nitro3241 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 witam proszę o analizę logów po wyminie turbiny w moim ajm wydaje mi sie ze n75 bardzo wysoko oscyluje czy muszę wyregulować sztangą czy przycina sie turbina : Grupy: 003,011,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 3 biegu
german81 Opublikowano 5 Maja 2013 Opublikowano 5 Maja 2013 wydłurz sztange o 1,5 obrotu i powtórz logi
nitro3241 Opublikowano 5 Maja 2013 Autor Opublikowano 5 Maja 2013 a może tylko przycinaja sie kierownice ?bo śruba na gruszce ustawiona oryginalnie
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Jeśli wymieniałeś gruchę na inną to nie ma znaczenia, że jest ustawiona oryginalnie - tak się dzieje jak się zamawia siłownik podciśnienia np. z allegro i nie jest on oryginalny tj. dedykowany dla konkretnej turbosprężarki - jedne są dłuższe a inne krótsze mimo, iż każde są do turbo od 90 czy 110 KM czy też 115 lub więcej dla silnika TDI. Passaty i Audi A4 i wzyż mają krótsze skoki cięgna (czyli sztangi przy gruszce) niż Golfy IV, A3 i Seaty oraz Skody z tym samym silnikiem. Dletego zawsze warto sprawdzać oznaczenie wypalone metodą elektroiskrową na gruszce oryginalnej by szukać odpowiedniej np. na mojej z silnika ALH (90 KM) w Golfie IV ma ona oznaczenie (99-022 77 C2 434855-4 odczytane na jej górnej stronie okręgu przy króćcu podciśnienia) i zakup niby identycznej ale np. z Passata czy A4 będzie miał zupełnie inny efekt jej pracy. Właśnie procent wysterowania N75 w Twoim logu dynamicznym 011 jak i wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania świadczy o tym, że należy wydłużyć sztangę ale to wcale nie gwarantuje sukcesu jeśli okaże się, że grucha ze sztangą nie są od turbo z tego konkretnie silnika A4 tylko np. z Golfa IV.
nitro3241 Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Opublikowano 6 Maja 2013 Kolegi turbo ktore zalozylem jest tez od silnika 116km brb czyli mowisz wydluzyc sztange i powinno byc ok
Sztomel Opublikowano 6 Maja 2013 Opublikowano 6 Maja 2013 Nie znam na pamięć wszystkich turbin i ich siłowników podciśnienia ale jeśli założyłeś od kolegi turbo z BRB a inny silownik podciśnienia (kompletu od niego raczej nie założyłeś bo śwaidczyłoby to o tym, że pewnie się bawił długością sztangi) to zobaczmy co będzie jeśli tę sztangę wydłużysz a wydłuszyć powinieneś bo masz stałe przeładowanie i (duży procent wysterowania N75 - dlatego piszemy abyś wydłużył cięgno przy gruszce) jeśli się ciśnienie rzeczywiste zmieni a powinno się zmniejszyć i wyrównać z ciśnieniem zadanym to będzie OK.
nitro3241 Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Opublikowano 7 Maja 2013 panowie odkreciłem o 1,5 obr wyszło tak: Grupy: 003,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 3 biegu Grupy: 011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu ---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:46 ---------- kolego sztomel to był komplet czyli turbo od brb wraz z grucha i kolektorem kolektor tylko mój założyłem ale oznaczenie na gruszce jest inne niż na mojej sorry ze zapomniałem napisać,auto mam po wirusie 143km,347nm ---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- dzisiaj jeszcze wydłużyłem sztangę o 1 obrót i oto efekt: Grupy: 011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zostawić tak czy jeszcze wydłużyć
nitro3241 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 Tak jak wczesniej wydaje mi sie ze przy zmianie biegow lekko slabnie ale moze to subiektywne odczucie,może wirus zle zrobiony ale wczesniej było ok ---------- Post dopisany 08-05-2013 at 11:42 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 19:19 ---------- ---------- Post dopisany 09-05-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2013 at 11:42 ---------- logi po dzisiejszym logowaniu na 4 biegu i dalej przełdowuje Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
spanky Opublikowano 9 Maja 2013 Opublikowano 9 Maja 2013 to rusz jeszcze troche sztange ... choc mozesz stracic dół
nitro3241 Opublikowano 9 Maja 2013 Autor Opublikowano 9 Maja 2013 a ile max może pompować ta turbina ona ma nr 038145702K żeby ja nie zajechać ,dziś wydłuże jeszcze o 1 obrót
nitro3241 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Opublikowano 13 Maja 2013 Kolego nie wiem czy poddymia ale nie ma czarnych chmur za mną ,tak teraz wygląda odkręciłem o 1 obrót Grupy: 011,011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Mattib8 Opublikowano 20 Maja 2013 Opublikowano 20 Maja 2013 Witam Panowie Podepnę sie pod temat. Kupiliśmy B5 AJM i muliło go. wyczytałem na forum aby posprawdzać wężyki podciśnienia sprawdziliśmy i okazało się ze kilka było w nie najlepszym stanie wymieniliśmy je na chyba troszkę mniejsze bo 3,2mm. Dodam ze wcześniej był błąd niedoładyowania i po poczytaniu o tym problemie wymieniliśmy wężyki. Po wymianie była poprawa ale nie znaczna to podmienienie przepływki i wymiana bo była poprawa. A teraz występuje coś takiego ze miedzy 2 a 3 biegiem( automat) obroty dochodzą do 3 tys i nieznacznie spadają potem idą dalej. Auto nie jest w stanie na 5 biegu rozpędzić się nie więcej niż 160 a wcześniej przed zmianami było tylko 140. Czy przyczyna mogą byc wężyki o mniejszym przekroju??? Proszę o szybką odpowiedź
wasand Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 trzeba zrobić zestaw logów ew. wróżka Dawid.
Mattib8 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Witam Wczoraj wymieniliśmy wężyki i oraz filtr paliwa no i niestety nie ma poprawy. Nawet podobno jest lekkie pogorszenie. Chyba nie miną nas logi. Jak znajdę chwile czasu to zrobimy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się