Ambu Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie
kudalty66 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM???
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM??? teraz to niewiele:wink: BRD+230+FMIC+sprzegło AWX = max 4tys GTB17 + 230+FMIC+sprzęgło AWX = 5tys
ucho.77 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Wszyscy sie tu nieszczesnych wałków czekają a ja po swoim "bublu" widze ze zanim walek siadzie to przewaznie dzwigienek już nie ma, ostatnio okazalo sie ze starte mialem 4dzwigienki a walkom nic nie dolegalo:decayed: czesciej pada nieszczęsny ftrysk sterujący Co do kosztów to da sie przeżyć. jak sie dobrze szuka to zamiast pakowac sie w wymiane wałków mozna całe kompletne głowie z idealnymi walkami w drobnej kasie dostac:naughty: Poza tym jak dbasz tak masz
east-import Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM??? teraz to niewiele:wink: BRD+230+FMIC+sprzegło AWX = max 4tys GTB17 + 230+FMIC+sprzęgło AWX = 5tys Pewnie to nie wiele Ale rezerwy silnika to 30-40% które są wykorzystane przy tej modyfikacji są równe 0% WIęc silnik mechanicznie może mniej wytrzymać. a w 2.5 v6 masz w serii tą moc + Pozostałe rezerwy. Więc w eksploatacji i w naprawach może wyjść tak samo 1.9 po modzie a 2.5 v6 bez modzenia
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 jeżdziłes pomodzonym 1,9tdi bardziej niż po czipie? ja upalam 4 lata i nie widze zwiekszonych kosztów ekspluatacji, no ale nie o tym temat, psuje sie tak samo jak seria:wink:
Armi Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM??? teraz to niewiele:wink: BRD+230+FMIC+sprzegło AWX = max 4tys GTB17 + 230+FMIC+sprzęgło AWX = 5tys Pewnie to nie wiele Ale rezerwy silnika to 30-40% które są wykorzystane przy tej modyfikacji są równe 0% WIęc silnik mechanicznie może mniej wytrzymać. a w 2.5 v6 masz w serii tą moc + Pozostałe rezerwy. Więc w eksploatacji i w naprawach może wyjść tak samo 1.9 po modzie a 2.5 v6 bez modzenia Wymiana silnika w 1.9 to groszowe sprawy w przeciwieństwie do remontu 2.5 V6:whistling: Kalkulowałem bo miałem możliwość kupna 2.5 V6 180KM w B6 ale 1.9 i jego ewentualny remont/zmiana silnika i tak wychodziło taniej. Pomijam opłaty, ubezpieczenie i spalanie.
east-import Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 każdy się psuje Więc można tak się przerzucać w kółko bez końca
kaju Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Któryś kozak narzekał, że wiecznie od spodu zarzygany... Ja przez to przechodziłem, bo mnie to irytowało, a robiłem to jednocześnie przy przelocie ~650kkm przy zakładaniu nowej VP44 i wyciąganiu fabrycznych wałków (raptem dwie pestki wypadły, reszta wszystko na swoim miejscu, a zmieniałem dla swojego świętego spokoju - wałki spokojnie jeszcze 100kkm mogły przejechać). Co jest winne? Warte raptem 47zł (cena w serwisie VW Wrocław) dwie (i teraz uwaga, bo nazwa strzeliła mi w kolana) uszczelki podstawy dekla chłodniczki oleju. Żeby je wymienić to wcześniej wspomniany koszt 47zł (to tego dochodzi jakieś 26zł za simmering na wał), a roboty... Nie pytajcie. Sanki musiały wyjechać, cała góra silnika też, żeby odkręcić wszystkie śruby. 1
KrzysiekA4 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Tak co do tego auta to nie jest dla każdego,ja powiem że co urlop siedzę przy nim parę godzin(czytaj dni heh)i wymienia co potrzeba,dokładam gadżetów.Zeszły właściciel coś robił ale wyrywkowo,odkryłem to np. po tym jak wyjmowałem wahacze Maxis a drugi no name.Jak dla mnie to zeszły właściciel i to nie tylko o ten model silnika chodzi jest po prostu zmorą nabywcy."1.9 PD story"ma może doraźnie mniejsze koszta ale jak ktoś robi km to wątpię że mu się ciekawie tym jedzie V6 jest równie oszczędna jak się o nią zadba.To nie jest inwestycja na rok,bo faktycznie wychodzą fantasmagorie.Dziś widziałem jak z a4 ktoś chciał tatre zrobić na tylnej osi łożysko tak potrzaskane że kolo stało pod skosem,masakra.Jak ktoś dba to i ma
Zbychu21 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Powiem tak jak ktoś będzie dbał ,na czas wymieniał wszystkie filtry i płyny, nie będzie żałował pieniędzy na dobry olej z pewnego źródła .To na pewno nie pożałuje zakupu osiągi są dobre i spalanie w normie.
