PrzemoS4 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Efekt powala:) Jestem pod wrażeniem realizacji prac :) Tez bym tak chciał
kivlov Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Niestety koszt takiej zabawy nie jest niski, ale chyba warto prawda?
Griffe Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2015 (edytowane) Zaległa relacja z prac nad Fordem. Piękna czarna perła niestety zmęczona życiem. Grubszych rys dużo nie było, ale spora oxydacja i mnóstwo rysek po myjniach automatycznych skutecznie zniwelowały siłę i jakość odbić oraz ogólny blask. Naszym zadaniem była pełna możliwa korekta łącznie z zaprawkami oraz zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną. Do pakietu standardowo środek, szyby oraz koła. Jak zwykle miłego oglądania: auto zaraz po przyjeździe (prosto z trasy) typowe uszkodzenie lakieru płynem do spryskiwaczy czas na "opryski różnej maści" do kompletu pora na aktywna pianę w tym roku bez niespodzianek - piana jak śmietana po pełnym procesie czyszczenia czas na inspekcję z czym przyjdzie nam się zmierzyć jak widać z połysku została satyna a rysek po automatycznych myjniach miliony pierwsze 50/50 dla wybrania odpowiedniego zestawu do korekty po wybraniu najlepszego zestawu czas przystąpić do pełnej korekty błotnik w połowie gotowy drzwi błotnik po korekcie drzwi jeszcze przed korektą przyjrzyjmy się dokładniej drzwiom czy rzeczywiście jest tak źle? sprawdźmy sądzę, że to nie wymaga komentarza idźmy dalej zaprawki w trakcie nie wyglądają dobrze ale na sam koniec po wypolerowaniu trzeba się bacznie przyglądać żeby zobaczyć gdzie zostały wykonane po skończonej korekcie i kompletnym wyjałowieniu powierzchni czas na aplikację powłoki ochronnej po wypolerowaniu wiąże odbicia odzyskane powłoka uwydatnia ziarno perły po pełnym związaniu mycie przed oddaniem na koniec opony efekt końcowy Dzięki za uwagę. Edytowane 24 Sierpnia 2015 przez Griffe
kivlov Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Przepiękne auto i cudowna robota! Moje mondeo tez by tak chciało.
beny2303 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Jaki wymiot! Ile czasu spędziliście przy operacji, by uzyskać taki efekt?:-o
gusiak11 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 No tym razem było długo auto przyjechało do garażu w piątek późnym popołudniem a oddane zostało w następny czwartek więc kilka dni posiedzieliśmy nad tym ''żelazem"
beny2303 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Opublikowano 24 Sierpnia 2015 Zaczynam być pełen podziwu za poświęcenie dla uzyskania pełni głębi odbicia lustrzanego!!!
Griffe Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 kivlov pozostaje kwestia dogadania terminu
kivlov Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Griffe no bym chciał kiedyś, ale mam do was bardzo daleko bo jestem z pomorza, ale no kurcze na takie efekty to będzie chyba trzeba zrobić kiedyś wolne. Mój sie świeci po woskowaniu tak, ze głowa boli, ale zapewne po Waszych działaniach nie byłoby co porównywać.
Griffe Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Lubelskie bardzo ładne - kilka dni wolnego i fruu z Ukochaną. Jak wiesz mamy auta z dalszych stron
Away Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 PANOWIE PEŁEN SZACUN!! Aż chciałoby się podjechać swoją LZ9W..
gusiak11 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 podjechać swoją LZ9W LZ9W czy LZ9Y czy tam jeszcze jakieś inne ... na każdy znajdzie sie patent zapraszamy
Griffe Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Zależy oczywiście o co pytasz. Valeting zaczyna się od 500. Pełna możliwa korekta od 1200. Dochodzić może kwestia zaprawek, wgniotek czy zabezpieczenia powłoką lub powłokami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się