Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 c7 Avant 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

KOval81, Problem dotyczył wszystkich 3.0 TDI i 2.7TDI bez względu na moc i oznaczenie silnika. U mnie obeszło się bez wiekszych kosztów , zastosowanie zestawów naprawczych przyniosło oczekiwany efekt , nie mialem jeszcze luzów na przepustnicach tylko powyrabiane ciegna. Jeżeli są luzy na przepustnicach to tylko regeneracja ,lub wymiana na nowe cale kolektory dolotowe - koszt około 1700 zł / szt.

Tu masz obszerne info na ten temat:

Audi A6 Klub Polska :: [A6 C6 2.7TDI] PROBLEM Z "PRZEPUSTNICĄ"

Ja wymieniłem u siebie tylko ta część 059198212

dostepna np:

sklep.gajos.com.pl

Opublikowano

Mi raz zregenerowali w AZ te kolektory w A6 C6 za 350 zł od sztuki i mam spokój jak narazie, auto ma teraz przebieg ponad 500 tys.km. i nic się z nimi nie dzieje, więc jak dla mnie to nie ma z nimi zbyt wielu problemów.

Opublikowano
Jedrekx, czas pokarze jak ten silniczek będzie się spisywał z perspektywy czasu , bo to zupełnie inna konstrukcja niż poczciwe 3.0 TDI w B8. Zapewne blok silnika pozostał niezmieniony , lecz cały osprzęt jest zupełnie inny. Nie ma juz tych nieszczęsnych kolektorów dolotowych co się srały na potęgę i co naprawiałem przed sprzedażą B8, ale jak to się na prawdę będzie spisywać to czas pokarze, ale jestem dobrej myśli :wink:

Na razie jestem bardzo zadowolony, aż za bardzo , nie myślałem ,że to taka odskocznia po przesiadce z B8 :decayed:

robi ktos juz w polsce te silniki ? chodzi mi o jakis programik ?

i btw jakie sa objawy tych kolektorow ?

Opublikowano

Carlos jakie masz tam rozmiar opon ?

Fela :kox:

DSC06931.jpg

Opublikowano

fajny diesel jako nowy

mam nadzieje ze jako uzywany tez bedzie fajny i atrakcyjny

+ wytrzymala skrzynia

+ dobry pcozatek pod mody

+ duzo km i nm po modach

+ fajny dzwiek jak na diesla :)

tylko ciekawe co go bedzie trapic w przyszlosci i jak bardzo to bedzie kosztowne ;)

Opublikowano
btw jakie sa objawy tych kolektorow ?

Najpierw się błąd zapisze w pamięci(jakaś dolna czy górna granica wartości nie osiągnięta itd.) poźniej wywali błąd na deskę a jak dalej będziesz jeździł to w końcu tryb awaryjny.

Opublikowano

Swietne auto, moje marzenie.

...ale nie moge Carlos zniesc jednego :grin:

Pare lat temu B8 3.0TDI na wypasie - SREBRNE, teraz C7 3.0TDI na wypasie - SREBRNE.

Rozumiem, ze jasny = srebrny kolor latwo przyjmuje brud, kurz, wiem - tez mam cos podobnego... ale przeciez sa inne fajne jasne kolory - WTF ? :kox:

Naprawde nie chciales nic innego niz klasyczny srebrny, ktory jest chyba najbardziej oklepanym kolorem swiata ? :kox:

Opublikowano
Auto dostało nowy felunek :wink:

http://s21.postimg.org/s1ch5ucs3/DSC06931.jpg

http://s16.postimg.org/7l5f7gao1/DSC06932.jpg

A tak się kształtuje spalanie ,zapięty tempomat, pomiar na autostradzie przez kilka min ze stałą prędkością przy 130 i 160 km/h

http://s23.postimg.org/f4xaxwpc7/130.jpg

http://s23.postimg.org/58w7y9jk7/160.jpg

Powiem ,że nie spodziewałem się takich wyników i z każdym km jakby jeszcze mniej paliło :wink:

Wyglada pieknie jaki rozmiar tych felg szerokosc i jakie maja et ?

Opublikowano
Carlos jakie masz tam rozmiar opon ?

Fela :kox:

http://s21.postimg.org/s1ch5ucs3/DSC06931.jpg

opona standard 255/40/19 na takiej wyszła :wink: powiem ,że prowadzenie i komfort jest mega przy tym rozmiarze....

---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ----------

Swietne auto, moje marzenie.

...ale nie moge Carlos zniesc jednego :grin:

Pare lat temu B8 3.0TDI na wypasie - SREBRNE, teraz C7 3.0TDI na wypasie - SREBRNE.

