Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Moje prace


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tu akurat 50ml ValetPRO Advanced Neutral Snow Foam i okolo 700ml cieplej wody.

Opublikowano

U siebie muszę zrobić coś z odpryskami od kamieni, eh..

Kiedy ostatnio była robiona korekta?

Opublikowano

S3 do tej pory nie mialo korekty:wink:

Dzis pewnie dalszy ciag prac. Na polowie maski testowo lezy juz powloka, ale o tym pozniej.

Opublikowano

Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac :)

Przy okazji pytanie, od pewnego czasu używam IronX i niestety mam problem z całkowitym spłukaniem preparatu. Zawsze gdzieś zrobi mi się jakiś zaciek, np pod listwą itp. Czy mógłbym Cie prosić o jakąś radę w jaki sposób uniknąć zacieków? Kilkuminutowe spłukiwanie nie działa :)

Opublikowano

Co masz na mysli piszac zaciek? Zaciek rozpuszczonego IronX w kolorze fioletu/purpury?

Opublikowano
Co masz na mysli piszac zaciek? Zaciek rozpuszczonego IronX w kolorze fioletu/purpury?

Tak, fioletowy zaciek IronX. Doskonale zadaję sobie sprawę, że problem może banalny. Niestety nie mam możliwości skorzystania z kompresora w celu wydmuchania szpar :wink:, a zawsze gdzieś spod listwy, czy innego zakamarku po pewnym czasie od mycia "coś" jeszcze wypłynie :kwasny:

Opublikowano

Tzn, ze cos tam sie nawbijalo i IronX ma co robic. Niestety obficie oplukiwac i tylko co jakis czas wycierac.

Opublikowano

Taki brud

lfa7.jpg

nfqp.jpg

Piana ValetPRO Advanced Neutral Snow Foam 50ml i okolo 700ml cieplej wody domywa bezdotykowo tak auto?

0g1w.jpg

g5yr.jpg

Opublikowano

Mniej wiecej tak, o ile auto jest "zadbane" czyli lakier na biezaco glinkowany, traktowany cleanerem i woskiem

Opublikowano

jaki jest koszt doprowadzenia auta do takiego stanunjak NOWY?

Opublikowano

Jak zobaczy auto odpowiem, z fusow nie potrafie wrozyc:wink:

Nie wiem jaki samochod, jaki jest jego stan.

Ostatni weekend przyniosl takie oto zmiany: wraz z rozwojem sytuacji, pewnych zdarzen i rozmow prowadzonych od jakiegos czasu postanowilismy polaczyc sily z gusiak11 i powstala idea zwaca sie HOKUS POKUS DETAILING. Przedstawiamy Wam zatem pierwszy oficjalnie wspolny temat:

Subaru Outback. Auto z 2010 roku z przebiegiem 60kkm i w calkiem niezlym stanie.

Naszym zadaniem bylo zrobic szajn i zabezpieczyc go powloka kwarcowa, kola oraz komora silnika. Lakier bardzo miekki tzw "sticky paint" latwo sie cial ale ciezko polerowal i rysowal od fibry. Korekta pastami 3M i roznymi padami - futro nie bylo potrzebne. Zabezpieczenie GTechniq C1 i przewrotnie na to Zymol Carbon. Felgi Swissvax Autobahn, opony i plastiki zewnetrzne Valet PRO Dionysus, szyby RainX. Milego ogladania.

