Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Shell V-Power Nitro+ diesel opinie?


skubiii89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie macie już jakieś doświadczenia z tym paliwem czy warto, czy da sie odczuć rozniecę miedzy nitro+ a powiedzmy verwą czy też zwykłym ON,

ja osobićie jeszcze nie próbowałem, ale nie odczuwałem różnicy mniedzy verwą a zwykłym ON na orlenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5.77 w wawie 2 dni temu.. wedlug mnie zero roznicy pomiedzy verva. Na obu +10km/h max predkosc w porownaniu do Orlen eco-diesel..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to wolę kupić jakiś dodatek do paliwa (np. Millers Diesel Power ECOMAX) niż tankować V-power'y czy Vervy. Nigdy nie odczułem różnicy w mocy czy działaniu silnika a jedynie ubytek w portfelu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś skuszony reklamą itd zalałem do poprzedniej A4 1z V- Power Diesel z syntetycznym GTl. Auto zaczęło drżeć, cała deska rozdzielcza mi dzwoniła. Później zalałem normalnego diesla i wszystko ustąpiło. Także ostrożnie z wynalazkami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już nie raz było pisane ,że te wszystkie wynalazki Vervy , V-powery itp. nic nie dają ,oprócz większego przeciągu w portfelu i lepszego samopoczucia delikwenta , który to tankuje :wink: Nowa nazwa shella to zapewne chwyt marketingowy no , ale każdy ma prawo tankować to czego sobie dusza zapragnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tankuje ropkę na stacji przy Auchan - 5,17 PLN. Ostatnio przyjechała cysterna z dostawą z logo BP.

I co najważniejsze nie ma irytujących pytań : Faktura czy paragon ?? Może kawa albo ciastko do kawy ?? Polecam naszą promocję.... f*ck

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia z Shell V-power i po przejechaniu w PL 20kkm (a sumarycznie dla autka 150kkm) padł mi jeden PD. Nadarzyła się okazja i wymieniłem kpl. Koszt okazyjnie 1600zł/kpl ;) + wymiana. Zalety zalewania V-power - brak lub niezauważalne, skutki uboczne - cieńszy portfel i nerwy. Od pamiętnej usterki na stacjach omijam pistolety z wszelkimi wynalazkami. Tak jak ktoś wyżej napisał, a ja potwierdzam, że taniej wychodzi zakup środków do czyszczenia wtryskiwaczy lub układu paliwowego np:STP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to niby czyszczenie silnika? zauważyłeś coś? mniejsze dymienie np.?

Moj w ogole nie dymi, na zadnej ropie ktora tankuje.. pomimo 340k+ na blacie.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wam napisze że uszlachetnione paliwa coś dają może nie w waszym przypadku gdzie macie kupę koni pod maską, nie odczujecie niczego. Ja jadąc załadowanym na maxa(dopuszczalna ładowność) t4 pod ta samą górką i w identycznych warunkach na bp ultimate wyjeżdżam na 4 biegu jak wleje zwykłego on muszę schodzić do 3. Spalanie też na ulepszonym paliwie jest trochę mniejsze. Na paliwach z shela podobnie na uszlachetnionych odczuwalna różnica.

Podsumowując w słabszych autach różnica jest widoczna na plus na uszlachetnionych paliwach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zatankowałem nitro+ zobaczymy co będzie narazie zrobiłem 20 km ale jakoś nie czuje różnicy zobacze rano czy pusci dyma tak jak zwykle

ps. ostatnio zatankowałem verwe 9l i zrobiłem na tym ledwo 80 km na takiej samej trasie jak zwykle czyli do pracy i z powrotem :/ normalne spalanie mam tak 7.5-8 na sto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tankowałem Kiedyś Verwe w MK3 i padł mi filtr paliwa po 2 tyg. Teraz Tankuję Shella i nie narzekam Leje co trzeci czwarty zbiornik Lepszego W końcu o V-kę trzeba dbać :wink: Zatankowałem kiedyś w trasie z Niemiec w Auchen w Szczecinie i kilometrów mniej zrobiłem o jakieś 20 na zbiorniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do swojego 1.9TDI AHF leje byle było taniej, najczęściej na stacjach ARTUS lub Auchan. Przyznam tylko, że w zimie poniżej -15 stopni leje ON Premium. Tankowałem raz za 100zl jakieś miesiąc temu te najnowsze ON na Shellu w Kraśniku, na pusty prawie bak bo zostało paliwa może na 30km. Żadnej różnicy tylko w cenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na paliwe Shel VP Disel jezdżę już drugi rok. Zawsze staram sie tankować na tej samej stacji. Między nim a nitro + róznicy nie widzę. Niemniej jednak uważam, że kultura pracy nieco lepsza w porównaniu z innym dislem.

Taka naprawdę latam na tym paliwie ze wzgledu na DPF-a. Podobno doładniej sie spala a co za tym idzie mniej zapycha filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam tankuję zawsze Verve do Audi na 60l to jest jakieś 9zł więcej niż eco-diesel więc tragedii nie ma :). Do motocykla leję 98PB zawszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to "NITRO" to tylko chwyt marketingowy :grin:

V-power 100 nie różni się niczym od Nitro 100...przynajmniej ja żadnej różnicy nie widzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...