TyBucu Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Albo kupic wyscigowke. Jakby patrzec na oplacalnosc to zabawy by nie bylo. Wyklepane z klubowej wlepki za pomocą klepki.
Roboform550 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Przy takich kosztach nie lepiej zrobic od razu swap na cos z wiekszym potencjalem? Jak to mówią gdzie zaczyna się pasja kończy się ekonomia...
Booster Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 były plany z 2.7t RS4, ale stwierdziłem że już za dużo B6 z 2.7 się porobiło i będę dalej męczył 1.8t, jest szansa zrobić najmocniejsze A4 1.8t w Polsce i to może jeszcze w przyszłym miesiącu
Booster Opublikowano 7 Marca 2014 Autor Opublikowano 7 Marca 2014 do tej pory najmocniejsze o jakim mi wiadomo zrobił Colo w B5 - 417KM
krzysiekvtec Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 były plany z 2.7t RS4, ale stwierdziłem że już za dużo B6 z 2.7 się porobiło i będę dalej męczył 1.8t,jest szansa zrobić najmocniejsze A4 1.8t w Polsce i to może jeszcze w przyszłym miesiącu i tak trzymaj ja wczesniej modziłem w civicu i każdy mówił nie grzeb tego strata kasy kup swap, najlepiej isc na łatwiznę ... a po skończeniu nie jedna osoba sie zdziwila jakie osiągi miał civic moduj 1.8t i pozdro sledzę temat
Booster Opublikowano 11 Marca 2014 Autor Opublikowano 11 Marca 2014 letni setup, w tym sezonie modny złoty:decayed: ostatnie foto przed odstawieniem na dłuższy czas do warsztatu na grube mody
Artur82 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 letni setup,w tym sezonie modny złoty:decayed: ostatnie foto przed odstawieniem na dłuższy czas do warsztatu na grube mody http://s3.postimg.org/cc6cr880v/DSC03946.jpg
TyBucu Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Ja cały czas moją próbuje przekonać że złote fele wcale nie są nygasowe
Booster Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 Wczoraj rozważaliśmy jeszcze jedną opcję i stanęło na tym że auto będzie strojone na nowej turbinie: Garret GTX35 i zrobimy 2 mapy paliwa, drogową pod pb98 i torową pod E85. Dojdzie jeszcze trochę gratów, ale po konsultacjach z GTO na etanolu i tym setupie można zrobić 600KM+
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Koleś ma golfa R32 z ta turbiną... 590kM 720Nm :kox:
poziek Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Koleś ma golfa R32 z ta turbiną...590kM 720Nm :kox: Tylko pojemność silnika ma inną...
Dev Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Tak, o tym nie zapomnialem. Z tego co mowi to jeszcze setke spokojnie moze urwac ale to kolejne kilka tysiecy €
Flyer Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Koleś ma golfa R32 z ta turbiną...590kM 720Nm :kox: Tylko pojemność silnika ma inną... i 2 cylindry wiecej
Booster Opublikowano 21 Marca 2014 Autor Opublikowano 21 Marca 2014 zjechały ostatnie graty, zdecydowaliśmy się na sprężarę HKS GT3082R AR/.63 na kulkach:decayed: potencjał do 650HP miał być GTX35 ale ktoś był szybszy Wtryski Siemens Deka 850cc/3bar, ustawimy na 4 bary i będzie ponad 1000cc o rozrząd zadba kewlarowy pasek Gates Racing 300% mocniejszy w stosunku do serii
Rekomendowane odpowiedzi