malymoto Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Ja np szukałem takiego motoru 2.5 ale z racji tego że w sprzedaży nie ma chyba silnika w dobrej kondycji wybrałem najlepszy ale pomimo tego gdy robiłem rozrząd to poprzedniemu mechanikowi jakbym go spotkał oczywiście to bym a może lepiej nie powiem co bym mu zrobił poprostu ręce uciąć
ivan1977 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Ja też zrezygnowałem po usłyszeniu kilku klekotów 1.9 czy to w Audi czy Passacie dlatego między innymi wybrałem 2.5 a zależało mi na dieslu
KrzysiekA4 Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 No ale jest wadliwy więc nadal generuje koszty??czy już jak się zrobi co potrzeba jeżdzi:wink:i wtedy faktycznie żal sprzedać:decayed:bo wiesz co siedzi i jak było wsadzone:wink:to pozostaje wydać 300zł na 10k na olej:naughty: gorzej jak auto robi w pół roku 20tys:wink: Robie tyle albo więcej(częste podróże po europie,jak i zjazdy do Polski) teraz na BT muszę liczyć około 4k a to tylko weekend:decayed:,przy takim tempie rozrząd znowu na święta:grin: ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:39 ---------- Ja robię 60 tys rocznie i jakoś nie narzekam zrobiłem rozrząd i osprzęt plus uszczelnienie prawie całego silnika jeśli ktoś nie umie zadbać o silnik to 1.9 też da radę zajeździć wbrew pozorom 2.5 wcale nie jest taki zły ale zaraz znowu się zacznie a to spalanie a to drogie części itd . Trzeba poprostu dbać o to co się ma z racji przebiegu i niedbalości poprzednich użytkowników 2.5 tak się dzieje tak jak to mówię najgorszym wrogiem audi jest jego poprzedni właściciel :mad: w tym jest 50% nieszczęścia:decayed: tym się zgadzam w 100%
krzysiek1606 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 ale oprocz walkow jest jeszcze soper uklad wtryskowy z niezawodna vp44:grin:
trepek Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Panowie, jaki jest objaw zuzytych walkow i jak wygladaja wizualnie dobre walki a jak zuzyte?
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Znowu ktoś włożył kij w mrowisko? Grzesiek masz 100% racji ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- ale oprocz walkow jest jeszcze soper uklad wtryskowy z niezawodna vp44:grin: Jeździj na nie pewnych paliwach i Twoje vp37 (lub końcówki)zapuka w kieszeń,oczytałeś się i nie wiesz czemu to jest spowodowane:wink: ---------- Post dopisany at 21:11 ---------- Poprzedni post napisany at 20:49 ---------- Panowie, jaki jest objaw zuzytych walkow i jak wygladaja wizualnie dobre walki a jak zuzyte? Na samym wałku,krzywki czy są wytarte lub zarysowane od dźwigienek(przy wymianie wałków,napiszę ze swojego doświadczenia hydro w zestawieplus odma też powinna być wymieniona zalecenie sprzedawcy i mechaników)jest to widoczne dla oka jak i pod ręką wgłębienia na krzywkach nie da sie tego nie zauważyć lub wyczuć:wink:pokrywa w górę i wszystko jasne:whistling:
malymoto Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Pokrywy do góry chwila strachu :eek: i wszystko będzie jasne
Kowi87 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Znowu ktoś włożył kij w mrowisko? Grzesiek masz 100% racji ---------- Post dopisany at 20:49 ---------- Poprzedni post napisany at 20:45 ---------- ale oprocz walkow jest jeszcze soper uklad wtryskowy z niezawodna vp44:grin: Jeździj na nie pewnych paliwach i Twoje vp37 (lub końcówki)zapuka w kieszeń,oczytałeś się i nie wiesz czemu to jest spowodowane:wink: w vp37 nie ma co sie psuć w porównaniu do vp44, pozatym przepali wszystko:grin: druga sprawa regeneracja jednej vp44 to jak regeneracja 4 vp37:wink:
KrzysiekA4 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Kowi ja wiem że ta pompa na rzepaku przejeździ połowe swojego życia,tylko każda pompa musi miec odpowiednie warunki do pracy aby żyła(zapowietrzeni i itp)co do kosztów to jest prawda:facepalm:puki co można kupić na naszym forum za połowe ceny regeneracji z gwarancją paro miesięczną Ps i tak będę egidą tego silnika:naughty::hi:a pd niech nadal na 5 jeżdżą
Grzegorz76 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Jedyne co może nam zapewnić w miarę bezproblemowe użytkowanie tego silnika to przygotowany wcześniej tzw. pakiet startowy i od razu wizyta u specjalisty (nie mylić z mechanikiem bo nie każdy mechanik to specjalista.) Dopiero on jest w stanie nam powiedzieć czy warto leczyć czy dać sobie spokój juz na starcie. Ja niestety popełniłem błąd i postanowiłem działać po kawałku własnymi siłami i dostałem w ryj. Gdybym miał taką wiedzę na temat tego silnika jaką mam teraz to albo bym go nie kupił albo porządnie zdiagnozował na samym początku i wtedy bym go od razu sprzedał albo jeździł bym do dziś. Pzdrawiam.
