marcin23 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Witam Mam pytanko. Zauważyłem, że coś mam nie szczelność na króćcu od podciśnienia, cały czas syczy. Jak i czym to uszczelnić ?? Można to obsilikonować silikonem do wysokich temp??
AudiA4-SG Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Chodzi Ci o tą aluminiową końcówke do której jest przymocowany gumowy weżyk? Jak tak to podobno mozna go zaklepac kluczem 22 , musisz poszukac na forum tematu vacum pompy bo był poruszany
marcin23 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tak kolego o to mi chodzi. Dzięki będe próbował coś szukać ale jak byś wiedział coś więcej jak to można uszczelniać byle by coś bardziej nie spiepszyć to pisz Dzięki
machina Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jak nie leci ropa z pod dekielka pompy do możesz próbować zaklepać króciec. Natomiast jeżeli wąż wody pod pompą jest napuchnięty i wilgotny od ropy to daruj sobie uszczelnianie króćca i dekielka tylko wymień pompę na nową lub używaną sprawną
marcin23 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Dzięki za radę. Nie ropa nie leci ten króciec od podciśnienia. Za pompą suchutko tylko słychać syk przy tym króćcu od podciśnienia. Muszę demontować pompę żeby to zaklepać?? da sie to zrobić od zewnątrz??
machina Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zobacz, jak dasz rade to lepiej nie ściągać bo po demontażu pompy lepiej wymienić uszczelki
marcin23 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Dobra dzięki za radę będę próbował na weekendzie:)
lukaszpio Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Podepnę się pod temat, panowie potrzebuje porady jaka pompę dać do avf-a wyczytałem, że najlepiej z końcówka N, ale moje pytanie brzmi czy da rade założyć coś z nowszych silników, niektóre pompy wyglądają identycznie a różnią się tylko końcową literką, czy też za tą literką kryją się jakieś różnice? pozdr
kantek1 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Opublikowano 24 Kwietnia 2013 nie pamiętam dokładnie ale ta literka nie robi różnicy ,zakładaj nowszą i najlepiej bosch a nie luk
Duch^ Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Zakladaj tylko boscha nawet i od modeli 2007rok taka Sama idzie literka bez naczenia do tego kup w boschu uszczelke metalowa o Niej.
machina Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Gdy przy silniku jest króciec z trzema świecami żarowymi czyli tzw podgrzewacz płynu założenie pompy boscha już nie jest takie proste ale jest możliwe:wink: Tam jest bardzo mało miejsca a odkręcenie dolnej śruby mocującej pompę jest bardzo trudne bez demontowanie króćca płynu. W silnikach montowanych poprzecznie wymiana tej pompy to bajka a nam przyszło się mocno gimnastykować
gregor_gg Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Ja właśnie będę wymieniał w tygodniu pompę. A czy po wymianie trzeba ją odpowietrzać?
machina Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zakręcisz ze dwa razy rozrusznikiem po 10 sekund i odpali:wink: Sam będziesz wymianiał? Jeżeli tak to napisz po wymianie jak wrażenia po wykonanej pracy:decayed:
gregor_gg Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Będę wymieniał sam. Obawiam się tylko tej śrubki pod krućcem. Ale już obmyśliłem jak to zrobić. Jak zadziała, to będzie spoko. Teraz szukam jak najtańszej nieregenerowanej pompy. Także wtorek-środa powinno być już po wymianie. Później napiszę co i jak.
machina Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Najłatwiej to odkręcic kruciec ale wiadomo płyn trzeba spuszczać. Ampulem 5 mm ciężko tam dojść bo idzie mocno pod skosem i przynajmniej ja nie mogłem go dobrze zamontować by nie obrobic gniazda śruby. Dostęp przerąbany, ale może w b6 jest troche więcej przestrzeni pomiędzy tandem a przegrodą.
gregor_gg Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 A jakby obciąć trochę klucz, żeby był krótszy to nie łatwiej podejdzie?
machina Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Ja nie mogłem dobrze wcisnąć klucza w śrubę, nie mogłem też za bardzo manewrować czymkolwiek, jest naprawdę mało miejsca. Zdemontowałem kruciec. Pamiętaj o zachowani czystości, by żaden paproch nie dostał się w kanaliki doprowadzające olej napędowy do pompowtrysków bo tragedia gotowa:wink:
greg2505 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 zaopatrz się w imbusy które mają okrągłą końcówkę ,wtedy odkręcasz śruby pod kątem, mi wyjęcie i włożenie pompy spowrotem zajęło ok 30 min. dodam że robiłem to pierwszy raz KLUCZE IMBUS HEX DŁUGIE Z KULKĄ CrV 9 SZTUK PROFI (3205866833) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. -takie tylko krótkie
gregor_gg Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Mam takie, także chyba dam radę. A czyściliście czymś powierzchnię przylegania uszczelki?
Duch^ Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Wymiana jest dość prosta do wykonania najzwyklejszymi imbusami najwięcej zabawy jest z dolną opaską od węża paliwowego Ostatnio zakładałem Boscha pompe w passacie B5FL z żarowymi świecami i poszło gładko w B6 A4 to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się