Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż kierownicy multifunkcyjnej Audi A4 B8 2008-2012


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

... ale polift czy przedlift?

Opublikowano
... ale polift czy przedlift?

przed

---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 18:03 ----------

... ale polift czy przedlift?

przed

chodzi mi tylko na razie o wymianę samych przycisków

Opublikowano

klakson masz na oddzielnym obiegu, zazwyczaj jest to gruby drut który łączy się z masą,

jak już zdejmiesz poduszkę, to zobaczysz jak łatwo wychodzą przyciski multifunkcji wystarczy podważyć :wink:

same moduły multifunkcji też są rozbieralne...

Opublikowano

Właśnie chodzi mi jak ściągnąć górną część kierownicy gdzie pisze audi tylko to. Próbowałem podważyć ale nie chce odskoczyć

Opublikowano
Właśnie chodzi mi jak ściągnąć górną część kierownicy gdzie pisze audi tylko to. Próbowałem podważyć ale nie chce odskoczyć

Mówisz poważnie z tym "podważaniem"?

Ten "klakson" z napisem Audi, to jest poduszka powietrzna. Jak zdemontować ją zgodnie ze sztuką, czyli wyeliminować możliwość bum, zerkij chociażby tu http://a4-klub.pl/audi-a4-b8-133/montaz-kierownicy-multifunkcjyjnej-a4-b8-268784/

Opublikowano

No i wszystko już wiem hehe dzięki wielkie :wink: z tym podważaniem to tylko tak delikatnie :grin: jeszcze raz dzięki

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 19:24 ----------

A czy po odłączeniu akumulatora nic się nie stanie? i czy nie trzeba czegoś kodować znowu?

Opublikowano
No i wszystko już wiem hehe dzięki wielkie :wink: z tym podważaniem to tylko tak delikatnie :grin: jeszcze raz dzięki

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 19:24 ----------

A czy po odłączeniu akumulatora nic się nie stanie? i czy nie trzeba czegoś kodować znowu?

Nie. Trzeba będzie tylko potem pokasować błędy.

Opublikowano
No i wszystko już wiem hehe dzięki wielkie :wink: z tym podważaniem to tylko tak delikatnie :grin: jeszcze raz dzięki

---------- Post dopisany 29-12-2013 at 00:05 ---------- Poprzedni post napisany 28-12-2013 at 19:24 ----------

A czy po odłączeniu akumulatora nic się nie stanie? i czy nie trzeba czegoś kodować znowu?

Nie. Trzeba będzie tylko potem pokasować błędy.

Zabieg przeprowadzony pomyślnie :wink:

Opublikowano
:thumbup1:
Opublikowano

Czy dobrze wyczytałem ze poduszka w kierownicy czteroramiennej jest inna niż w trzy :eusathink: (przedlift)

Opublikowano
Czy dobrze wyczytałem ze poduszka w kierownicy czteroramiennej jest inna niż w trzy :eusathink: (przedlift)

Dobrze wyczytałeś. Przyjrzyj się swojej, zobaczysz różnice.

Opublikowano

źle wyjaśnione

mam taśmę razem z obudową i manetką od tempomatu jak na zdjęciu, potrzebuję przełożyć manetki od wycieraczek i świateł

117181095_6_644x461_audi_a4_b8_czesci_kierownica.jpg

Opublikowano

Chciałem się zapytać czy wymieniając kierownice na poliftową ze zwykłej czteroramiennej przyciski w polifcie będą działać np nawi? bo w zwykłej niema, nie mogę znaleźć nic o tym za bardzo.

Opublikowano

mam pytanie do naczelnych rezaczy b8 :)

mam 4 ramienną z multifunkcją. chciałbym założyć kiere z multi i łopatkami do tipa. czy poza kierą będą musiał coś jeszcze wymianiać.

Opublikowano

A czy wszystkie kierownice (multi i bez multi, cztero i trójramienne) mają taką samą wielkość? Chciałbym jakąś mniejszą zamontować niż moja plastikowa standardowa bez multi czteroramienna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...