krzysiek1606 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 [/color] ale oprocz walkow jest jeszcze soper uklad wtryskowy z niezawodna vp44:grin: Jeździj na nie pewnych paliwach i Twoje vp37 (lub końcówki)zapuka w kieszeń,oczytałeś się i nie wiesz czemu to jest spowodowane:wink: : no to sie mylisz urzytkowalem v6 ( nic specjalnego ) po awarii vp44 sen pomruku v zszedl mi z oczu ( koszt naprawy samej pompy 2400-3000) wiec decyzja padla na swap 1.9 za podobna kase wszyskie problemy zostaly rozwiazane raz a dobrze:grin: piotrek jak masz szczescie to 4 pompy naprawisz i jeszcze jeden komple wtryskow
HeresR32 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 dodam od siebie... 2.5 tdi mam od 7 lat co prawda BDG walki ogladane przed wczoraj poniewaz jeden wtrysk lal, na blacie 260 tys a waleczki jak tralala... co do pompy koszt dobrej pompy po regeneracji to ok 2,5tys jak sie zepsuje to trudno ale nie ma auta idealnego, dodatkowo im wiecej cylindrow tym koszt utrzymania rosnie przeciez to logiczne i nikt nie bedzie z tym polemizowal... przy okazji jak bylem w warsztacie to stalo a3 z zatartym walkiem przy przebiegu 160 tys, pozdrawiam kolegow z niezawodnego i niezniszczalnego 1.9 wszystko sie moze zepsuc jak tak bedziecie podchodzic do tematu to kupic sobie 1.6 w benzynie i jezdzic nie marudzic ze to tamto itd.... fakt ze 2.5 tdi z poczatku produkcji mialo sporo wiecej mankamentow niz moj egzeplarz, ale jak slysze opinie ze 1.9 to taki super niezniszczalny silnik to tylko usmiecham sie pod nosem najwazniejsze to kupic zadbany egzeplarz nalezycie traktowany
Armi Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 dodam od siebie... 2.5 tdi mam od 7 lat co prawda BDG walki ogladane przed wczoraj poniewaz jeden wtrysk lal, na blacie 260 tys a waleczki jak tralala... co do pompy koszt dobrej pompy po regeneracji to ok 2,5tys jak sie zepsuje to trudno ale nie ma auta idealnego, dodatkowo im wiecej cylindrow tym koszt utrzymania rosnie przeciez to logiczne i nikt nie bedzie z tym polemizowal...przy okazji jak bylem w warsztacie to stalo a3 z zatartym walkiem przy przebiegu 160 tys, pozdrawiam kolegow z niezawodnego i niezniszczalnego 1.9 wszystko sie moze zepsuc jak tak bedziecie podchodzic do tematu to kupic sobie 1.6 w benzynie i jezdzic nie marudzic ze to tamto itd.... fakt ze 2.5 tdi z poczatku produkcji mialo sporo wiecej mankamentow niz moj egzeplarz, ale jak slysze opinie ze 1.9 to taki super niezniszczalny silnik to tylko usmiecham sie pod nosem najwazniejsze to kupic zadbany egzeplarz nalezycie traktowany Nie porównujmy legendarnego 1.9 VP z silnikami 1.9 105KM bo to zupełnie inna bajka:whistling: Btw, rynek odzwierciedla wszystko - żeby sprzedać 2.5 V6 trzeba dobrze schodzić z ceny a 1.9 czy inne niezawodne silniki schodzą na pniu. Nawet nie grzeszące niezawodnością 2.0 łatwiej sprzedać niż 2.5 V6. Przypadek? Nie sądzę
krzysiek1606 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 dodam od siebie... 2.5 tdi mam od 7 lat co prawda BDG walki ogladane przed wczoraj poniewaz jeden wtrysk lal, na blacie 260 tys a waleczki jak tralala... co do pompy koszt dobrej pompy po regeneracji to ok 2,5tys jak sie zepsuje to trudno ale nie ma auta idealnego, dodatkowo im wiecej cylindrow tym koszt utrzymania rosnie przeciez to logiczne i nikt nie bedzie z tym polemizowal...przy okazji jak bylem w warsztacie to stalo a3 z zatartym walkiem przy przebiegu 160 tys, pozdrawiam kolegow z niezawodnego i niezniszczalnego 1.9 wszystko sie moze zepsuc jak tak bedziecie podchodzic do tematu to kupic sobie 1.6 w benzynie i jezdzic nie marudzic ze to tamto itd.... fakt ze 2.5 tdi z poczatku produkcji mialo sporo wiecej mankamentow niz moj egzeplarz, ale jak slysze opinie ze 1.9 to taki super niezniszczalny silnik to tylko usmiecham sie pod nosem najwazniejsze to kupic zadbany egzeplarz nalezycie traktowany Nie porównujmy legendarnego 1.9 VP z silnikami 1.9 105KM bo to zupełnie inna bajka:whistling: Btw, rynek odzwierciedla wszystko - żeby sprzedać 2.5 V6 trzeba dobrze schodzić z ceny a 1.9 czy inne niezawodne silniki schodzą na pniu. Nawet nie grzeszące niezawodnością 2.0 łatwiej sprzedać niż 2.5 V6. Przypadek? Nie sądzę dlatego ja zdecydowalem sie na vp hybryde 1.9 avf/agp
