MarianekZg Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 http://imageshack.us/scaled/large/854/rse8.jpg Kolego możesz zdradzić tajemnicę jakiego produktu używasz może być PW.
Griffe Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tu akurat 50ml ValetPRO Advanced Neutral Snow Foam i okolo 700ml cieplej wody.
Fr0styyy. Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 U siebie muszę zrobić coś z odpryskami od kamieni, eh.. Kiedy ostatnio była robiona korekta?
Griffe Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 S3 do tej pory nie mialo korekty:wink: Dzis pewnie dalszy ciag prac. Na polowie maski testowo lezy juz powloka, ale o tym pozniej.
iras_gda Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac Przy okazji pytanie, od pewnego czasu używam IronX i niestety mam problem z całkowitym spłukaniem preparatu. Zawsze gdzieś zrobi mi się jakiś zaciek, np pod listwą itp. Czy mógłbym Cie prosić o jakąś radę w jaki sposób uniknąć zacieków? Kilkuminutowe spłukiwanie nie działa
Griffe Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Co masz na mysli piszac zaciek? Zaciek rozpuszczonego IronX w kolorze fioletu/purpury?
iras_gda Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Co masz na mysli piszac zaciek? Zaciek rozpuszczonego IronX w kolorze fioletu/purpury? Tak, fioletowy zaciek IronX. Doskonale zadaję sobie sprawę, że problem może banalny. Niestety nie mam możliwości skorzystania z kompresora w celu wydmuchania szpar , a zawsze gdzieś spod listwy, czy innego zakamarku po pewnym czasie od mycia "coś" jeszcze wypłynie
Griffe Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Tzn, ze cos tam sie nawbijalo i IronX ma co robic. Niestety obficie oplukiwac i tylko co jakis czas wycierac.
YOGI3000 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Taki brud Piana ValetPRO Advanced Neutral Snow Foam 50ml i okolo 700ml cieplej wody domywa bezdotykowo tak auto?
Griffe Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Mniej wiecej tak, o ile auto jest "zadbane" czyli lakier na biezaco glinkowany, traktowany cleanerem i woskiem
Vts Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 jaki jest koszt doprowadzenia auta do takiego stanunjak NOWY?
Griffe Opublikowano 8 Września 2013 Autor Opublikowano 8 Września 2013 Jak zobaczy auto odpowiem, z fusow nie potrafie wrozyc:wink: Nie wiem jaki samochod, jaki jest jego stan. Ostatni weekend przyniosl takie oto zmiany: wraz z rozwojem sytuacji, pewnych zdarzen i rozmow prowadzonych od jakiegos czasu postanowilismy polaczyc sily z gusiak11 i powstala idea zwaca sie HOKUS POKUS DETAILING. Przedstawiamy Wam zatem pierwszy oficjalnie wspolny temat: Subaru Outback. Auto z 2010 roku z przebiegiem 60kkm i w calkiem niezlym stanie. Naszym zadaniem bylo zrobic szajn i zabezpieczyc go powloka kwarcowa, kola oraz komora silnika. Lakier bardzo miekki tzw "sticky paint" latwo sie cial ale ciezko polerowal i rysowal od fibry. Korekta pastami 3M i roznymi padami - futro nie bylo potrzebne. Zabezpieczenie GTechniq C1 i przewrotnie na to Zymol Carbon. Felgi Swissvax Autobahn, opony i plastiki zewnetrzne Valet PRO Dionysus, szyby RainX. Milego ogladania. Subaru po przyjezdzie wygladalo nastepujaco: Czas na mycie: Inspekcja i korekta: Grubsze rysy usuwane papierem sciernym 2500: Mycie po korekcie: Inspekcja, zabezpieczenie powloka i final:
Pawlo 2004 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Twoje prace urywają mi d*pę Dużo bym dał, żeby moja czarna B8 przeszła taką korektę
pastaldo Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Czym myjecie silnik? Pozatym normalnie myjką myjecie, spłukujecie komorę bez strachu o zalanie czegoś? Pytam bo sam sie zastanawiałem nad tym.
blaszczuEL Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Griffe jak zwykle klasa Jak udało Wam się ominąć porysowania fibrami skoro lakier był aż tak podatny na swirle? Pięknie ten lakier wygląda po korekcie
Griffe Opublikowano 12 Września 2013 Autor Opublikowano 12 Września 2013 Na silnik poszlo mocne APC w postaci oprysku, jeszcze raz oprysk i pedzelki. Z silnikiem nie ma obaw przestrzegajac zasad. ZIMNY SILNIK ZABEZPIECZENIE ELEKTRONIKI NIE ODPALAC ZARAZ PO MYCIU niech sobie spokojnie sam wyschnie - auto wpychamy do garazu. W ten sposob zrobilismy kilkadziesiat silnikow i czy to stary diesel czy nowa benzyna nie bylo klopotu. Na porysowania miekkiego lakieru jest kilka patentow, w tym wypadku na szczescie wystarczyla duza ostroznosc i nowe, miekkie i czyste fibry do wycierania i odtluszczenia, po powloce oczywiscie problem znika:wink: Nastepny w kolejce tez "blisko wschodni" tym razem aspirujacy do sportowego wozek:grin:
Gracjan Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Paweł, praca jak zwykle urywa.... Pozdrawiam
niestandardowy Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 GRATY!!! jestem w szoku :shock3: szczegolnie po tym zdjeciu: http://imageshack.us/scaled/large/194/e4nf.jpg
Młody_drog Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Normalnie Magia Ostatnio miałem nową a6 c7 na jeden dzień bo moja była na akcji serwisowej, czarny kolor, auto nówka bo 3k przebiegu a pomarańczka taka, że szok
Michał Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 auto nówka bo 3k przebiegu a pomarańczka taka, że szok Z tego co zauważyłem, to już norma w nowych autach:facepalm: Nie wiem skąd się to bierze, ale chyba bym nie odebrał czegoś takiego z salonu. Moje stare padło jest lepiej polakierowane niż większość nowych aut klasy premium jak E-klas czy C7. Griffe, trafiają Ci się nowe fury na sanding? A robota jak zawsze świetna:thumbup1:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się