Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 ADR ADP Termostat


Gość Kaziu_Wichura

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

MATIUS to dobry czas łapania temp. czy jednak zbyt długo? I te 7 km to trasa, miasto i korki czy jak? Masz oryginalny termostat czy zamiennik?

Omenos każdy to wie, że jak przyciśnie to temp. przez chwilę będzie 90*C. Ale ja pytam o to, po przejechaniu mniej więcej jakiego odcinka będzie te 90*C? (najlepiej sprawdzane na całkowicie zimnym silniku i przy spokojnej jeździe 60-70 km/h

Opublikowano

dzisiaj ci dokłądnie sprawdzę i napisze pomiary robie w mieście termostat niewiem jaki mam paragon od poprzedniego właściciela za 80zł więc pewnie wahler

co do kartonu uważam że trochę to daje audi ma wisko które non stop chodzi kręci się chłodnica jest chłodzona przez ped wiatraka plus pęd powietrza tóre wpada a przy -10 wiadomo że będzie schłądzac mocno chłodnice oraz silnik taka moja teoria nikogo nie zachęcam nikogo nie namawiam napewno autu to nie szkodzi tyle odemnie :hi:

Opublikowano

A u mnie po ok 2 kilometrach na blacie wskazówka w pionie równo 90 stopni i jak wtedy dam ogrzewanie na HI to już nie spada tylko że przez te 2 kilometry jade z prędkścią 20-30 na godzine bo są płyty i oszczędzam troche zwieche a termostat zmieniałem przed zimą na ori kasztował strasznie dużo ok 130 zeta.

Opublikowano

Nie uwieżę, że przy jeździe 20-30 km/h po 2 km jest już 90*C. Chyba, że w lato albo z pedałem w podłodze ale nie w temp. -10*C i przy takiej jeździe. To jest niemożliwe.

Poza tym na klimatroniku łapie dłużej niż na blacie.

Opublikowano

Nie uwieżę, że przy jeździe 20-30 km/h po 2 km jest już 90*C. Chyba, że w lato albo z pedałem w podłodze ale nie w temp. -10*C i przy takiej jeździe. To jest niemożliwe.

Poza tym na klimatroniku łapie dłużej niż na blacie.

Jak najbardziej JEST to możliwe.

Opublikowano

Nie uwieżę, że przy jeździe 20-30 km/h po 2 km jest już 90*C. Chyba, że w lato albo z pedałem w podłodze ale nie w temp. -10*C i przy takiej jeździe. To jest niemożliwe.

Poza tym na klimatroniku łapie dłużej niż na blacie.

Jak najbardziej JEST to możliwe.

ale najpierw stoisz 10 min na zapalonym silniku :gwizdanie:
Opublikowano

Prawda Bulik. Nie ma możliwości żeby po nocnym postoju pod chmurką w temp. -10*C wsiąść do auta, od razu ruszyć i po przejechaniu 2 km mieć 90*C.

Opublikowano

Prawda Bulik. Nie ma możliwości żeby po nocnym postoju pod chmurką w temp. -10*C wsiąść do auta, od razu ruszyć i po przejechaniu 2 km mieć 90*C.

nawet na pełnym gwizdku z miejsca NIEMA takiej opcji :wallbash: :wallbash:
Opublikowano

Co do nie trzymania temperatury przy wyższych prędkościach dam odpowiedź w najbliższych dniach. Czy powodem są "gówniane" termostaty. :] Zakupiłem Wahler i zobaczymy jak on się będzie sprawował.

Opublikowano

MATIUS i co sprawdzałeś jak to dokładnie jest u Ciebie?

Opublikowano

Co do nie trzymania temperatury przy wyższych prędkościach dam odpowiedź w najbliższych dniach. Czy powodem są "gówniane" termostaty. :] Zakupiłem Wahler i zobaczymy jak on się będzie sprawował.

tak jak powinien :good: :good:
Opublikowano

dodam że auto jest garażowane z pracy wracam późno ok 21 i rano jadę o 6 i nieczekam 10 minut tylko odrazu jade a mówie tu o wskazaniu z wskazówki a nie z klimatromika bo z klimatromika dzisiaj sprawdzałem 90 stopni osiąga dopiero po ok 3,5 - 4 km a i ogrzewanie przez te pare kilometrów mam wyłączone dopiera jak sie nagrzeje włanczam i odrazu na HI

dodam że wcześniej wogóle silnik nie osiągał temp 90 stopni na trasie miałem max 65 stopni i jak zmieniłem termostat to spalanie spadło mi o 2 litry na 100 km teraz w zimie mam spalanie 9 litrów na 100 trasa 30% miasto reszta lece sobie na piątym biegu tak ok 70 - 110

Opublikowano

To 4 km i to na dodatek przy garażowanym aucie to jest już bardziej prawdopodobne i możliwe.

Opublikowano

a ja mam problem tego typu:

temp w jezdzie trzyma sie ok na 70 (gdy minus na zewnatrz) (klimatron kanał 49 temp ok 70C kanał 51 równe 90) nigdy nie chce mi się podnieśc na 90.

podnosi się dopiero gdy np krece bączki na parkingu pod hipermarketem wtedy stoi na równo 90C i moge juz pozniej jechac gdziekolwiek w trase itd i 90 trzyma. (kanał 49 na klimatronie temp okolice 86, kanał 51 jak wczesniej 90) dodam ze ogrzewanie jest aż wrzace, czy jest mozliwosc aby termostat przepuszczal lekko??

Opublikowano

Ja miałem podobnie, temp. dochodziła max. do 70*C i po wymianie termostatu problem zniknął.

Opublikowano

czyli jesli temperatura na wskazniku nie dochodzi do pionu czyli 90* tylko stoi gdzies w polowie pomiedzy 75 a 90 i jest stala (rowniez przy takich temperaturach jak obecnie) to do wymiany jest termostat?

Opublikowano

Najprawdopodobniej tak

Opublikowano

bo co innego moglbym brac po uwage oprocz czujniki temperatury i termostatu?

Opublikowano

najczęściej te dwie rzeczy kolego zacznij od wymiany termostatu i dobrego odpowietrzenia układu chłodzenia :hi:

Opublikowano

a jak inaczej sprawdzic czy silnik ma odpowiednia temp robocza wykluczajac podpiecie pod kompa?

koledzy tu pisza jakos ze przez climatronik , ale co dokladnie trzeba powciskac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...