HeresR32 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 dodam od siebie... 2.5 tdi mam od 7 lat co prawda BDG walki ogladane przed wczoraj poniewaz jeden wtrysk lal, na blacie 260 tys a waleczki jak tralala... co do pompy koszt dobrej pompy po regeneracji to ok 2,5tys jak sie zepsuje to trudno ale nie ma auta idealnego, dodatkowo im wiecej cylindrow tym koszt utrzymania rosnie przeciez to logiczne i nikt nie bedzie z tym polemizowal...przy okazji jak bylem w warsztacie to stalo a3 z zatartym walkiem przy przebiegu 160 tys, pozdrawiam kolegow z niezawodnego i niezniszczalnego 1.9 wszystko sie moze zepsuc jak tak bedziecie podchodzic do tematu to kupic sobie 1.6 w benzynie i jezdzic nie marudzic ze to tamto itd.... fakt ze 2.5 tdi z poczatku produkcji mialo sporo wiecej mankamentow niz moj egzeplarz, ale jak slysze opinie ze 1.9 to taki super niezniszczalny silnik to tylko usmiecham sie pod nosem najwazniejsze to kupic zadbany egzeplarz nalezycie traktowany Nie porównujmy legendarnego 1.9 VP z silnikami 1.9 105KM bo to zupełnie inna bajka:whistling: Btw, rynek odzwierciedla wszystko - żeby sprzedać 2.5 V6 trzeba dobrze schodzić z ceny a 1.9 czy inne niezawodne silniki schodzą na pniu. Nawet nie grzeszące niezawodnością 2.0 łatwiej sprzedać niż 2.5 V6. Przypadek? Nie sądzę a gdzie ja porownuje 1.9vp z 105 ? mowie ogolnie 2.5 z poczatkow produkcji sa poprostu nieudane i zrobily taka a nie inna opinie, czy ciezko sprzedac? nie wiem nie sprzedaje to nie wiem i sie nie wypowiadam... wiem tylko tyle ze ludzie nie chca kupywac silnikow gdzie koszta eksploatacji sa znaczace wiec mysle ze tutaj o to chodzi dlatego latwiej sie sprzedaje mniejsze silniki tak bylo jest i bedzie, jak ktos ma ochote jezdzic klekotem to niech jedzi dla mnie 1.9 mialby za malo mocy w b7 bo z tego co pamietam do byly wersje 115ps
Armi Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Piszesz o A3 1.9 z zatartym wałkiem. A w A3 8P 1.9 były tylko 105KM. A w kolejnej generacji nie było ich wcale. EOT
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Piszesz o A3 1.9 z zatartym wałkiem. A w A3 8P 1.9 były tylko 105KM. A w kolejnej generacji nie było ich wcale. EOT i wszystko w temacie 1,9 VP przy 160tys to zyletka:naughty:
KrzysiekA4 Opublikowano 14 Marca 2014 Opublikowano 14 Marca 2014 Kowi kazdy ma swoje widzi mi sie,jak dla mnie trochę przy tępa ta żyletka,ostatnio mialem przyczepkę i prawie jej nie odczułem jak przewoziłem graty wątpie żeby 1.9 miało to samo:whistling:spalanie wzrosło nie cały litr na 100km(przy dobrze załadowanej). Pietę Achillesa ma każdy silnik:wink:...........2.5 ma akurat smarowanie góry(bo jak ktoś się oczyta i wymienia ori odme przy 250k:facepalm:)dobry fachowiec i nowe(ulepszone części)zmniejszają ryzyko awaryjności tego silnika a co poniektóry "znawca i użytkownik tego silnika" jak stara płyta jedzie na wałku co już dawno go przetopili.Pod koniec roku wrzuce fote swojego nowego co wstawiłem tak mnie a więcej 70k,jeśli będą padnięte to przyznam wam rację że drogi w utrzymaniu:wink:
HeresR32 Opublikowano 17 Marca 2014 Opublikowano 17 Marca 2014 Piszesz o A3 1.9 z zatartym wałkiem. A w A3 8P 1.9 były tylko 105KM. A w kolejnej generacji nie było ich wcale. EOT i wszystko w temacie 1,9 VP przy 160tys to zyletka:naughty: napisalem ze akurat teraz widzialem a3 z zatatrym walkiem, ale to nie jest moja pierwsza wizyta w warsztacie samochodowym nie raz widzialem padniete 1.9 czy to w golfie, pasacie, a4 czy a6 rozne byly silniki lepsze gorsze tak jak w 2.5 mowie ogolnie, wystarczy przejzec tematy na naszym forum i bedzie wiadomo czy 1.9 jest taki bezawaryjny i idealny....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się