DraKio Opublikowano 11 Maja 2013 Opublikowano 11 Maja 2013 witam moje łączniki elastyczne w 2.6 są do wymiany;/ czy ma to jakis wplyw na spadek mocy? i drugie pytanie czy wyciąć katalizatory od razu jak bede mial wyciągniety wydech? czy to nic da a psuje tylko?
bawół1 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 mi jeden kat padł , więc wyciąłem obydwa i wstawiłem tłumiki przelotowe . Wcześniej były same rurki to brzęczał strasznie . Teraz jest lepiej , ale wg mnie to z katami było najlepiej. Bo wycinanie katów czy wydechu środkowego nie za wiele daje sportowego gangu. 1
dawid_sc Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 ja w moim wlasnie ostatnio zobaczylem ze z kolektorow wychodza rury do zlacza eastycznego jednego i z tego do strumiennicy i dalej tlumik przedostatni i koncowy:) jakos sobie tak ktos zrobil;p wczesniej
DraKio Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 ok a czy te dziurawe plecionki mają wpływ na spadek mocy? bo jak daje gazu to strasznie pierdzi mi cos ;/
bawół1 Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 sonda lambda moze nieco inaczej czytać, co za tym idzie moc może spaść.
DraKio Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Opublikowano 12 Maja 2013 czyli jakie jest najlepsze rozwiązanie ? bo musze ściągnąć wydech zeby zmienic plecionki i co z katalizatorem? zostawic tak jak jest czy cos przerabiac / sprawdzac jak uklad wydechody bede mial, na stole?
dawid_sc Opublikowano 12 Maja 2013 Opublikowano 12 Maja 2013 ja bym zostawil:) kiedys wycialem sam i zalowalem ale to w innym aucie:)
majkel_majki Opublikowano 18 Maja 2013 Opublikowano 18 Maja 2013 Najlepiej zostaw katalizator na swoim miejscu, wycinanie nic dobrego Ci nie da.
Martinor Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Ja u siebie wyciąłem oba katy jak zmieniałem złączki elastyczne i wstawiłem strumienice WM-a i efekty są takie że auto mniej pali i lepiej jedzie....
majkel_majki Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 Rozczulająca jest ta wiara w strumienice w moc po wycięciu kata. Gdybyś wjechał na hamownię to różnica w mocy po robocie byłaby rzędu może 3% i to tylko dlatego, że teraz masz całe plecionki i część spalin nie wylatuje zaraz za kolektorem... Nieco niższe spalanie być może, ale moim zdaniem też z wcześniej wymienionego powodu-cały wydech.
duffy Opublikowano 19 Maja 2013 Opublikowano 19 Maja 2013 wyciąć katalizatory i wspawać prostą rurę auto będzie miało lżej
DraKio Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Opublikowano 19 Maja 2013 każdy ma inną opinie na ten temat .. czlowiek juz nie wie w koncu jak ma zrobic
Seikokilla Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 ja bym zostawil:) kiedys wycialem sam i zalowalem ale to w innym aucie:) podpinam sie pod opinie
DraKio Opublikowano 22 Maja 2013 Autor Opublikowano 22 Maja 2013 w TDI wyciąłem i efekty były na + tutaj sie zastanawiam bo czytam opinie ze katalizator zamula auto a bez niego silnik ma lżej uklady wydechowy ma więcej "miejsca" ale jak jest w rzeczywistosci to nie wiem ;d a moze jakis caly uklad wydechowy zmienic zeby poprawic osiągi? da sie cos takiego zrobic? ja się nie znam na benz. cale zycie w dieslach ;d
majkel_majki Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 Moje auto ma przebieg 393 tys. km i katalizator, który prawdopodobnie jest fabryczny. Żadnego "zamulenia" nie czuję, a na analizatorze spalin wyniki wychodzą książkowe, dla mnie to wystarczająca rekomendacja żeby nic nie ruszać. Układ wydechowy się da zrobić, ale żeby to miało jakiś sens to koszty sięgną połowy wartości Twojego auta, chyba lepiej się pogodzić z tym co jest pod maską, jak umiesz jeździć to takie 2.6 wystarczy do sprawnego przemieszczania się.
OloWrocek Opublikowano 26 Maja 2013 Opublikowano 26 Maja 2013 Panowie. Ja mam u siebie motor abc. Kąty wycięte zastąpione prosta rura na końcu mugen. I muszę powiedzieć ze samochód oprócz tego ze brzeczy odkrecaja się obejmy to na to wszystko jest słabszy. Nie polecam. Uciekł cały dół. Nie polecam.
DraKio Opublikowano 31 Maja 2013 Autor Opublikowano 31 Maja 2013 Panowie. Ja mam u siebie motor abc. Kąty wycięte zastąpione prosta rura na końcu mugen. I muszę powiedzieć ze samochód oprócz tego ze brzeczy odkrecaja się obejmy to na to wszystko jest słabszy. Nie polecam. Uciekł cały dół. Nie polecam. moze przez ten mugen:D?
peacenotwar Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 A pamięta ktoś może wymiary złącza elastycznego do abc? Dla potomnych - u mnie było średnica (64mm zewnętrzna) 60mm (wewnętrzna) 180mm +/- 10mm(długość) ---------- Post dopisany 07-05-2014 at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2014 at 10:13 ---------- Orientuje się ktoś ile mniej więcej za kata z ABC powinienem dostać?
peacenotwar Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Bardzo podoba mi się ta odpowiedź Oczywiście mi chodzi o ośkę. W quattro chyba inaczej sprawa wygląda, bo są bodajże dwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się