Gracjan Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Przedstawiam zbiór fotek z niektórych prac przy samochodzie... Nadkola tył: Plastikowe nadkole trzeba zdemontować... Myjemy Na nadkolach brud pewnie jeszcze od nowości Kolejne i ostatnie podejście do wnęk - już po wyschnięciu... A to co ? Jazda do sklepu po "baranek", drapiemy i malujemy.... No i na gotowo Nadkola przód: Demontujemy nadkola: Felgi też trzeba było poprawić - IronX Zaczynamy myć - Nielsen APC Skończone - na nadkola nałożony 303 Czas na wnętrze... A dokładnie operacja pranie :-] Oto pacjent przed zabiegiem aż wstyd pokazywać ... Zaczynamy rozbierać... Teraz czas na usunięcie smaru z dywanu i odkurzanie... Przyszła pora na dywaniki... Dywanik kierowcy mnie nie powalił więc jutro kolejne pranie a jak nie będzie nic lepiej to trzeba szukać nowego Podłokietnik też "oberwał"... Woda po dywanikach i podłokietniku... Czas na przednie fotele i siedzisko kanapy... Fotel pasażera: Siedzisko: Fotel kierowcy: Niestety, alcantara ma najlepsze czasy za sobą... Woda z foteli i siedziska... Prawy przód przed: Po: Prawy tył przed: Po: Prawa strona oparcia po: Prawa strona dywanu na "gotowo" Tapicerka na drzwiach prawy przód przed: Po: Prawy tył przed: Po: Lewa strona oparcia po: Lewy tył przed: Po: Lewy przód po: Dywan na gotowo: Tapicerka drzwi lewy tył przed: Po: Lewy przód przed: Po: Nieszczęsny dywanik Przed: Po 2 kolejnych praniach, ogólnie już 3 ... Woda po wszystkim: No i na koniec pedały - APC + AP 303 Po "uzbrojeniu" wnętrza przyszedł czas na skórę... Tu w użycie poszedł Gliptone GT11 i GT12... Plastiki PB Natural Look, szyby Megs Glass Cleaner... Chciałbym Wam teraz przedstawić skromną relację z przygotowania auta do zimowych warunków. Auto stosunkowo czyste, często myte a mało jeździ… A początek lista kosmetyków i akcesoriów, które pomagały mi w pracy nad autem: Lakier... Deironizacja: - IronX - MAC Prickbort Pre Wash: - Piana - ValetPro PH Neutral Snow Foam - APC – Nielsen Cyclone Mycie: - Szampon - R&S Big Apple Glinka: - Bilt Hamber Auto Clay Soft - Lubrykant - woda + kilka kropel szamponu Suszenie: - Fluffy Dryer - 2szt Odświeżenie lakieru: - Meguiars Ultimate Compound - Pad Flexipads polishing 80mm + 150mm - IPA Woskowanie i zabezpieczenie plastików: - FK 1000P - 2 warstwy ( druga warstwa po 4h ) - AP 303 Silnik... Mycie ( bardziej przetarcie ): - APC - Nielsen Cyclone Zabezpieczenie: - AP 303 - FK 1000p ( wewnętrzna część maski + rura dolotowa Y ) Felgi, opony i nadkola... Mycie: - ValetPro Blue Gel 1:4 - ValetPro Bilberry 1:5 - APC - Nielsen Cyclone - IronX Zabezpieczenie: - FK 1000P - Nielsen Brillance - AP 303 Szyby... Mycie: - Glinka - AutoGlym Car Glass Polish + Pady do szkła - IPA Zabezpieczenie: - RainX - 2 warstwy Wydech: - Mothers Mag & Aluminum Polish Akcesoria: - Karcher K5.55 - Pianownica PA - Marolex - Dwa wiadra + GG - Rękawica CarPro - Pędzelki, szczoteczki - Szczotka do felg i nadkoli - Taśma maskująca 3M - Maszyna polerska - Krauss DA - BP - 75mm + 125mm - Duża ilość róznych mikrofibr - Aplikatory - Halogeny - Krzesełko - Przedłużacz - Odkurzacz Karcher SE 4001 Czas pracy: Poniedziałek: 9h Środa: 8h No to czas start... Na początku przepraszam za tą prowizorkę z zakryciem miejsca po lampach ale tylko to się sprawdziło, wszystko inne odpadało razem z wodą Blach nie ściągałem bo tylna jest przyklejona na klej do szyb więc mogłoby to się źle skończyć a z przodu jest przynitowana a że zderzak ma tylko przejeździć do końca zimy a na wiosnę idzie do malowania to uznałem że nie warto Przechodzimy do mycia, na początek Prickbort i IronX... Trochę roboty "śmierdziele" miały