Arturoo Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Powiem tak jak ktoś będzie dbał ,na czas wymieniał wszystkie filtry i płyny, nie będzie żałował pieniędzy na dobry olej z pewnego źródła .To na pewno.......... ........i tak to nic nie zmieni
Zbychu21 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Raczej silnik odczuje to pozytywnie jak użyjesz dobrej jakości produktów , sam mam 1.9 i nie narzekam. Raz jechałem 100 km audi b5 z 2.5 to czuć różnice w mocy ale dla mnie spalanie sie liczy i wystarczy mi 1.9.
Kowi87 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Raczej silnik odczuje to pozytywnie jak użyjesz dobrej jakości produktów , sam mam 1.9 i nie narzekam. Raz jechałem 100 km audi b5 z 2.5 to czuć różnice w mocy ale dla mnie spalanie sie liczy i wystarczy mi 1.9. 1,9 to pancerny silnik i nie ma co porównywać jego awaryjnosci do 2,5:whistling:
Armi Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada.
Arturoo Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada. dodajmy ,że w dużej ilości
KrzysiekA4 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada. dodajmy ,że w dużej ilości Ja dokładam nie powiem ,1)4 szyby el. 2)fotele recaro grzane 3)wymiana płynów i filtrów 4)podszybie 5)No teraz będzię gigant rozrząd z hydrauliką aby nie grzebać dwa razy ale dopiero na wiosnę <smiech> bo muszę uzbierać heh.Powiem szczerze że jak ktoś umie szukać to koszty nie są duże i części można kupić w dobrej cenie tylko czy się chce??a co do awaryjności to odpukać punkt a punkt b i to mówie o odcinkach ponad 1tyś na dobe.Nie mam strachu jechać i spalanie odpowiednie.Co boli,robić od razu bo gangrena zje wszystko takie małe motto i nie mam problemu z tzw"najbardziej problemową jednostką audi" Pozdrawiam Krzysiek
Arturoo Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada. dodajmy ,że w dużej ilości Ja dokładam nie powiem ,1)4 szyby el. 2)fotele recaro grzane 3)wymiana płynów i filtrów 4)podszybie 5)No teraz będzię gigant rozrząd z hydrauliką aby nie grzebać dwa razy ale dopiero na wiosnę <smiech> bo muszę uzbierać heh.Powiem szczerze że jak ktoś umie szukać to koszty nie są duże i części można kupić w dobrej cenie tylko czy się chce??a co do awaryjności to odpukać punkt a punkt b i to mówie o odcinkach ponad 1tyś na dobe.Nie mam strachu jechać i spalanie odpowiednie.Co boli,robić od razu bo gangrena zje wszystko takie małe motto i nie mam problemu z tzw"najbardziej problemową jednostką audi" Pozdrawiam Krzysiek ---------- Post dopisany at 06:29 ---------- Poprzedni post napisany at 03:57 ---------- Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada. dodajmy ,że w dużej ilości Ja dokładam nie powiem ,1)4 szyby el. 2)fotele recaro grzane 3)wymiana płynów i filtrów 4)podszybie 5)No teraz będzię gigant rozrząd z hydrauliką aby nie grzebać dwa razy ale dopiero na wiosnę <smiech> bo muszę uzbierać heh.Powiem szczerze że jak ktoś umie szukać to koszty nie są duże i części można kupić w dobrej cenie tylko czy się chce??a co do awaryjności to odpukać punkt a punkt b i to mówie o odcinkach ponad 1tyś na dobe.Nie mam strachu jechać i spalanie odpowiednie.Co boli,robić od razu bo gangrena zje wszystko takie małe motto i nie mam problemu z tzw"najbardziej problemową jednostką audi" Pozdrawiam Krzysiek Dodam jeszcze z szacunku do Kobiety którą Kocham 30-09-2013, 16:52 #28 krzysiekgoz krzysiekgoz jest teraz aktywny Awatar krzysiekgoz ---------- Post dopisany at 06:36 ---------- Poprzedni post napisany at 06:29 ---------- Kobieta mnie bije a ja nadal z wami Zawsze ?? o co Ci gościu chodzi ??????????????????????????? my piszemy o silniku ,a Ty o modzeniu auta
ucho.77 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Kompleksy, albo w domu go nikt nie slucha:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się