snajper1998 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 to jest na serii pompek i turbo , tyle tylko ze wal napierdziela a program nie jest jakos mega wysilony
tgkone Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 Nieźle 650 niuta chyba przy strzałach ze sprzęgła napędy zabija
snajper1998 Opublikowano 3 Maja 2013 Opublikowano 3 Maja 2013 zabija nawet bez strzalow dlatego do takich mocy nalezy wymienic sprzeglo chociazby na te ktore dalem w linku wyzej
seves Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Tgkone- Snajper gdyby czegos nie byl pewien to by bajek tu nie pisal;) on zna lepiej ten samochod niz ja;) Co do zawiasu - nie mam pojecia, prawdopodobnie s-line 1be - jest troche za wysoko jak dla mnie ale poki co najpierw musze wyciagnac max blotniki zanim pojdzie w dol no i nie wiem jeszcze czy zmienie sprezyny czy wpadnie gwint...
dydo85 Opublikowano 4 Maja 2013 Opublikowano 4 Maja 2013 ja bym się w fedry nie bawił tylko gwint zakładał
seves Opublikowano 4 Maja 2013 Autor Opublikowano 4 Maja 2013 Dokładnie tak myślę, tym bardziej że dokładka z cupry bardzo mi się podoba i nie chciałbym jej zimą gdzieś zgubić więc przed zimą gwint w górę i gotowe.. A sprężyn na lato i zimę chyba nikt nie zmienia
siemasz007 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Wygląda pięknie, jeździ okrutnie... gwint zrobi robote
seves Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 dzięki Bartek ale dokładke z cupry można na zime zdjąć Laki ale mi dokładka się podoba i latem i zimą
dydo85 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 uderz do UM w Rybniku może zapłacą przy okazji za odsnieżanie to wtedy nawet jak ja połamiesz to będziesz miał na nową
seves Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 tak jak pisał ktoś wcześniej, info o rozrządzie na forum A6. ja jestem po wymianie całego kompletnego rozrządu, po weekendzie będzie silnik montowany. seves, możesz coś więcej powiedzieć o wydechu, kto go robił lub jakiego producenta? ja u siebie mam Millteka i też nieziemsko gada heble seria czy tez coś modzone? Farmer sorry zapomniałem odpowiedzieć na Twojego posta To Twoja furka? Jarałem się tym dźwiękiem - kilka dni przed zakupem auta przeglądałem youtuba i filmiki z 3.0tdi nieźle nieźle, jak na diesla dosłownie wymiata szacun Nie mam pojęcia co dokładnie siedzi u mnie - spróbuję też nagrać jakiś filmik i wrzucę dla porównania ale dźwięk na pewno mam bardziej "cywilny"
farmer91 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 no moja, tylko aktualnie stoi u blacharza bo było małe bum a juz nie moge się doczekać znowu tego dźwięku kiedyś w końcu może się zbiorę w sobie i tez założę temat nie wiem dokładnie o co chodziło z wersjami Millteka Cat Back, ale ja nie ma fabrycznie DPF-a i jak oglądałem auto z kanału to są tylko tłumiki końcowe, po drodze do samego kata nic nie ma, przelot. nie wiem w sumie czy jest kat, czy pusto w środku czasem ciężko stwierdzić, czy delektować się muzyką z audio Bose, czy dźwiękiem Millteka no i gratki fury oczywiście
seves Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Wczoraj przeliczyłem spalanie u siebie i nie jest jednak tak różowo jak mi się wydawało bo FIS mi sporo przekłamuje - ponad 1L/100km a to jednak bardzo dużo i póki co średnio furka pali mi 10,5L/100km ale żeby nie było że narzekam- 10-11L/100km to idealne spalanie:slina: tym bardziej że ciągle cięszę się jazdą, przyspieszeniem a jak delikatnie na 2biegu zaczynam przyspieszać i ok 1,5-2tys obr. słyszę ten dźwięk to ciągle korci żeby pociągnąć do 3,5tys:doh: moja psychika jest jednak słaba tylko zastanawia mnie dlaczego jest taka duża duża różnica pomiezy FISem a faktycznym spalaniem?
