Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby od dołu proszę o ocene logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam na wstepie napisze ze turbo bylo czyszczone nie wystepuja noulafy, tylko na dole jest slaby tak do 2500 potem idzie

n75 byl czyszczony wiem ze bylo kombinowane przy dlugosci sztangi staralem sie wrocic na seryjne miejsce nie wiem czy mi sie to udalo dziekuje z pomoc

Dynamiczne

grupa 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

grupa 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,008,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,023,018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Hmm.... no sztange by trzeba troche podregulowac... przeladowuje na wysokich obrotach... a to nie jest za zdrowe.

Sprobuj wydluzyc sztange o 2 obroty i zrob logi dynamiczne 011, 010 i 008 oraz statyczny 011 w trybie Basic Settings.

Pamietaj logujemy kazdą grupę oddzielnie.

Opublikowano

Ok tylko powiedz mi w która stronę się wydłuża sztange?

I czy to nie spowoduje że turbo będzie jeszcze później wystawiało?

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Wydłużyć sztangę i tak musisz a wtedy trzeba poluzować nakrętkę kontrującą i kręcić moletowaną nakrętką wewnątrz końcówki sztangi w prawo (patrząc na sztangę od góry). Spokojnie obróć nią o 2 obroty i ponownie zloguj 011 dynamicznie by sprawdzić czy rzeczywiste ciśnienie się będzie pokrywać z zadanym.

Opublikowano

No tak tylko czy jak wydluze sztange to czy czasami nie będzie jeszcze później turbo wstawalo od dołu?

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 07:42 ----------

wydłuzylem sztange o 2 obroty i zrobilem BS 011 czy jest ok?

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Nie jest ok, brak sterowania turbiną przez ecu, podpiąłeś dobrze wężyki podciśnienia? czy jest podciśnienie w wężyku do gruszki turbiny?

Jak zrobisz z tym porządek to zrób dynamicznego 011 i 003

Opublikowano

jak brak sterowania ja sztanga chodzila z okolo 2cm w doł i w góre cyklicznie to o co tu chodzi?

Opublikowano

W logu nie widać zmiany ciśnienia w BS więć coś jest nie tak.

Miałeś węże dolotu poskładane?

Zrób dynamiczny

Opublikowano

wszystko bylo poskladane tak jak jeżdze postaram sie zrobic logi ale nie mam 2 osoby i to jest bol

Opublikowano

Według log 008 przeplywomierz jest uszkodzony nie czuc falowania mocy podczas przyspieszania?

Opublikowano

Malowania nie ma jest na dole muł a potem około 2500 jedzie

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 18:51 ----------

przepraszam za bledy ale to ten telefon mnie poprawia:)

Tak jak pisalem falowania przyspieszania nie ma ciagnie ladnie ale dopiero powyzej 2500 tys obr

---------- Post dopisany 14-04-2013 at 12:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-04-2013 at 20:33 ----------

Witam ponownie zamieszczam nowe logi o ktore prosiliście

BS

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

z gory dziekuje za pomoc

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:20 ----------

ps wydluzylem sztange o 2 obr tak mysle :)

Opublikowano

niewiem co to jest ale 008 i 011 sie nie udaly

Opublikowano

tak to jest jak sie samemu logi robi :(

Opublikowano

Patrząc na logi BS 003 i 011 ewidentnie problem ze sterowaniem egrem (no chyba że zaślepiony) i turbiną. Nie ma zmian ciśnienia w przewodzie dolotowym jak i zmian masy powietrza zasysanego.

Sprawdź jeszcze raz czy podczas BS 003 w rurce podciśnienia do egra pojawia się i znika podciśnienie i tak samo przy gruszcze turbiny przy BS 011.

Poczekaj na wypowiedzi innych, może będą trafniejsze:wink:

Opublikowano

egr jest zaslepiony srubka

Opublikowano

W każdym razie przepływka słabo już mierzy i przymula. Nie widać tego w 008 dynamicznym bo nie wyszedł ale w 003 już tak.

Opublikowano

Jutro zrobię jeszcze raz 008 i 011 już mnie dobija ten samochód

Wysłane z mojego LT18i za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...