Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.5 dlaczego krąży wokół tego silnika zła opinia?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie :wink:

ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM???

Opublikowano
Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie :wink:

ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM???

teraz to niewiele:wink:

BRD+230+FMIC+sprzegło AWX = max 4tys

GTB17 + 230+FMIC+sprzęgło AWX = 5tys

Opublikowano

Wszyscy sie tu nieszczesnych wałków czekają a ja po swoim "bublu" widze ze zanim walek siadzie to przewaznie dzwigienek już nie ma, ostatnio okazalo sie ze starte mialem 4dzwigienki a walkom nic nie dolegalo:decayed: czesciej pada nieszczęsny ftrysk sterujący :wink:

Co do kosztów to da sie przeżyć. jak sie dobrze szuka to zamiast pakowac sie w wymiane wałków mozna całe kompletne głowie z idealnymi walkami w drobnej kasie dostac:naughty:

Poza tym jak dbasz tak masz

Opublikowano
Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie :wink:

ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM???

teraz to niewiele:wink:

BRD+230+FMIC+sprzegło AWX = max 4tys

GTB17 + 230+FMIC+sprzęgło AWX = 5tys

Pewnie to nie wiele Ale rezerwy silnika to 30-40% które są wykorzystane przy tej modyfikacji są równe 0% WIęc silnik mechanicznie może mniej wytrzymać. a w 2.5 v6 masz w serii tą moc + Pozostałe rezerwy.

Więc w eksploatacji i w naprawach może wyjść tak samo 1.9 po modzie a 2.5 v6 bez modzenia

Opublikowano

jeżdziłes pomodzonym 1,9tdi bardziej niż po czipie? ja upalam 4 lata i nie widze zwiekszonych kosztów ekspluatacji, no ale nie o tym temat, psuje sie tak samo jak seria:wink:

Opublikowano
Więcej wydasz na utrzymanie auta w bdb stanie niz na modzenie :wink:

ale z drugiej strony ile kasy trzeba wydać żeby z 1.9 w b5 zrobić ok 180 koni i 400 NM???

teraz to niewiele:wink:

BRD+230+FMIC+sprzegło AWX = max 4tys

GTB17 + 230+FMIC+sprzęgło AWX = 5tys

Pewnie to nie wiele Ale rezerwy silnika to 30-40% które są wykorzystane przy tej modyfikacji są równe 0% WIęc silnik mechanicznie może mniej wytrzymać. a w 2.5 v6 masz w serii tą moc + Pozostałe rezerwy.

Więc w eksploatacji i w naprawach może wyjść tak samo 1.9 po modzie a 2.5 v6 bez modzenia

Wymiana silnika w 1.9 to groszowe sprawy w przeciwieństwie do remontu 2.5 V6:whistling:

Kalkulowałem bo miałem możliwość kupna 2.5 V6 180KM w B6 ale 1.9 i jego ewentualny remont/zmiana silnika i tak wychodziło taniej.

Pomijam opłaty, ubezpieczenie i spalanie.

Opublikowano

każdy się psuje :naughty: Więc można tak się przerzucać w kółko bez końca

Opublikowano
:thumbup1:
Opublikowano

Któryś kozak narzekał, że wiecznie od spodu zarzygany... Ja przez to przechodziłem, bo mnie to irytowało, a robiłem to jednocześnie przy przelocie ~650kkm przy zakładaniu nowej VP44 i wyciąganiu fabrycznych wałków (raptem dwie pestki wypadły, reszta wszystko na swoim miejscu, a zmieniałem dla swojego świętego spokoju - wałki spokojnie jeszcze 100kkm mogły przejechać). Co jest winne? Warte raptem 47zł (cena w serwisie VW Wrocław) dwie (i teraz uwaga, bo nazwa strzeliła mi w kolana) uszczelki podstawy dekla chłodniczki oleju. Żeby je wymienić to wcześniej wspomniany koszt 47zł (to tego dochodzi jakieś 26zł za simmering na wał), a roboty... Nie pytajcie. Sanki musiały wyjechać, cała góra silnika też, żeby odkręcić wszystkie śruby.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Tak co do tego auta to nie jest dla każdego,ja powiem że co urlop siedzę przy nim parę godzin(czytaj dni heh)i wymienia co potrzeba,dokładam gadżetów.Zeszły właściciel coś robił ale wyrywkowo,odkryłem to np. po tym jak wyjmowałem wahacze Maxis a drugi no name.Jak dla mnie to zeszły właściciel i to nie tylko o ten model silnika chodzi jest po prostu zmorą nabywcy."1.9 PD story"ma może doraźnie mniejsze koszta ale jak ktoś robi km to wątpię że mu się ciekawie tym jedzie V6 jest równie oszczędna jak się o nią zadba.To nie jest inwestycja na rok,bo faktycznie wychodzą fantasmagorie.Dziś widziałem jak z a4 ktoś chciał tatre zrobić na tylnej osi łożysko tak potrzaskane że kolo stało pod skosem,masakra.Jak ktoś dba to i ma :)

Opublikowano

Powiem tak jak ktoś będzie dbał ,na czas wymieniał wszystkie filtry i płyny, nie będzie żałował pieniędzy na dobry olej z pewnego źródła .To na pewno nie pożałuje zakupu osiągi są dobre i spalanie w normie.

