Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja gazowa do 1.8T 190 KM - 230 KM


niewek

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio zacząłem rozważać założenie gazu w mojej Audi. Obecnie założony FMIC i 190 koni pod maską. Jednak w przyszłości będę planował włożyć większe turbo więc przydały by sie większe wtryski od gazu. Tak na jakieś 230-240 koni.

Tu moje 1 pytanie: Czy od razu na starcie zakłada się większe wtryski i gazownik je po prostu "przykręca - zmniejsza dawkę" czy trzeba później zmieniać?

2. Jak najlepiej zrobić? Samemu poskładać graty, kupić i jechać do gazownika żeby zamontował? Dużo się zaoszczędzi czy szkoda zachodu?

3. No i może polecicie jakąś dobrą kombinację gratów?

4. Znacie jakiegoś dobrego gazownika z okolic: Warszawy, Łodzi, Radomia, Piotrkowa Trybunalskiego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam staga i silvera lub golda... ale przy osce silver Ci styknie w zupelnosci

co do wtryskow to co kierownik to inna teoria wiec sie nie wypowiadam

Najwazniejszy dobry majster co to wsio ogarnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak celujesz w taką moc to podstawa dobre zasilanie reduktora czyli wielozawór extra miedz pod autem 8mm, kme gold powinien dac rade, wtryski można dobrac większe narazie na obnizonym cisnieniu na reduktorze, potem przy wzroscie mocy mozna dostroić na wyższym cisnieniu na redku i bedzie ok, ale zawsze podstawa to dobry fachowiec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem gazownik zaklada już na wszelki wypadek instalacje na wieksa liczbe koni kiedyś mi tak powiedział gazownik gdy zakladalem gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem gazownik zaklada już na wszelki wypadek instalacje na wieksa liczbe koni kiedyś mi tak powiedział gazownik gdy zakladalem gaz

No niby gazownik zakłada na większą liczbę koni, ale myślę że jest to kwestia 10-20 koni a ja planuje nawet o 50 zwiększyć więc myślę, że jest to trochę różnicy i lepiej o tym poinformować :decayed:

---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 23:12 ----------

instalacja jest zakładana na przyrost Wawa- Migaz , warto podjechać do Mławy - Nowotczyński

Mam rozumieć, że ten z Mławy jest dużo lepszy tylko tyle że dalej? tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby gazownik zakłada na większą liczbę koni, ale myślę że jest to kwestia 10-20 koni a ja planuje nawet o 50 zwiększyć więc myślę, że jest to trochę różnicy i lepiej o tym poinformować :decayed:

Ja odrazu memu gazmajstrowi mowilem ze moze byc opcja ze 150@190 i tak wrzucil ze mowi do tej pory ze no problem

a wierze chlopu bo vode z nim nie raz chlalem i rowny gosc :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jutro będę dzwonił do warszawy do Migazu i do Mławy :wink:

Zobaczę co mi zaproponują :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra :wink:

Dzięki wielkie, pamiętasz może jakie podzespoły? Jak się sprawuje? Ile czasu już masz ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gościu z Mławy tak mi napisał :

"Witam.Jak ma być moc podkręcana?Bazując na turbinie,ciśnieniu paliwa i wtryskiwaczach fabrycznych,przy 190kM silnik już pętli,co nie jest miłym zjawiskiem dla instalacji LPG.Z Wyciskać na maksa z silnika i myśleć jednocześnie o gazie to zły pomysł. "

W następnej wiadomości pisze mi, że 180 KM na ten silnik to jest max. Skoro tak to co? Do BEX-a nie można w ogóle założyć instalacji gazowej? :facepalm:

Co o tym sądzicie?

Ma ktoś samochód z programem i założony gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed zakupem mojego BEX-a tez z Nowotczyńskim gadałem- powiedział żeby o graty się nie martwić dobierze co trzeba- jedyne co to przy moich 236KM mogą wtryski pętlić, instalację założą będzie chodziła tyle tylko że jeżeli pętli wtryski to od momentu zapętlenia sterownik będzie przerzucał na benzyne, jak przestanie pętlić to spowrotem na gaz, podobno nie niszczy to silnika jedyne co może być delikatnie wyczuwalne jak się zmienia paliwko.

Finalnie nie zagazowałem bo za mało jeżdżę a poza tym trochę mi szkoda:)

Daj znac jak założysz jak to chodzi szczególnie po modzie na 230KM (i zbieraj na q bo brakuje troszku przyczepności szczególnie na mokrym)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się teraz osobiście porozmawiać z Nowotczyńskim i też mówił mi o pętleniu tak jak u Ciebie. Ogólnie powiedział mi, że w większe turbo nie ma co się bawić bo wtedy to już na gaz to nie ma szans. Ogólnie to jedyne rozwiązanie to dać teraz większe wtryski od benzyny, wystroić to na jakieś 200-210 koni i jechać do niego na montaż gazu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde ale nie chce mi się wierzyć, niektórzy jeszcze więcej wyciągają z 1.8T i jakoś bez problemu gaz montują. Według mnie jeśli chodzi dobrze na benzynie to trzeba dać dobre podzespoły i musi chodzić na gazie :decayed:

Będę próbował dalej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego zaloż sobie na dzieńdobry wieksze wtryski i bedzie po problemie, mi gazownik powiedzial ze tech214 spokojnie obsluzy pod zapetlenie 24ms. Sa ludzie na forum co mają po 280 koni w tym silniku i w lpg bez zadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...