Subaru po przyjezdzie wygladalo nastepujaco:

xjj2.jpg

ukj6.jpg

dlef.jpg

2mdb.jpg

u061.jpg

gr8s.jpg

jvsh.jpg

y4z1.jpg

izfk.jpg

4gro.jpg

Czas na mycie:

5qu2.jpg

i9c3.jpg

rxec.jpg

filu.jpg

bzfu.jpg

9lrv.jpg

uhs0.jpg

x078.jpg

cad5.jpg

x5x8.jpg

mlbs.jpg

90u3.jpg

d35z.jpg

Inspekcja i korekta:

yj24.jpg

xerd.jpg

yyx1.jpg

4b0k.jpg

gv2y.jpg

26a6.jpg

0ilv.jpg

7ris.jpg

iifx.jpg

rjd5.jpg

8h3t.jpg

e85d.jpg

yqbm.jpg

3skq.jpg

o6a1.jpg

6g6x.jpg

4m3y.jpg

sjwe.jpg

Grubsze rysy usuwane papierem sciernym 2500:

oq9g.jpg

914t.jpg

nse4.jpg

rjk0.jpg

u4pm.jpg

q8ni.jpg

3ets.jpg

0kwi.jpg

1k6k.jpg

agps.jpg

k2xv.jpg

abpc.jpg

Mycie po korekcie:

kqmx.jpg

52uz.jpg

eu5x.jpg

75jb.jpg

k60w.jpg

0o4r.jpg

q2e9.jpg

kzfm.jpg

eb0p.jpg

Inspekcja, zabezpieczenie powloka i final:

3wka.jpg

5am6.jpg

ondh.jpg

z1ue.jpg

9zwr.jpg

09sp.jpg

85aq.jpg

3cgc.jpg

klhb.jpg

e4nf.jpg

3c6v.jpg

xma7.jpg

fpvr.jpg

xppd.jpg

hjmj.jpg

ezq5.jpg

hgqi.jpg

2dkp.jpg

kb77.jpg

r8ij.jpg

pejx.jpg

tu43.jpg

pzvj.jpg

lt16.jpg

we7d.jpg

l7w4.jpg

Opublikowano

Twoje prace urywają mi d*pę :shock3:

Dużo bym dał, żeby moja czarna B8 przeszła taką korektę

Opublikowano

Czym myjecie silnik? Pozatym normalnie myjką myjecie, spłukujecie komorę bez strachu o zalanie czegoś? Pytam bo sam sie zastanawiałem nad tym.

Opublikowano

Griffe jak zwykle klasa ;) Jak udało Wam się ominąć porysowania fibrami skoro lakier był aż tak podatny na swirle? Pięknie ten lakier wygląda po korekcie :)

Opublikowano

Na silnik poszlo mocne APC w postaci oprysku, jeszcze raz oprysk i pedzelki.

Z silnikiem nie ma obaw przestrzegajac zasad.

ZIMNY SILNIK

ZABEZPIECZENIE ELEKTRONIKI

NIE ODPALAC ZARAZ PO MYCIU

niech sobie spokojnie sam wyschnie - auto wpychamy do garazu. W ten sposob zrobilismy kilkadziesiat silnikow i czy to stary diesel czy nowa benzyna nie bylo klopotu.

Na porysowania miekkiego lakieru jest kilka patentow, w tym wypadku na szczescie wystarczyla duza ostroznosc i nowe, miekkie i czyste fibry do wycierania i odtluszczenia, po powloce oczywiscie problem znika:wink:

Nastepny w kolejce tez "blisko wschodni" tym razem aspirujacy do sportowego wozek:grin:

Opublikowano

Paweł, praca jak zwykle urywa.... :thumbup1:

Pozdrawiam

Opublikowano

Normalnie Magia :slina: Ostatnio miałem nową a6 c7 na jeden dzień bo moja była na akcji serwisowej, czarny kolor, auto nówka bo 3k przebiegu a pomarańczka taka, że szok :doh:

Opublikowano
auto nówka bo 3k przebiegu a pomarańczka taka, że szok :doh:

Z tego co zauważyłem, to już norma w nowych autach:facepalm:

Nie wiem skąd się to bierze, ale chyba bym nie odebrał czegoś takiego z salonu. Moje stare padło jest lepiej polakierowane niż większość nowych aut klasy premium jak E-klas czy C7.

Griffe, trafiają Ci się nowe fury na sanding?

A robota jak zawsze świetna:thumbup1::kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...