Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 Big Ass Turbo 513HP 557Nm, 600HP+ wkrótce


Booster

Rekomendowane odpowiedzi

Hamulce są jak najbardziej super, ale kilka dni temu zmarła moja mama i jest dużo wydatków związanych z pogrzebem i utrzymaniem domu itp. zresztą nie ma co się tu rozpisywać,

w przyszłym roku będę zmieniał na 8-tłok pod felgę 18" bo te o ile na 19" latem jest OK to zimą jest przerypane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Flyer, po raz kolejny.

To auto ma za***rdalać, dla mnie mogą być nawet różowe,

najważniejsze że porządnie trzymają i ważą po 12kg sztuka,

dla porównania fotel Recaro z S4 waży ponad 25kg

---------- Post dopisany 13-06-2013 at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany 08-06-2013 at 23:16 ----------

Wpadły czorne lampy:decayed:

http://imageshack.us/a/img841/2995/dsc03542o.jpg

Na tym zdjęciu widać,że geometria z tyłu raczej nie jest w porządku :kwasny:

ale,ogólnie autko kosa:banan: . Kolorek cacy ,srodeczek również , koła miazga, szacuneczek za włożoną kasę i poświęcony czas :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zdjęcie jest z połowy 2013,

auto już dawno jest po zmianie zawieszenia i geometrii :wink:

a tymczasem po dzisiejszym pomiarze na hamowni MAHA

DSC03797.jpg

po ponad roku od pierwszego pomiaru kucyków nie ubyło, doszło za to trochę Nm :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkretne mody :slina:

Wygląda perfekcyjnie :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert napewno stroił 1.9TDI na GTB22 i dobrze to wyszło

myślę że z GTB17 nie powinien mieć również problemów.

Poziek GTB17 to suszarka z 2.7TDI

dokładnie tak :wink: dzięki za info :wink:

Chłopaki z Tune Up teraz juz mają całą usługę związaną z wsadzaniem GTB 1756, strojenie plus wszystkie graty łącznie z turbulum kosztują u nich chyba 4-5k :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda ze te silniki ledwo 5000 rpm osiagaja i juz moc leci na leb :-) ale wyniku gratuluje :-) fajnie zmodzony motor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boost trochę za wysoki i głowica puchnie, zbije na 1,4 bara i będzie od 5K szło równo do odcinki:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tymczasem po dzisiejszym pomiarze na hamowni MAHA

http://s27.postimg.org/8cb52bhbj/DSC03797.jpg

po ponad roku od pierwszego pomiaru kucyków nie ubyło, doszło za to trochę Nm :decayed:

czyli 2,7 po sofcie powinno to zjeść :decayed:

ustawcie sie z Bienkiem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie tak,

różnica w wadze na chwilę obecną to niecałe 200kg

na VW manii jechałem z S4 B5 po jakimś koksie, byłem na mecie do przodu o 0,1s

ale bardzo dużo zależy od dobrego startu i opanowania kierowcy

zobaczymy może jeszcze w tym roku co wyjdzie na ulicy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja procedura startu zje pewnie mnie na starcie,a nie chce katowac auta startami od swiatel do swiatel.

Z rolki jak juz:decayed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...