłem kabelek odpaliłem vag-com, wybrałem grubę 011 -> Measuring Blocks i tutaj mi się pojawiło "ERROR group 011 not available". próbowałem to włączyć na kilka sposobów ale niestety mi się nie udało. No to odpaliłem i kolega na biegu jałowym dodawał gazu a ja obserwowałem sztangę - nie ruszała się. Wypiąłem wężyk od n75 i zacząłem zaciągać powietrze - lekko się ruszała (jakieś 2-3mm max) Jak inaczej można ją sprawdzić ... czy tylko w tym momencie zostaje mi wykręcenie turbiny Audi a4 AFN, 110km 96R skrzynia automatyczna.
matyss___ Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 2-3 mm to bardzo mało ..ponad cm powinna sie ruszac
goldi Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 twój rocznik pewnie nie obsługuje grupy 11 w bs a 2-3 mm to lipa łopatki zapieczone w turbo zbyt delikatna jazda poniżej 2 tyś obr i katalizator który pewnie masz a jest zapchany
scot Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Rozumiem, Kolejne pytanie co powinno się stać jak odepnę wężyk wskazany na zdjęciu. Dodam że n75 jest nowy. p.s. Sprawdziłem co się dzieje przy włączonym zapłonie i dodawaniu gazu na tym wężyku - generalnie nic
matyss___ Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 powinno powietrze syknąc na odpalonym
scot Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a jak nie syka ... ? i z wężyka czy z tej "gruszki". i czy to syknięcie powinno być odczuwalne, jeżeli tak to z jaką siłą... ?
sasza Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Powinieneś mieć podciśnienie na tym wężyku.
Maras Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 mam podobny problem ma wezyku od gruchy pojawia sie za male podcisnienie. Na poczatku wogole sztanga nie chodzila ale po zdjeciu pare razy wezyka zaczelo troche ciagnac. Mysle ze u mnie pompa vaccum jest do wymiany
scot Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ok rozumiem to jak najprościej zdiagnozować wszystko wstecz... ?
Szerszeniatko Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 mam ten sam problem, tyle ze u mnie sztanga nie rusza sie w ogóle ;/ w sobote będę chciał wyciagnac turbine i ruszyć tą sztangę bo prawdopodobnie jest zapieczona, oby tylko to miało winę...
Witek A4 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 mam podobny problem ma wezyku od gruchy pojawia sie za male podcisnienie. Na poczatku wogole sztanga nie chodzila ale po zdjeciu pare razy wezyka zaczelo troche ciagnac. Mysle ze u mnie pompa vaccum jest do wymiany Jeżeli masz sprawną szlajfe (hamulce), hamują jak należy to pompę vaccum możesz śmiało wykluczyć.
matyss___ Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 sztanga powinna ci sie ruszac około 2cm ...moze sie zapiekło...posprawdzaj wezyki wszystkie czy sa podpiete i czy szczelne
scot Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 to że powinna się ruszać to wiem... teraz niepokoją mnie też wężyki które wyglądają ok, ale nic z nich nie syka.
Maras Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 u mnie jest dziwna sprawa bo wezyki mam nowe a podcisnienie ktore idzie do gruchy turbo jest za slabe ale sztange moge palcami jeszcze podniesc do gory czyli zmienna geometria wyglada ok tylko czego takie slabe podcisnienie jest na tym wezyku ---------- Post dopisany at 12:39 ---------- Poprzedni post napisany at 11:27 ---------- a powiedzcie mi taka sprawe. Mama w domu dwie A6 AFN i zauwazylem ze w jednej po dodaniu gazu sztanga idzie do gory a w drugiej w dol. O co chodzi?
scot Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Maras - a co się u Ciebie dzieje jak odepniesz wężyk w miejscu które wskazałem na zdjęciu ? I co można jeszcze sprawdzić poza wężykami jeżeli wszystkie są ok, jakie zaworki ? Pozdrawiam
Maras Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 kolego powiem Ci ze raczej nie ma co szukac przyczyny gdzie indziej bo to pewnie jak zwykle zmienna geometria stoi i u mnie wlasnie tak jest bo zobaczylem w drugim AFNie i palcami idzie ja ruszyc a u mnie za cholere nie da rady wiec na dniach wyjmuje turbo i do czyszczenia.
scot Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2013 sprawdzę jeszcze dokładnie sztangę "manualnie" i dam znać - ale tak jak pisałem wcześniej: Wypiąłem wężyk od n75 i zacząłem zaciągać powietrze - lekko się ruszała (jakieś 2-3mm max) może mam za słabe ssanie ;]
Maras Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 sprawdz czy na zgaszonym podciagniesz sztange do gory palcami
OLIVER Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 sprawdz czy na zgaszonym podciagniesz sztange do gory palcami To nie jest takie proste i łatwe dźwignąć palcami sztangę do gór, grucha daje spore opory....Nie ma miejsca by ją dobrze złapać ..... Proponuję ..Odkręcenie gruszki (dwie nakrętki M6 ) od spodu gruszki i potem łapiesz za gruchę i ciągniesz bez problemu sztangę do góry i wtedy możesz określić jak sztanga chodzi ..czy lekko czy przycina się i ile Ci chodzi Góra- dół...Można nawet wten sposób spróbować rozruszać kierowniczki jeśli są przy mulone Uwaga !!! jest nie wygodnie ale idzie to zrobić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się