Opublikowano
Powiem tak jak ktoś będzie dbał ,na czas wymieniał wszystkie filtry i płyny, nie będzie żałował pieniędzy na dobry olej z pewnego źródła .To na pewno..........

........i tak to nic nie zmieni :wink:

Opublikowano

Raczej silnik odczuje to pozytywnie jak użyjesz dobrej jakości produktów , sam mam 1.9 i nie narzekam. Raz jechałem 100 km audi b5 z 2.5 to czuć różnice w mocy ale dla mnie spalanie sie liczy i wystarczy mi 1.9. :wink:

Opublikowano
Raczej silnik odczuje to pozytywnie jak użyjesz dobrej jakości produktów , sam mam 1.9 i nie narzekam. Raz jechałem 100 km audi b5 z 2.5 to czuć różnice w mocy ale dla mnie spalanie sie liczy i wystarczy mi 1.9. :wink:

1,9 to pancerny silnik i nie ma co porównywać jego awaryjnosci do 2,5:whistling:

Opublikowano

Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada.

Opublikowano
Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada.

dodajmy ,że w dużej ilości :whistling:

Opublikowano
Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada.

dodajmy ,że w dużej ilości :whistling:

Ja dokładam nie powiem ,1)4 szyby el. 2)fotele recaro grzane 3)wymiana płynów i filtrów 4)podszybie 5)No teraz będzię gigant rozrząd z hydrauliką aby nie grzebać dwa razy ale dopiero na wiosnę <smiech> bo muszę uzbierać heh.Powiem szczerze że jak ktoś umie szukać to koszty nie są duże i części można kupić w dobrej cenie tylko czy się chce??a co do awaryjności to odpukać punkt a punkt b i to mówie o odcinkach ponad 1tyś na dobe.Nie mam strachu jechać i spalanie odpowiednie.Co boli,robić od razu bo gangrena zje wszystko takie małe motto i nie mam problemu z tzw"najbardziej problemową jednostką audi"

Pozdrawiam Krzysiek

Opublikowano
Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada.

dodajmy ,że w dużej ilości :whistling:

Ja dokładam nie powiem ,1)4 szyby el. 2)fotele recaro grzane 3)wymiana płynów i filtrów 4)podszybie 5)No teraz będzię gigant rozrząd z hydrauliką aby nie grzebać dwa razy ale dopiero na wiosnę <smiech> bo muszę uzbierać heh.Powiem szczerze że jak ktoś umie szukać to koszty nie są duże i części można kupić w dobrej cenie tylko czy się chce??a co do awaryjności to odpukać punkt a punkt b i to mówie o odcinkach ponad 1tyś na dobe.Nie mam strachu jechać i spalanie odpowiednie.Co boli,robić od razu bo gangrena zje wszystko takie małe motto i nie mam problemu z tzw"najbardziej problemową jednostką audi"

Pozdrawiam Krzysiek

---------- Post dopisany at 06:29 ---------- Poprzedni post napisany at 03:57 ----------

Fajnie piszecie, jak się dba tak się ma. Tylko, że to dbanie nie polega na głaskaniu silnika tylko na $$$, którą się do niego dokłada.

dodajmy ,że w dużej ilości :whistling:

Ja dokładam nie powiem ,1)4 szyby el. 2)fotele recaro grzane 3)wymiana płynów i filtrów 4)podszybie 5)No teraz będzię gigant rozrząd z hydrauliką aby nie grzebać dwa razy ale dopiero na wiosnę <smiech> bo muszę uzbierać heh.Powiem szczerze że jak ktoś umie szukać to koszty nie są duże i części można kupić w dobrej cenie tylko czy się chce??a co do awaryjności to odpukać punkt a punkt b i to mówie o odcinkach ponad 1tyś na dobe.Nie mam strachu jechać i spalanie odpowiednie.Co boli,robić od razu bo gangrena zje wszystko takie małe motto i nie mam problemu z tzw"najbardziej problemową jednostką audi"

Pozdrawiam Krzysiek

Dodam jeszcze z szacunku do Kobiety którą Kocham

30-09-2013, 16:52 #28

krzysiekgoz

krzysiekgoz jest teraz aktywny

Awatar krzysiekgoz

---------- Post dopisany at 06:36 ---------- Poprzedni post napisany at 06:29 ----------

Kobieta mnie bije a ja nadal z wami :) Zawsze ?? :D

o co Ci gościu chodzi ???????????????????????????

my piszemy o silniku ,a Ty o modzeniu auta :facepalm:

Opublikowano

Kompleksy, albo w domu go nikt nie slucha:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...