Rozumiem, ze jasny = srebrny kolor latwo przyjmuje brud, kurz, wiem - tez mam cos podobnego... ale przeciez sa inne fajne jasne kolory - WTF ? :kox:

Naprawde nie chciales nic innego niz klasyczny srebrny, ktory jest chyba najbardziej oklepanym kolorem swiata ? :kox:

Fly już o tym pisałem , wiem ,że są ładniejsze kolory, ale srebrny ...... jest moim zdaniem najbardziej uniwersalny

, a ja na prawdę nie mam czasu nad spuszczaniem się nad lakierem i jego jakością co by było w przypadku np. czarnego :decayed:

---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ----------

Auto dostało nowy felunek :wink:

http://s21.postimg.org/s1ch5ucs3/DSC06931.jpg

http://s16.postimg.org/7l5f7gao1/DSC06932.jpg

A tak się kształtuje spalanie ,zapięty tempomat, pomiar na autostradzie przez kilka min ze stałą prędkością przy 130 i 160 km/h

http://s23.postimg.org/f4xaxwpc7/130.jpg

http://s23.postimg.org/58w7y9jk7/160.jpg

Powiem ,że nie spodziewałem się takich wyników i z każdym km jakby jeszcze mniej paliło :wink:

Wyglada pieknie jaki rozmiar tych felg szerokosc i jakie maja et ?

Turdzi felgi oryginał audi , najprawdopodobniej z S5, 19" et 33 szer. 9" opona standart 255/40/19, pasują idealnie.

Klikne dla CIebie jeszcze kilka zdjęć , bo chciałeś looknąć jak wygląda max wysoko na pneumacie, może jutro mi się uda jak znajdę chwilkę...

Opublikowano

Tak mi sie wydawalo ze to chyba nie 20 cali ale i tak w polaczeniu ze srebrnym wyglada super.Co prawda na 20 cali bylo by jeszcze lepiej ale rozumie ze czasem nie warto sie meczyc dla troszke lepszego wygladu.

Przyznam szczerze ze patrzac na to twoje auto zchcialo mi sie trochę takiej C7 ale mi kurka do garazu na dlugosc nie wejdzie :kwasny:

Opublikowano

zmień garaż :decayed:

Opublikowano

Carlos, felgi uzywki? W jakiej cenie udalo Ci sie znalezc? Moze byc na PW.

Opublikowano
zmień garaż :decayed:

Wlasnie zmienilem i okazalo sie ze mi ledwo A4 B8 wyjdzie:facepalm:

Opublikowano
Carlos, felgi uzywki? W jakiej cenie udalo Ci sie znalezc? Moze byc na PW.

Fly , za felgi zapłaciłem 5500 netto , nówki sztuki nie śmigane.

---------- Post dopisany at 16:32 ---------- Poprzedni post napisany at 16:30 ----------

zmień garaż :decayed:

Wlasnie zmienilem i okazalo sie ze mi ledwo A4 B8 wyjdzie:facepalm:

Turdzi to co to za garaż ,że B8 ledwo Ci się mieści ? Moje A6 jest tylko 20 cm. dłuższe to pewnie też byś upchnął :wink:

Opublikowano

picsart1368204355235.jpg

Garaz normalny norweski ale na jakie samochody nie wiem moze z lat 60 bo na pewno nie na dzisiejsze.....a na powaznie to problemem jest sciana od schowka ktora trzeba bedzie wyciac zeby zmiescic cos wiekszego

Opublikowano

Carlos jak tam się sprawuje A6 i ten silniczek? mógłbyś już coś napisać o kosztach jego ekspolatacji?

Opublikowano

A jakie maja być koszty nowego samochodu poza serwisem i paliwem za wyjatkiem tego ze serwis V6 jest na pewno droższy niz R4 no i ubezpieczenie od auta za ponad 300K kosztuje mala fortunę ;)

Opublikowano
A jakie maja być koszty nowego samochodu poza serwisem i paliwem za wyjatkiem tego ze serwis V6 jest na pewno droższy niz R4 no i ubezpieczenie od auta za ponad 300K kosztuje mala fortunę ;)

o serwisie V6 nie musisz mi akurat mówić bo mieliśmy 3.0 w A6 i mamy w Q7. ale jestem ciekaw jak to wygląda w porównaniu do wersji 240-konnej, czy jest dużo droższy czy nie aż tak droższy. czy wychodzą jakieś f*ck up'y czy nie.. typowo o silnik mi chodzi, a nie ubezpieczenia itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...