Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciąć katalizator w A4 B5 2.6 V6?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam moje łączniki elastyczne w 2.6 są do wymiany;/

czy ma to jakis wplyw na spadek mocy?

i drugie pytanie czy wyciąć katalizatory od razu jak bede mial wyciągniety wydech?

czy to nic da a psuje tylko?

Opublikowano

mi jeden kat padł , więc wyciąłem obydwa i wstawiłem tłumiki przelotowe . Wcześniej były same rurki to brzęczał strasznie .

Teraz jest lepiej , ale wg mnie to z katami było najlepiej. Bo wycinanie katów czy wydechu środkowego nie za wiele daje sportowego gangu.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

ja w moim wlasnie ostatnio zobaczylem ze z kolektorow wychodza rury do zlacza eastycznego jednego i z tego do strumiennicy i dalej tlumik przedostatni i koncowy:) jakos sobie tak ktos zrobil;p wczesniej

Opublikowano

ok a czy te dziurawe plecionki mają wpływ na spadek mocy?

bo jak daje gazu to strasznie pierdzi mi cos ;/

Opublikowano

sonda lambda moze nieco inaczej czytać, co za tym idzie moc może spaść.

Opublikowano

czyli jakie jest najlepsze rozwiązanie ?

bo musze ściągnąć wydech zeby zmienic plecionki i co z katalizatorem?

zostawic tak jak jest czy cos przerabiac / sprawdzac jak uklad wydechody bede mial, na stole?

Opublikowano

ja bym zostawil:) kiedys wycialem sam i zalowalem ale to w innym aucie:)

Opublikowano

Najlepiej zostaw katalizator na swoim miejscu, wycinanie nic dobrego Ci nie da.

Opublikowano

Ja u siebie wyciąłem oba katy jak zmieniałem złączki elastyczne i wstawiłem strumienice WM-a i efekty są takie że auto mniej pali i lepiej jedzie....

Opublikowano

Rozczulająca jest ta wiara w strumienice w moc po wycięciu kata. Gdybyś wjechał na hamownię to różnica w mocy po robocie byłaby rzędu może 3% i to tylko dlatego, że teraz masz całe plecionki i część spalin nie wylatuje zaraz za kolektorem... Nieco niższe spalanie być może, ale moim zdaniem też z wcześniej wymienionego powodu-cały wydech.

Opublikowano

wyciąć katalizatory i wspawać prostą rurę

auto będzie miało lżej :wink:

Opublikowano

każdy ma inną opinie na ten temat .. czlowiek juz nie wie w koncu jak ma zrobic :D

Opublikowano
ja bym zostawil:) kiedys wycialem sam i zalowalem ale to w innym aucie:)

podpinam sie pod opinie :kox:

Opublikowano

w TDI wyciąłem i efekty były na +

tutaj sie zastanawiam bo czytam opinie ze katalizator zamula auto a bez niego silnik ma lżej uklady wydechowy ma więcej "miejsca" ;)

ale jak jest w rzeczywistosci to nie wiem ;d

a moze jakis caly uklad wydechowy zmienic zeby poprawic osiągi?

da sie cos takiego zrobic?

ja się nie znam na benz. cale zycie w dieslach ;d

Opublikowano

Moje auto ma przebieg 393 tys. km i katalizator, który prawdopodobnie jest fabryczny. Żadnego "zamulenia" nie czuję, a na analizatorze spalin wyniki wychodzą książkowe, dla mnie to wystarczająca rekomendacja żeby nic nie ruszać.

Układ wydechowy się da zrobić, ale żeby to miało jakiś sens to koszty sięgną połowy wartości Twojego auta, chyba lepiej się pogodzić z tym co jest pod maską, jak umiesz jeździć to takie 2.6 wystarczy do sprawnego przemieszczania się.

Opublikowano

Panowie. Ja mam u siebie motor abc. Kąty wycięte zastąpione prosta rura na końcu mugen. I muszę powiedzieć ze samochód oprócz tego ze brzeczy odkrecaja się obejmy to na to wszystko jest słabszy. Nie polecam. Uciekł cały dół. Nie polecam.

Opublikowano
Panowie. Ja mam u siebie motor abc. Kąty wycięte zastąpione prosta rura na końcu mugen. I muszę powiedzieć ze samochód oprócz tego ze brzeczy odkrecaja się obejmy to na to wszystko jest słabszy. Nie polecam. Uciekł cały dół. Nie polecam.

moze przez ten mugen:D?

Opublikowano

A pamięta ktoś może wymiary złącza elastycznego do abc?

Dla potomnych - u mnie było

średnica (64mm zewnętrzna) 60mm (wewnętrzna)

180mm +/- 10mm(długość)

---------- Post dopisany 07-05-2014 at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2014 at 10:13 ----------

Orientuje się ktoś ile mniej więcej za kata z ABC powinienem dostać?

Opublikowano

300 zl

Opublikowano

Bardzo podoba mi się ta odpowiedź :hi:

Oczywiście mi chodzi o ośkę. W quattro chyba inaczej sprawa wygląda, bo są bodajże dwa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...