laki83 Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 gdzieś było na forum że fis może przekłamywac i niby da sie to skalibrować vagiem
farmer91 Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 seves, ja na FIS-ie najniżej zszedłem do 4,6l ale tez nie chciało mi się wierzyć żeby aż tak mało palił
mystic.pl Opublikowano 7 Maja 2013 Opublikowano 7 Maja 2013 ... nie wiem dokładnie o co chodziło z wersjami Millteka Cat Back, ale ja nie ma fabrycznie DPF-a i jak oglądałem auto z kanału to są tylko tłumiki końcowe, po drodze do samego kata nic nie ma, przelot. nie wiem w sumie czy jest kat, czy pusto w środku czasem ciężko stwierdzić, czy delektować się muzyką z audio Bose, czy dźwiękiem Millteka no i gratki fury oczywiście Ja mam millteka z przerobionym dpfem na 2,75" i dźwięk taki sam jak słucham Twój na słuchawkach. seves, gratki furki, fajna sztuka i znana
ROBERT Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 tylko zastanawia mnie dlaczego jest taka duża duża różnica pomiezy FISem a faktycznym spalaniem? gdzieś było na forum że fis może przekłamywac i niby da sie to skalibrować vagiem Korekta wyświetlanego spalania pokazywanego na FISie ( by było takie jakie wychodzi realnie przy dystrybutorze ) Podłączasz VCDS-a : [17-Instruments] >>> [Adaptation] >>> [kanał 03] i zmieniasz w zakresie 85-115 (domyślna wartość ustawiona to 100, tyle też powinno tam być teraz ustawione jeżeli nikt wcześniej tam nie grzebał) Dla przykładu, jeśli dotychczasowe realne spalanie = 7L/100km a wg. FIS'a = 6.5L/100km to dzielisz (7/6.5) x (domyślna wartość, czyli powinno być 100) = 107.69, co po koniecznym zaokrągleniu daje 108 i taką wartość ustawiasz w polu [New value] , klikasz [save] i od teraz cieszysz się znacznie bardziej dokładnym wskazywaniem spalania Twojego traktora
seves Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 ... nie wiem dokładnie o co chodziło z wersjami Millteka Cat Back, ale ja nie ma fabrycznie DPF-a i jak oglądałem auto z kanału to są tylko tłumiki końcowe, po drodze do samego kata nic nie ma, przelot. nie wiem w sumie czy jest kat, czy pusto w środku czasem ciężko stwierdzić, czy delektować się muzyką z audio Bose, czy dźwiękiem Millteka no i gratki fury oczywiście Ja mam millteka z przerobionym dpfem na 2,75" i dźwięk taki sam jak słucham Twój na słuchawkach. seves, gratki furki, fajna sztuka i znana dzięki Mystic Twoja też jest fajna, ba fajna to mało powiedziane tylko zastanawia mnie dlaczego jest taka duża duża różnica pomiezy FISem a faktycznym spalaniem? gdzieś było na forum że fis może przekłamywac i niby da sie to skalibrować vagiem Korekta wyświetlanego spalania pokazywanego na FISie ( by było takie jakie wychodzi realnie przy dystrybutorze ) Podłączasz VCDS-a : [17-Instruments] >>> [Adaptation] >>> [kanał 03] i zmieniasz w zakresie 85-115 (domyślna wartość ustawiona to 100, tyle też powinno tam być teraz ustawione jeżeli nikt wcześniej tam nie grzebał) Dla przykładu, jeśli dotychczasowe realne spalanie = 7L/100km a wg. FIS'a = 6.5L/100km to dzielisz (7/6.5) x (domyślna wartość, czyli powinno być 100) = 107.69, co po koniecznym zaokrągleniu daje 108 i taką wartość ustawiasz w polu [New value] , klikasz [save] i od teraz cieszysz się znacznie bardziej dokładnym wskazywaniem spalania Twojego traktora Dzięki wielkie Robert dokłądnie to chciałem zmienić u siebie - przy grzebaniu i szukaniu różnych funkcji to znalazłem wpisałem 110 bo mniej więcej włąśnie o 10% spalanie się u mnie różni ale nie przyjął mi tego nie pamiętam czy save w ogóle nie dało się wybrać czy automatycznie zmieniało się na 100 - sprawdzę jeszcze raz na spokojnie bo wcześniej tylko kilka razy spróbowałem a nie miałem w ogóle pewności że to jest to
Siergiej12 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Seves co sobie dobrego w macu kupiłeś ? Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi