FLB Opublikowano 10 Września 2013 Opublikowano 10 Września 2013 miałem coś podobnego a4 b5 1.6 takie przycięcia i szarpnięcia i okazały się kable zapłonowe + kopuła.
kuba99951 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Witam wszystkich, chciałbym się podpiąc do tematu, objawy mam podobne jak eXtra69, przy przyspieszaniu powyżej 3 tyś obrotów, jak turbina zacznie już porządnie dmuchac strasznie przerywa silnik, błędy jakie wyskoczyły mi w Vag'u to 544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY przepustnica była czyszczona tydzień temu więc, ona raczej w grę nie wchodzi ma ktoś może jakiś pomysł jak temu zaradzic ?
pioteros Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Przeladowanie, pierwsza kolejność wezyk idący od n75 do gruszki turba
kuba99951 Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Przeladowanie, pierwsza kolejność wezyk idący od n75 do gruszki turba Problem rozwiązany:banan:, tak jak pisał Pioteros powodem tego był wypięty wężyk od n75, wielkie dzięki za pomoc:naughty:
peres100 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 pioteeros - dzięki za informacje swiece zamuwione
Szymon51 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Koledzy, ciągle mam problem z szarpaniem. Wcześniej szarpał mi tylko na zimnym i pod obciążeniem około 2 do 3 tysięcy obrotów, teraz zaczyna nawet na ciepłym. dzisiaj rano zapalił mi na trzech garach ale po kilku sekundach zaczął chodzić normalni. Dodam że świece wymienione cewki też, przepustnica czysta. Co mogę jeszcze sprawdzić wtryski?
pioteros Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 modul zaplonu na filtrze powietrza ps. jakie cewki zapodales? nowe oryginalne?
Szymon51 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 cewki nie są nowe ale oryginalne i sprawne w 100%. Jak sprawdzić moduł zapłonu?
kuba99951 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Witam ponownie:decayed:, po miesiącu bezawaryjnej jazdy, autko wylądowało w warsztacie ma montaż klaksonu, niestety trzeba było zdemontowac filtr powietrza i lampę, po przejechaniu paru metrów samochód zaczął szarpac, po podpieciu vaga wyskoczył błąd: 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie - BŁĄD SPORADYCZNY jeżeli ktoś ma wskazówki co to może byc, byłbym wdzięczny
pioteros Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Źle złożona rura dolotowa, ssie ci powietrze którego przeplywka nie zmierzyla
Turboniasty Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 witajcie, mam podobny problem z moim ajl przy pedale w podłogę szarpnie przy ok 2.5-3tys obr. i dodatkowo dmucha tylko 0,5B, blędy VAG 16500-czyjnik temp. 00561-skład mieszanki (mam LPG) proszę o analizę logów VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 1
aolej Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Hej, na wstepie chcial bym przywitac wszystkich serdecznie bo pisze na forum pierwszy raz, sorki ze odrazu z prośbą ale tak wyszlo... Mianowicie mam problem ze swoja A4 1,8T AJL; wyskakują mi ostatnio bardzo często błędy 00561 (add) i (mul) na zmiane. Mam instalacje JPG byłem tydzien temu u gazownika na regulacji myslalem ze pomoze ale jest nadal to samo. Zrobilem logi dynamiczne z bloku 2 i 7 prosze o pomoc. Log (0 - 002,002) Log (1 - 007,007,007,007)
ganjaq Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Źle złożona rura dolotowa, ssie ci powietrze którego przeplywka nie zmierzyla Wyobrażacie sobie że oddajecie auto do warsztatu a oni odkręcają puszkę od filtra i źle składają ? A co tam mają niby składać źle jak tam jest tylko jedna opcja na podłączenie czegokolwiek. Wąż. Jak tam się pomylili to chce ich autograf albo nie, zawiozę im rower bo mi łańcuch spadł
Szymon51 Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Koledzy odświeżam temat, nadal nie mogę się uporać z szarpaniem. Wymieniłem już świece cewki i moduł zapłonowy, przepustnica wyczyszczona, zero błędów. Szarpanie jest bardziej odczuwalne pod obciążeniem auta. Dzisiaj wieczorem sprawdzę jeszcze ciśnienie paliwa jakie pompka podaje. Co jeszcze mogę sprawdzić? Może wtryski?
pioteros Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 cisnienie paliwa sprawdzisz poniekad vagiem logujac kanal 002 dynamicznie, jesli bedzie za slabe czasy wtryskow beda wydluzone na maksa wtryski, kanal chyba 013 sprawdzisz stukowe
sawul Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Tez mam problem z szarpaniem objawia sie najczęsciej przy pełnym wciśnięciu gazu np.na 3 biegu i przy 3 tyś..błędów nie ma żadnych są wypadania zapłonów . Świece zmieniane.Cewki ?
Szymon51 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Koledzy doradźcie mi na których blokach mam zrobić logi tak aby sprawdzić co powoduje u mnie szarpanie bo jeszcze się z tym nie uporałem?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się