Tytus Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 Czyli krótko mówiąc, podłączyłeś do długich urządzenie które podaje do nich zmniejszone napięcie po startcie silnika. Hmm pomysł dobry... rozumiem że postojówki też nie świecą? 1
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 HiRide ja mam dokladany zestaw Hella. Zasilanie z aku, a zarowki to H6W h6w to przeciez zwykle zarowki postojowe ktore w b6 nie moga byc uzywane jako dzienne wiec nie wiem jak to swieci u ciebie jako dzienne moze dlateo ze to hella
ykk Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 HiRide dobrze swieci.. [br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 11:24 _________________________________________________EOT
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 Czyli krótko mówiąc, podłączyłeś do długich urządzenie które podaje do nich zmniejszone napięcie po startcie silnika. Hmm pomysł dobry... rozumiem że postojówki też nie świecą? nie,nie swieca.Moge je zalaczyc i beda swiecic razem z dziennymi ale mozna podlaczyc wszystko tak aby dzienne gasly po zalaczeniu postojowych. [br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 11:25 _________________________________________________ Moc świecenia w % też można ustawić Domyślnie jest 80%. niestety az tak dobrze nie ma w tym modzie choc mysle ze moc ustawiasz raz i tak zostaje tak czy inaczej jestem bardzo zadowolony z tego co jest
Tytus Opublikowano 10 Lipca 2008 Opublikowano 10 Lipca 2008 nie,nie swieca.Moge je zalaczyc i beda swiecic razem z dziennymi ale mozna podlaczyc wszystko tak aby dzienne gasly po zalaczeniu postojowych. pokombinuj z kodowanie vagiem, bo chyba da się zrobić tak żeby po włączeniu zapłonu włączały się postojowe i tylne, wtedy po odpaleniu silnika załączały by Ci się jeszcze dzienne, miałbyś wtedy pełną opcje niestety az tak dobrze nie ma w tym modzie choc mysle ze moc ustawiasz raz i tak zostaje tak czy inaczej jestem bardzo zadowolony z tego co jest :cool1 można by się pokusić o wylutowanie tego rezystora który odpowiada za wartość napięcia podawanego na lampę i wlutować potencjometr
HiRide Opublikowano 10 Lipca 2008 Autor Opublikowano 10 Lipca 2008 Szkoda ze fotostory nie ma nie bawilem sie w fotostory bo nie jest to jakas czarna magia.Jak bedzie trzeba to porobie fotki jak i gdzie sa poprowadzone wiazki przewodow i wrzuce do tego tematu[br]Dopisany: 10 Lipiec 2008, 13:31 _________________________________________________ nie,nie swieca.Moge je zalaczyc i beda swiecic razem z dziennymi ale mozna podlaczyc wszystko tak aby dzienne gasly po zalaczeniu postojowych. pokombinuj z kodowanie vagiem, bo chyba da się zrobić tak żeby po włączeniu zapłonu włączały się postojowe i tylne, wtedy po odpaleniu silnika załączały by Ci się jeszcze dzienne, miałbyś wtedy pełną opcje niestety az tak dobrze nie ma w tym modzie choc mysle ze moc ustawiasz raz i tak zostaje tak czy inaczej jestem bardzo zadowolony z tego co jest :cool1 można by się pokusić o wylutowanie tego rezystora który odpowiada za wartość napięcia podawanego na lampę i wlutować potencjometr bawilem juz sie w kodowanie vagiem pare dni temu i jedyne co udalo mi sie wlaczyc to rownoczesne zalaczenie swiatel mijania i postojowych po przekreceniu kluczyka w stacyjce.Nie wiem czy jest kodowanie aby zalaczyc same postojowki ale nawet gdyby bylo nie bede tego zalaczal-wole juz podjechac do elektryka zeby mi podpial te tylne swiatla pod dzienne i sprawa zalatwiona a co do potencjonometru-sprzedajacy na swojej aukcji psize ze z uwagi na drgania silnika nie stosuje potencjonometrow poniewaz moga sie przestawiac.Wniosek