Czas na pre wash... ... a czym jest relacja bez pędzelka? Niczym... Przechodzimy do kół i nadkoli... Myjemy... Płukanie... Glinka... No to kolejne mycie... Płukanie po raz drugi... Wystarczy lania tej wody, wjeżdżamy do garażu i suszenie... ...ale najpierw trzeba pozbyć się tej paskudnej taśmy... Resztę wody trzeba wydmuchać Suche... No to oklejam... Odświeżenie lakieru... Niestety, 50/50 jest takie jakie jest... auto nie było zapuszczone więc spektakularnego 50/50 nie będzie, poza tym chciałem tylko odświeżyc lakier po całym sezonie Obok szyb też nie przeszedłem obojętnie... Po wszystkim lakier i szyby zostały "przelane" litrami IPA... no i tak wyszło... Na tym kończymy prace pierwszego dnia... ... drugi czas zacząć... zaczynamy od dywaników gumowych na zimę... - ciekawostka, tylne jeszcze buta nie widziały Czas na woskowanie... Przechodzimy pod maskę... Teraz kolej na koła... Zaglądamy i tu... Szyby + lampy przód... Wydech... O plastikach też nie zapomniałem... Na koniec zostały nadkola... Efekt końcowy... pogody niestety się nie wybiera...
Fr0styyy. Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Opublikowano 10 Kwietnia 2013 Znam twój temat na pamięć na KA
jozek726 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Znamy i podziwiamy Gracjana wypociny też na innym forum Jest :kox::kox:
Gracjan Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Przez ostatnie kilka dni przygotowywałem auto do sezonu... 1. Deironizacja - Prickbort, IronX 2. Prewash - FastFoam + APC 3. Detale, wnęki itp - APC 4. Mycie właściwe - dwa wiadra, rękawica CarPro, szampon BigApple 5. Glinka - Bilt Hamber Soft + Meguiars LastTouch 1:1 6. Mycie po glinkowaniu - dwa wiadra, rękawica CarPro, szampon BigApple 7. Suszenie - Fluffy x2, sprężone powietrze 8. Koła - Prickbort, Bilberry, IronX, APC, glinka, FK 1000p, Brillance 9. Nadkola - Prickbort, Non-acidic aluminium cleaner, APC 10. Korekta - FG400, S17+, W09 11. Wosk - Lusso Oro 12. Plastiki - Bumper care, AP303 13. Szyby - Car glass polish, IPA , H2GO 14. Komora silnika - APC, FK 1000p, AP303 15. Wnętrze - odkurzanie, APC, AnGel, glass cleaner, GT12+GT11 Kilka fotek z prac... Efekt końcowy...
_Darek_ Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Mi tam wygląda na rocznik 2013:) Życzę każdemu kupić samochód po takim gościu.
Griffe Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 To jest auto wiecej jak weekendowe, oczko w glowie, aspiruje do miana kolekcjonerskie. Kupic da sie, ale nie za 12-15k, to KOSZTUJE!!!
andynl Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 Oj chłopak nudzi Ci się strasznie kosmetyki chyba kosztowały więcej niż to autko.
Skyliner89 Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 Żeby tak wypucować samochód to trzeba spełnić kilka warunków i mieć więcej $ niż standard. Gratuluje . Samochód robi duże wrażenie po takim pucowaniu
blbina Opublikowano 16 Maja 2013 Opublikowano 16 Maja 2013 Gracjan czym zabezpieczyłeś wnętrza pod plastikowym nadkolem, bo pięknie to wyszło.
Gracjan Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Opublikowano 16 Maja 2013 Gracjan czym zabezpieczyłeś wnętrza pod plastikowym nadkolem, bo pięknie to wyszło. Z tego co pamiętam to szczerze mówiąc niczym, tylko mocne czyszczenie
blbina Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Gracjan czym zabezpieczyłeś wnętrza pod plastikowym nadkolem, bo pięknie to wyszło. Z tego co pamiętam to szczerze mówiąc niczym, tylko mocne czyszczenie To nieźle bo świeci się jak psu j..ka (wygląda jak byś potraktował to jakimś przezroczystym fluidem)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się