betoniaraxxx Opublikowano 9 Lipca 2008 Opublikowano 9 Lipca 2008 Witam, słuchajcie wczoraj byłe u mechanika i podpiął audike do kompa by sprawdzic co ja boli, no i okazało sie ze pokazuje awarje ,, solenoidy ,, Czy wiecie co to takiego ? tzn. Koles mi wyjasnił, że jest to urządzenie które ma cos wspólnego z turbina i wrazie awari auto traci moc. Ale może mi ktoś bardziej wyjasni. Ile to kosztuje itp.
xavier Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 solenoid valve ? zawor elektromagnetyczny ? pewnie slynny n75
betoniaraxxx Opublikowano 15 Lipca 2008 Autor Opublikowano 15 Lipca 2008 No xavier ma racje to łasnie to cos ! czy wiecie ile to może kosztować - ta część i ile mniej więcej wymiana. Bo podobno u mnie padła ale nie widze żadnych wielkich oznak. Podobno auto traci na mocy ale jeżeli juz przy kupnie było coś nie tak to skąd mam wiedziec co nie. Ps. kolego gadi wiem co to sonde lambda , z tym że nie bardzo wiem jakie są objawy awarii solenoidy gdyż do tej pory nie miałem z tym do czynienia bo chyba sol...... jest tylko gdy silnik posiada turbo, a to moje pierwsze autko z turbina .
Darek_G Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 ETKA pod nazwą solenoid dla Twojego silnika podaje coś takiego (14): Jest to więc zawór magnetyczny, zaś N75 to chyba nr 12 czyli przetwornik ciśnienia (poprawcie mnie jeśli się mylę). Cena to 22,85 euro P.S. Przydałby się prefiks w temacie
marasso Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 o ile dobrze sie orientuje to to na polski oznacza cewke czyli faktycznie bylby to zawor e-m
gadi Opublikowano 15 Lipca 2008 Opublikowano 15 Lipca 2008 Zawór sterowania wydechem recyrkulacji spalin Zawór systemu zasysania powietrza wtórnego Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania Zawór przełączający przesłony przekierowującej kolektora Takie nazwy wyświetla wyszukiwarka w Inter Cars po wpisaniu numeru 1J0 906 283A
Musashi Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 mianem solenoid okresla sie wszystkie elementy wykonawcze ktore zawieraja cewke indukcyjna. m.in zawory sterujace np. jak juz pisaliscie zawor sterujacy turbina, czy EGR-em, ale nie tylko. sporo ich jest rowniez w ukladzie hamulcowym i ABS, nazewnictwo ETKI tematu nie wyczerpuje, jezeli mechanik wie co mowi to jest to zawor N75 ale rownie dobrze moze byc to zupelnie inny element jezeli mamy pomoc w diagnozie musisz podac przynajmniej nr bledu VAG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się