taki ze te pot.sa bardzo marnej jakosci a pozatym jesli chodzi o nasze audi drgania te sa niewielkie tymbardziej ze tego urzadzenia nie montuje sie na silniku tylko w suchym i niezbyt nagrzewajcym sie miejscu mozna by zamontowac potencjometr ale we wnetrzu tego regulatora jest malo miejsca wiec pozostaje montaz na obudowie.Niestety to wiaze sie z modyfikowaniem lutowaniem i testami a moim zdaniem to nie ma sensu juz w seryjnie dostarczonym regultorze mozna jescze troche zmniejszyc napiecie poprzez podanie masy do opornikow i naszczescie mi to pomoglo
Diego Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Po zaledwie dwóch latach wytężonej pracy naszemu ustawodawcy udało się dostosować przepis homologacyjny świateł do jazdy dziennej do norm unijnych. Regulamin 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej. Mając zainstalowane światła do jazdy dziennej nie musimy już mieć zapalonych tylnych pozycyjnych. http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok,2009,nr,75/poz,639,rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-zmieniajace-rozporzadzenie-w-sprawie.html Jutro wybiore sie do elektryka i bedziemy dzialac w temacie dziennych w b6. Postaram sie zrobic jakies fotostory.
HiRide Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Po zaledwie dwóch latach wytężonej pracy naszemu ustawodawcy udało się dostosować przepis homologacyjny świateł do jazdy dziennej do norm unijnych. Regulamin 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej. Mając zainstalowane światła do jazdy dziennej nie musimy już mieć zapalonych tylnych pozycyjnych. http://www.infor.pl/dziennik-ustaw,rok,2009,nr,75/poz,639,rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-zmieniajace-rozporzadzenie-w-sprawie.html Jutro wybiore sie do elektryka i bedziemy dzialac w temacie dziennych w b6. Postaram sie zrobic jakies fotostory. o to super dzieki za info chcialem sie zabrac za podlaczenie tylu ale widze ze juz nie bedzie trzeba
_Bartek_ Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Ruszyło się coś już? Jakieś fotostory? Nie mogę na alledrogo znaleźć tego regulatora
HiRide Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 Ruszyło się coś już? Jakieś fotostory? Nie mogę na alledrogo znaleźć tego regulatora to ten gosciu od regulatora http://allegro.pl/show_user.php?uid=8921379
_Bartek_ Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Okej, a fotostory? Faceci to wzrokowcy podobno
HiRide Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 Okej, a fotostory? Faceci to wzrokowcy podobno ja jestem facetem i zrobilem to bez fotostory bo go nie posiadam i nie zrobie poki co z braku czasu
mm.max Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Ja od pół roku posiadam podobne rozwiązanie (dzięki HiRide za inspirację) i przyznam że jestem bardzo zadowolony z tego tym bardziej że przy poprawnym podłączeniu tego ustrojstwa oraz posiadaniu opcji AUTO świateł efekt jest fanstastyczny bo przełącznika od świateł nie dotykałem juz całe miesiące. A i jeszcze jedno jak bedziecie kupować to urządzenie od KOGELa dobrze by było aby wlutował tam potencjometr (ja tak mam i sam sobie ustawiłem jaka wartość ściemnienia jest odpowiednia) albo żeby wlutował oporniki dużo bardziej ściemniające niż to co oferuje standardowo. A konkurencją dla KOGELa jest jeszcze jeden wytwórca takich modułów, które są na tyle inteligentne (programowalne) że pozwalają podłączyć różne opcje sterowania światłami (np. doświetlanie zakrętów, wymuszone comming home i inne) producenta postaram sie określić później - gdyż kolega ma to zamontowane u siebie i ma namiary do gościa.
