Witek A4 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Witam proszę o analizę grupy 011 dodam jeszcze ze występuje błąd 00575 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Witek A4 Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 te logi były robione po czyszczeniu zmiennej geometrii.
Witek A4 Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 Sam czyściłem! N75 sprawdzany węże wymienione gruszka sprawna ---------- Post dopisany at 10:59 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ---------- a czy takie przeładowanie może być spowodowane zepsutym czujnikiem atmosferycznym?
przemik Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 Pokaz logi Dynamiczne - 011 (dwa razy) i 010 - kazda oddzielnie Statyczne - 011 w trybie Basic Settings
Witek A4 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 ok wieczorem zuce bo potszebuje drugiego do pomocy ---------- Post dopisany 06-05-2013 at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2013 at 11:25 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I Z innego dnia VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ten błąd mi wyskakuje VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupy 10 nie mam jeszcze bo wczoraj były % ale podpinałem vaga i na zgaszonym na postoju w gr wartości były stałe a po do daniu gazu zmieniały się i trzymały stałe wartości. (ale to mogę pisać) wrzucę log 10 i będzie widać wszystko.
Tobike Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Turbo mocno przeładowuje, chyba źle złożona suszarka. Do logu 010 dodaj 003 dynamiczny, bo przepływka tnie dawkę.
Witek A4 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 rozbierałem tylko gorącą strone i jak zrobiłem znaki na obudowie a środka nie da się zle poskładać
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Coś jest nie tak z turbo po tym zabiegu czyszczenia jej zmiennej geometrii - nadal przeładowuje a przy tym przepływka mierzy fatalnie (biorąc pod uwagę jej obecne wartości przy takim przeładowaniu). Witek A4 - środek w Twoim turbo niestety ale da się źle poskładać. B.dobre fotki wklejał już wcześniej kolega ciahciah jeśli chodzi o złe złożenie zmiennej geometrii w turbo VNT niesymetrycznym.
Witek A4 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Kolego SZTOMEL mugłbys zucic link do tych zdjęć. Dodam ze na jałowym biegu nie przeładowuje powodem czyszczenia też było przeładowanie
przemik Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Nic nie kombinuj z przepływomierzem poki nie doprowadzisz doładowania do porządku...
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Tu masz przykład : złe ułożenie VTG.jpg - Rozmiar oryginalny - Fotosik.pl Oczywiście te fotki z ruchem kierownic spalin to efekt a nie przyczyna - przyczyna tkwi w źle złożonym pierścieniu sterującym kierownicami spalin ale fotek źle złożonego pierścienia nie mam (mowa o tym pierścieniu po prawej : http://www.turbiny-naprawa.pl/foto/turbina_3.jpg A, sorry, pomyliłem się, mam tu przykład ze źle skręconą zmienną geometrią i od razu z poprawką - Czyszczenie turbosprężarki VNT-foto porada : FAQ - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf - na pierwszej stronie. Jeśli chcesz sprawdzić stan przepływki to zrób i wklej loga dynamicznego z grupy 010 - jeśli będzie nadal tak fatalnie mierzył przy przeładowaniu to już się przymierzaj albo do jego wymiany albo rozwiertu bo nie ma na co czekać. Rozwiert przepływki : Przepływomierz Bosch czyszczenie adaptacja - Autopasjonat.pl - poradniki motoryzacyjne Tylko nie przegnij ze średnicą tego rozwiertu. (rozwiert zrób ale po wcześniejszym logu dynamicznym 010 jeśli będzie fatalny). Swojego gruchota mam już 12 lat (auto ma 14 lat) i jak do tej pory przepływka była wymieniana tylko raz - po 3 roku użytkowania auta (wiecie dlaczego - bo specjalista od Vaga mi tak polecił - Sopa z Radoszów k. Katowic- ponoć - autoryzowany spec od VW/AUDI - całe szczęście, że już go nie słucham bo .... trochę poczytałem na forach i już się czegoś nauczyłem - nie słuchać autoryzowanych specjalistów) obecnie od 2002 roku przepływka aż do tej pory (Boscha) mierzy idealnie a nigdy nie była czyszczona. Filtr powietrza też nie był specjalnie nadzorowany (wymieniany był oczywiście "prawie" na czas).
