wampir Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 Czy Ty czasami nie parkujesz fury na ul. Łangowskiego ?
wampir Opublikowano 20 Lipca 2014 Autor Opublikowano 20 Lipca 2014 hehe, to często widuje Twoja fure, mówiłem wlasnie kolegom z pracy, ze ktoś ogarnięty musi to auto mieć bo dobrze wygląda. Jedynie te klapki od spryskow I jeżeli pracujesz w GEA to pewnie mamy wspólnych znajomych
Frimuś Opublikowano 20 Lipca 2014 Opublikowano 20 Lipca 2014 hehe, to często widuje Twoja fure, mówiłem wlasnie kolegom z pracy, ze ktoś ogarnięty musi to auto mieć bo dobrze wygląda. Jedynie te klapki od spryskow I jeżeli pracujesz w GEA to pewnie mamy wspólnych znajomych O prosze a Ty z kad jestes ze widujesz moje auto ?? No dokladnie tam pracuje
wampir Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 hehe, to powinienes też widzieć czasami moją czerowną sukę na parkingu A za kilka dni korekta... zobaczymy co to będzie co to bedzie... Poprzedni wykres (hamowanie) było zrobiony na Pb100 bo po zmianie turbo, zaczeło dmuchać mocniej i CF się pojawił, a nie chciałem jechać na korektę. Teraz jest plan stroić i hamować tylko na Pb98..... pewnie szału nie będzie :/
Frimuś Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Robisz w gea ? ---------- Post dopisany at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ---------- To Ty masz klape w US-ie ?
wampir Opublikowano 21 Lipca 2014 Autor Opublikowano 21 Lipca 2014 Nie robie i mam nadzieje, ze nie bede musiał Małżonka moja ma tą niebywałą przyjemność. Tak to AMB czyli amerykaniec.
Frimuś Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 Nie robie i mam nadzieje, ze nie bede musiał Małżonka moja ma tą niebywałą przyjemność. Tak to AMB czyli amerykaniec. Ha Ha wiem juz o kim mowa tak znam żonke\,to tys maniak audi oczko w glowie
wampir Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Pogadamy na pomiarze mocy ---------- Post dopisany 23-07-2014 at 08:31 ---------- Poprzedni post napisany 21-07-2014 at 19:47 ---------- Wczoraj o 21:00 "Eagle has landed" :D Gregor10 dotarł i bez marnowania czasu wyciągamy ECU. Potem pierwsze rozpoznanie co tam w sofcie nagmerane Przykra niespodzianka! Przy próbie modyfikacji problem z CHECKSUM!!! To co dla niektórych tunerów jest nie do przejścia zajęło "kufel czasu" Rano pobudka i podłączenie kompa. Stay tuned!
Imhotet Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 widze że też miałeś "anty tuning boxa" juz rozpiety był czy przecinaliście sruby ?
wampir Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 GTO mi rozciał jak robiłem u niego soft 1.5roku temu. Już jesteśmy po pierwszym przejeździe testowym..... poki co średnio to wygląda :/
Imhotet Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 jakie sa problem ? cofa zapłon / jak turbo ? ..zeby nie bylo.. nie pytam o mape paliwa..
wampir Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Już prawie skonczylismy... Nie wiem czy jutro jeszcze cos będziemy robić. Chyba tak zostawię. Wyszedł mega bezpieczny soft na pb98. Zero cofania do odcinki
wampir Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 Jasne, już wrzucam. Padam po dzisiejszym dniu... Generalnie moje założenia zostały w 100% wykonane: 1. Mniejsze doładowanie z dołu aby turbo było bezpieczne bo dotychczasowe 1.35 bara to jednak bardzo męsko. Teraz z dołu jest 1.25bara i 0,9 u góry. 2. Poprawienie mocy u góry bo na starym wykresie widać, że moc była osiągana nisko przy 4800obr i potem spadała. Teraz odczucia za kierownicą są bardzo przyjemne. Czuć, że jedzie do odcinki! 3. Zredukować cofanie zapłonu ponieważ w pierwszy logowaniu wczoraj wieczorem dobiło do CF 6.8 na PB98. Wcześniej musiałem jeździć na pb100 i na nim robiłem stary wykres. Udało się zredukować cofanie absolutnie do ZERA!!! BTDC osiąga jak dla mnie kosmiczne wartości dla Pb98 osiągane przeważnie na LPG. Widać, że silnik jest zdrowy. 4. Przekalibrować wtryski aby na kanale 032 nie było widać bzdur. 5. Przekalibrować na FIS spalanie aby pokazywał rzeczywiste wartości.
MrTea Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 Masz wtryski większe, fmica, dp i tip .. turbo więcej nie chciało dmuchnąć?
wampir Opublikowano 23 Lipca 2014 Autor Opublikowano 23 Lipca 2014 To jest k03s. Dmucha "bezpieczne" 0,9bara przy 6000obr. Twoje k03s ile dmucha?
MrTea Opublikowano 23 Lipca 2014 Opublikowano 23 Lipca 2014 yy.. jak obok siedzi to Grześka zapytaj ..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się