enrike2 Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 Witam dzis rano mialem dziwny przypadek z moim audi a mianowicie jak rano wsiadlem to radio mialem rozkodowane i data sie zmienila nic nie robilem przy aucie i jeszcze wywalilo oli sensor co to moze byc?? Pozdrawiam ---------- Post dopisany at 20:04 ---------- Poprzedni post napisany at 10:11 ---------- czyzby ten czujnik byl do wymiany??
krzysiekml Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 kabelki od sensora sprawdz jak i samą wtyczkę,przeważnie problem jest tam
krzysiekml Opublikowano 27 Maja 2013 Opublikowano 27 Maja 2013 to by min. było a oil sensor to tak jak by odłączony był lub uszkodzony:wink:
enrike2 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 Mam nadzieje ze mowice o tym sensorze w misce olejowej a olej mam dzis sprawdzalem na zimnym silniku ;-) dzis podjade zobacze czy kabelki sie nie urwaly a jak bedzie ok to sie wymieni na nowy ;-)
krzysiekml Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 dokładnie o tym w misce,nowy ori ~ 400 jak się nie mylę
Fazii Opublikowano 28 Maja 2013 Opublikowano 28 Maja 2013 miałem to samo. Okazało się, że ciecz chłodząca podczas wymiany termostatu dostała się do wtyczki czujnika. Samo czyszczenie wtyczki załatwiło problem.
enrike2 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Opublikowano 28 Maja 2013 U mnie czyszczeie nie pomoglo zostaje tylko wymiana a olej mam w normie kable ok wiec zostaje tylko czujnik
syroB89 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Odświeżam temat, nie chcę zakładać nowego. Wczoraj zmieniałem z teściem olej i wszystkie filtry oraz czujnik poziomu oleju w misce - wcześniej wskazywał oil min pomimo dobrego poziomu. Wszystko poszło gładko poza jedną rzeczą: filtr paliwa był od spodu lekko odkręcony i po pierwszej przejażdżce kontrolnej pociekło z niego i ciurkiem poszło po spodzie miski. Na desce wyskoczyła oliwiarka z napisem "sensor". Dokręciliśmy filtr paliwa, wysuszyliśmy wtyczkę i czujnik poziomu oleju. Niestety błąd na FISie dalej się wyświetlał. Sprawdziliśmy bezpieczniki - wszystkie są okej. Odłączenie bezpiecznika na chwilę skasowało błąd na jedno odpalenie silnika. Od tamtej pory błąd na desce jest i wkurza. Jakieś pomysły koledzy? Asia: A4 B7 2006r., sedan, 1.9TDI BTW. Po 600 km żadnych ubytków oleju. ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2014 at 15:44 ---------- Odświeżę temat: 1500 km przejechane, ale dalej nie wiem jak rozwiązać problem czujnika. Olej nie ubywa, ale kontrolka zapala się i piszczy.
maq Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Odświeżam temat, nie chcę zakładać nowego.Wczoraj zmieniałem z teściem olej i wszystkie filtry oraz czujnik poziomu oleju w misce - wcześniej wskazywał oil min pomimo dobrego poziomu. Wszystko poszło gładko poza jedną rzeczą: filtr paliwa był od spodu lekko odkręcony i po pierwszej przejażdżce kontrolnej pociekło z niego i ciurkiem poszło po spodzie miski. Na desce wyskoczyła oliwiarka z napisem "sensor". Dokręciliśmy filtr paliwa, wysuszyliśmy wtyczkę i czujnik poziomu oleju. Niestety błąd na FISie dalej się wyświetlał. Sprawdziliśmy bezpieczniki - wszystkie są okej. Odłączenie bezpiecznika na chwilę skasowało błąd na jedno odpalenie silnika. Od tamtej pory błąd na desce jest i wkurza. Jakieś pomysły koledzy? Asia: A4 B7 2006r., sedan, 1.9TDI BTW. Po 600 km żadnych ubytków oleju. ---------- Post dopisany 14-04-2014 at 20:13 ---------- Poprzedni post napisany 07-04-2014 at 15:44 ---------- Odświeżę temat: 1500 km przejechane, ale dalej nie wiem jak rozwiązać problem czujnika. Olej nie ubywa, ale kontrolka zapala się i piszczy. odczep wtyczkęod czujnika i wyprowadź sobie wiązkę z dołu silnika na górę żebyś mógł ją dokładnie przejrzeć. U mnie w b5 ktoś już się do niej dobierał i było ukryte pod osłonką lutowanie wiązki któe powodowało yaki sam problem jak u Ciebie. Wychodzi na to że dość często dochodzi do awarii tej wiązki. Przy okazji jak będziesz miał ją na górze pod maską a nie pod silnikiem to wyczyść ( przedmuchaj ) porządnie wtyczkę i pod spodem gniazdo w czujniku.
syroB89 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Koledzy proszę o konsultację bo chyba znalazłem przyczynę problemu: Zamiennik czujnika poziomu oleju, który kupiłem u Niedziałka w Lublinie, ma oznaczenie 1J0907660B, tak jak na tej aukcji eBay: Sump Oil Level Sensor AUDI A2 A3 A4 A6 - 1J0907660B | eBay natomiast w mojej Asi powinienem zamontować zamiennik od czujnika 1J0907660C, jak na tej aukcji: Audi Oil Level Sensor for Sump 1j0907660C A1 A2 A3 A4 A6 A8 RS6 TT Q7 | eBay U Niedziałka powiedzieli mi, że w ich katalogu do mojego auta pasuje ten pierwszy, ale to się kłóci z informacjami, które znalazłem na forach i w specyfikacji. Czy możecie potwierdzić, że powinienem zamówić ten z końcówką C?
benyA4 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Zwykle litery na koncu numeru czesci oznaczaja date produkcji , albo raczej serie w ktorej zostalo wyprodukowane. Wiec A,B, czy C nie powinno miec znaczenia.
syroB89 Opublikowano 6 Maja 2014 Opublikowano 6 Maja 2014 Dzwoniłem do serwisu Audi i powiedzieli, że ten czujnik jest od jednostki 3 - litrowej a do mojego auta pasuje 1J0907660C.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się