Witek A4 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Nic nie kombinuj z przepływomierzem poki nie doprowadzisz doładowania do porządku...[/QUO TE]Cały czas staram się to doprowadzić do pożądku to doładowanie
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Witek, jest jeszcze jedna rzecz istotna przy czyszczeniu - nie skupiaj się na samym nagarze ale przede wszystkim na : zniwelowaniu tych widocznych na muszli rys : http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpg Jak ich nie zniwelujesz to będziesz miał problem cały czas. Mają być zniwelowane do zera czyli spolerowane całkowicie.
Witek A4 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Witek, jest jeszcze jedna rzecz istotna przy czyszczeniu - nie skupiaj się na samym nagarze ale przede wszystkim na : znielowaniu tych widocznych na muszli rys : http://obrazki.elektroda.pl/3969646700_1297893674.jpgJak ich nie zniwelujesz to będziesz miał problem cały czas. u mnie nie było takiej tragedii. Wrócę i zapytam jeszcze o złe złożenie turba. Mianowicie wchodzi w grę tylko ten pierścień, na foto które otrzymałem miejsce w pierścieniu na cięgno idące do gruszki jeśli było by w złej pozycji to dało by się bez problemu złożyć gorącą stronę z zimną?
Tobike Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 W AFN jest taka przepływka że nie trzeba nic rozwiercać bo nie ma w niej takiego zawiniętego tunelu, tylko na wprost. Dobrze ją namoczyć i miękkim pędzelkiem z długim włosem ja wyczyścić, a przy okazji filtr powietrza wymienić (jak nie był wymieniany).
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Jeśli mowa o tej przepływce to faktycznie kaszana : https://www.google.pl/search?q=przep%C5%82ywka+AFN&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CaaHUZ3pGYeLtAaYzIGgCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=671#imgrc=zsdjCicNvYs2SM%3A%3BY0iID67NNd9xVM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg16.tablica.pl%252Fimages_tablicapl%252F10758529_1_644x461_przeplywomierz-19-tdi-afn-100-sprawny-debica.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftablica.pl%252Foferta%252Fprzeplywomierz-1-9-tdi-afn-100-sprawny-CID5-IDJ8MF.html%3B615%3B461
Witek A4 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Jeśli mowa o tej przepływce to faktycznie kaszana : https://www.google.pl/search?q=przep%C5%82ywka+AFN&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CaaHUZ3pGYeLtAaYzIGgCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=671#imgrc=zsdjCicNvYs2SM%3A%3BY0iID67NNd9xVM%3Bhttp%253A%252F%252Fimg16.tablica.pl%252Fimages_tablicapl%252F10758529_1_644x461_przeplywomierz-19-tdi-afn-100-sprawny-debica.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ftablica.pl%252Foferta%252Fprzeplywomierz-1-9-tdi-afn-100-sprawny-CID5-IDJ8MF.html%3B615%3B461 z całym szacunkiem ale u mnie w afn jest taki jak na tym zdjęciu https://www.google.pl/search?q=przep%C5%82ywka+AFN&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official&channel=fflb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=CaaHUZ3pGYeLtAaYzIGgCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=671#imgrc=3GvxnR_XXpZttM%3A%3BFIRxnjm2DmJTzM%3Bhttp%253A%252F%252Fdaniel.omega.pl%252Fb5%252Fpic4a.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fforum.vw-passat.pl%252Fthreads%252F27141-Spadek-mocy-n75-n18-egr-przeplywka-sztanga-itd-naprawa-po-angielsku%252Fpage2%3B2048%3B1536 ---------- Post dopisany at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ---------- Czyli z logów wychodzi ze wina przepływki?
Tobike Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 u mnie jest taka W logach widać że tnie ale u mnie było podobnie, nowy filtr i czyszczenie i jest ok. Natomiast turbo musiałeś źle złożyć lub dalej się zacina.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się