_Bartek_ Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 wymuszone comming home No to jestem ciekaw
HiRide Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Ja od pół roku posiadam podobne rozwiązanie (dzięki HiRide za inspirację) i przyznam że jestem bardzo zadowolony z tego tym bardziej że przy poprawnym podłączeniu tego ustrojstwa oraz posiadaniu opcji AUTO świateł efekt jest fanstastyczny bo przełącznika od świateł nie dotykałem juz całe miesiące. A i jeszcze jedno jak bedziecie kupować to urządzenie od KOGELa dobrze by było aby wlutował tam potencjometr (ja tak mam i sam sobie ustawiłem jaka wartość ściemnienia jest odpowiednia) albo żeby wlutował oporniki dużo bardziej ściemniające niż to co oferuje standardowo. A konkurencją dla KOGELa jest jeszcze jeden wytwórca takich modułów, które są na tyle inteligentne (programowalne) że pozwalają podłączyć różne opcje sterowania światłami (np. doświetlanie zakrętów, wymuszone comming home i inne) producenta postaram sie określić później - gdyż kolega ma to zamontowane u siebie i ma namiary do gościa. nie ma za co fajnie ze jestes zadowolony i wiem co to znaczy bo sam jestem tym zachwycony szxczegolnie w letnie sloneczne dni kiedy jazda na swiatlach mijania nie maja najmniejszego sensu
adamooo Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 a da się to połączyć jakoś z funkcją auto na przełączniku ?
mm.max Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 a da się to połączyć jakoś z funkcją auto na przełączniku ? Tak... da się u mnie światła dzienne działają w opcji AUTO wiec podczas zmierzchu albo przy dużym zachmurzeniu właczają się światła mijania (xenony). Poprawne podłaczenie modułu świateł drogowych przy posiadanym i pełni funkcjonującym AUTO działa w ten sposób iż w opcji 0, Auto, postojowych działają światła do jazdy dziennej. W opcji AUTO w momencie włączenia się świateł mijania gasną dzienne, ręcznie również możemy wymusić gaśnięcie świateł dziennych przełaczając przełącznik w pozycję świateł mijania. Jedyny mankament to brak świateł postojowych przy zapalonym silniku - rozwiązanie dodatkowy wyłącznik ukryty gdzies lub też coś nad czym na razie pracujemy z kolegą ale nie mamy czasy (bo chęci i pomysły są) sterowanie modułem świateł dziennych poprzez oryginalny włacznik DRL z A4B7. BTW. Przed montażem modułu świateł dziennych zastanawiałem sie nad tym jak bedzie to funkcjonowało przy odbłyśniku skonstruowanym przecież do świateł drogowych ale okazuje się ze dobre ściemnienie żarówki załatwia wszystko - warto przy tym zauwazyć ze podobne rozwiązanie stosowane jest w Golfie 6 gdzie światła dzienne realizowane są w odbłyśniku świateł drogowych (długich) poprzez 2 włóknową żarówkę H15
DareQ Opublikowano 30 Lipca 2009 Opublikowano 30 Lipca 2009 BTW. Przed montażem modułu świateł dziennych zastanawiałem sie nad tym jak bedzie to funkcjonowało przy odbłyśniku skonstruowanym przecież do świateł drogowych ale okazuje się ze dobre ściemnienie żarówki załatwia wszystko - warto przy tym zauwazyć ze podobne rozwiązanie stosowane jest w Golfie 6 gdzie światła dzienne realizowane są w odbłyśniku świateł drogowych (długich) poprzez 2 włóknową żarówkę H15 Identyczne rozwiazanie jest w BMW - kodujac modul swiatel mozna wlaczyc swiatla drogowe jako swiatla dzienne. Zakodowac mozna rowniez jasność swiecenia. Szkoda ze Audi o czyms takim nie pomyslalo w standardzie...
Wlogan Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam Zastanawiam się czemu kolego "ciągnął" przewody, skoro całe podłączenie modułu realizuje się na przewodach przy bezpiecznikach. Sygnał wzbudzający pobieramy z kontrolki ładowania akumulatora.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się