Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 Big Ass Turbo 513HP 557Nm, 600HP+ wkrótce


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mialem kiedys wydech z takim silencerem, z wkladka lipnie wygłada a bez nie dalo sie w aucie wtrzymać :-) ciekaw jestem twojej opini :-)

Opublikowano (edytowane)

na szybko dzisiaj nagrany film jak to gada,

na żywo jest dużo głośniej :P

Edytowane przez Booster
Opublikowano

Miło mruczy a jak trzeba to i krzyczy :kox: . Jest dużo głośniej w środku?

Jak dasz rade to nagraj coś podobnego jak ten filmik z seatem :) Pogratulować auta ogólnie!

Opublikowano

w środku jest dużo głośniej w porównaniu z poprzednim wydechem, tam miałem 63mm przechodzące w 2x52mm

teraz jest Downpipe 82mm, dalej 76mm przechodzące w 2x76mm

na szczęście silencery dają radę i dzięki nim jest cicho jak na wydechu z fabryki :)

porządny film nagram jak dorwę kamerę HD, bo na chwilę obecną to tylko z telefonu

Opublikowano

Podobno ludzie rezygnuja z wyceczek do gdyni bo w nocy cos ryczy na miescie :D a tak serio to fajnie go slychać, to bylo bez silencera ?

Opublikowano (edytowane)

Na taki dźwięk każdy facet reaguje takim samym drżeniem rąk bez względu na to czy w garażu ma małego fiata czy ferrari enzo :grin:

Edytowane przez devey
Opublikowano

Bez silencera, z chodzi cicho jak seria

Opublikowano

Do sleeper'a jak znalazł, dobrze że można to wyciszyć w razie potrzeby :)

Opublikowano (edytowane)

a gdzie marchewki?? :kox:

Edytowane przez tig16
Opublikowano

Piękny przedni zderzak :kox:

Opublikowano

Dojechała nowa turbosprężara z jeszcze wydajniejszym wirnikiem,

poprzednią już udało się nam zajechać na ostatnich testach :grin:

DSC_0094_zps46825315.jpg

DSC_0095_zpsd729415b.jpg

małe pieski też lubią duże turbosprężarki :)

DSC_0104_zpse663063b.jpg

DSC_0105_zps1b4329c1.jpg

Opublikowano

Zassaloby psiaka :D

Opublikowano

Spory ten ślimak :) ... Z czym żeście przedobrzyli przy poprzednim turbo, wiadomo :P? Cześć gorąca to twin scroll? Na żadnym zdjeciu za bardzo nie widać ..

Opublikowano

f*ck Me ale bydle :kox:

Opublikowano

O psie mowisz...

Opublikowano

Spory ten ślimak :) ... Z czym żeście przedobrzyli przy poprzednim turbo, wiadomo :P? Cześć gorąca to twin scroll? Na żadnym zdjeciu za bardzo nie widać ..

za dużo boostu, jutro rozbiorę turbo to się dowiem co dokładnie się tam stało,

nie jest to ts, twinscroll ma tą zaletę że szybciej wstaje ale zapycha się u góry

Opublikowano

:kox: :kox: :kox:

Autko PIERWSZA LIGA!!!!!!!!!

:kox: :kox: :kox:

Gratuluje :wink:

Opublikowano (edytowane)

za dużo boostu, jutro rozbiorę turbo to się dowiem co dokładnie się tam stało,

nie jest to ts, twinscroll ma tą zaletę że szybciej wstaje ale zapycha się u góry

Jak byś się doszukał to daj znać co tam zawiniło .. odnośnie TS to szybszy spool up na dole jest generalną zaletą, ale z tego co kiedyś czytałem to ogólna przepustowość turba na wyższych obrotach nie jest gorsza jak zwykłej wersji. Dużo nowych BMW w wersjach M ma układy biturbo na TS i ładnie to tam żyje ponoć .. Masz jakieś osobiste doświadczenia z TS?

Edytowane przez s3ns
Opublikowano

jest zaletą jeżeli robisz auto typowo streetowe,

na turbinie bez twinscrolla zrobi się większą moc na takim samym a/r przy trochę gorszym spoolu

Opublikowano

Z opisów ludzi którzy pomontowali TS wynikało że przy wyższych obrotach kręciło jak zwykłe turbo, ale kto wie, może faktycznie przy około 7K zaczyna puchnąć. Ale jeżeli chce się używac auta tez trochę na drogach to raczej się tego nie odczuje a gratisowo masz lepszy spool na dole. Do czego będzie głównie służyło Twoje auto :)? (mam plany tez modyfikować dość mocno 1.8T w niedługim czasie, ale chce bardziej stworzyć konfigurację torowo-drogową).

Nie mniej Twój projekt to kopalnia wiedzy :) Graty za zapał! :kox:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...