cacek89 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 No powinno być trochę więcej tzn. tak 87-93 coś w tych granicach W sumie jeśli mówisz po 5-6 km to powinno być spokojnie w tych granicach co podałem...zrób test pojeździj trochę i zobaczysz do ilu dojdzie teraz w zime silnik rowniez powinien nabrac takiej temperatury?
cacek89 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 czyli najprawdopodobniej do wymiany termostat?
pablo_9 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 jeśli nie masz wahań temperatury, że raz masz 80 a za chwilę 60 bo to by wskazywało na czujnik temperatury to w twoim przypadku wygląda na termostat jak auto jest niedogrzane
cacek89 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 no to gitara wiem o co chodzi. ale jak ma sie termostat do temp bloku silnika ktora jest w porzadku- 90*
pablo_9 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 U mnie wygląda to tak, że temp. bloku rośnie zawsze do 90 a temp. chłodzenia jest w granicach 87-93 niezależnie czy zima czy lato
CUB@ Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 HANS PRIES 100 957 DE5 HP100 957 19,28 zł VERNET 6276.87 6276.87 40,89 zł WAHLER 3141.87D WA3141.87D 101,98 zł cholera, podrozał ten Wahler... (ceny z interCarsu) Czujnik temperatury silnika to nie termostat. Jesli masz walnięty termostat, to podczas postoju temperatura powinna dojść do 80°C, natomiast podczas jazdy spada do 60°C. Jesli masz walnięty czujnik, to wskazania będą "szaleć" A Ty masz po prostu stała temperaturę na VAGu.... (84°C). ceny mocno zawyżone 100 957 u mnie 13zł - 10% dam rabatu - nie polecam 3141.87d u mnie 73zł - 10% dam rabatu :) :) :) :) :) :) :) :)
Rosji55 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam koledzy. Po rozgrzaniu silnika temperatura na zegarach 90 C, na Vagu 90C a wywala mi błąd : 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent niezrozumiała wartość sygnału. Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) Co to może być i co mam walnięte?
grzesu3 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam koledzy. Po rozgrzaniu silnika temperatura na zegarach 90 C, na Vagu 90C a wywala mi błąd : 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent niezrozumiała wartość sygnału. Obwód temperatury chłodziwa silnika - czujnik (G62) Co to może być i co mam walnięte? miałem ten sam błąd 16500 wymieniłem czujnik i nic dalej to samo, wymieniłem termostat na wahlera i dopiero wtedy był OK. Dodam że nie dawno musiałem znowu wymienić czujnik bo vag wywalał bład 16502. Także w Twoim przypadku obstawiałbym termostat
Rosji55 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Dzięki kolego a jaki ma kod ten Wahler? I gdzie kupiłeś?
grzesu3 Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Napisz do TOM77 z forum. Podasz VIN i napewno Ci coś znajdzie. Jeszcze możesz dodatkowo przepłukać układ wodą destylowaną.
Rosji55 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam dzisiaj po wymianie odmy obroty ok samochód żwawszy ale jeszcze coś nie tak a mianowicie błąd 16500. I dzisiaj jak przyjechałem do domu to węże od cieczy były bardzo ciepłe a waż u dołu chłodnicy ledwo co ciepły ale to ledwo.I czy tak ma być dodam że samochód dość dobrze nagrzany bo przejechałem 40 km i na blacie 90C i na klimie 93C. I co wy na to? [br]Dopisany: 07 Luty 2011, 15:31_________________________________________________Acha dodam że zalałem nowy płyn.
AK47ck Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam, podepnę się i ja, otóż u mnie sprawa wygląda tak: temp. cieczy chłodzącej po np. godzinie jazdy jest na rówo 70 stopni C, a w korkach i na postoju dobija do 90 stopni C... czy to wina termostatu czy to raczej normalne?
Bulik Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Witam, podepnę się i ja, otóż u mnie sprawa wygląda tak: temp. cieczy chłodzącej po np. godzinie jazdy jest na rówo 70 stopni C, a w korkach i na postoju dobija do 90 stopni C... czy to wina termostatu czy to raczej normalne? są 24 strony
mas0n Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 Witam, podepnę się i ja, otóż u mnie sprawa wygląda tak: temp. cieczy chłodzącej po np. godzinie jazdy jest na rówo 70 stopni C, a w korkach i na postoju dobija do 90 stopni C... czy to wina termostatu czy to raczej normalne? Wystarczy przeczytać 3 strony z tego tematu. Termostat masz do wymiany czytałem juz o termoststatach czujnikach i sam juz nieiwm co mam wyminenic jak jade to temperatura nie podejdzie wyzej niz 70 stopni a jak stoje w korkach to podejdzie do 90 jak rusze to znowu spada i jakby spalanie troche wieksze co wymienic czujnik czy termostat pomózcie Jeśli Ci temperatura skacze to wówczas raczej czujnik. Natomiast jak te wskazani są w miarę stabilne to może być termostat (10 minut szukania )
cacek89 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 koledzy w watku przewinelo sie ze termostat wahler to koszt cos kolo 100zl, a ja dzisiaj pytalem to mi w sklepie powiedzieli 40zl
Bulik Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 koledzy w watku przewinelo sie ze termostat wahler to koszt cos kolo 100zl, a ja dzisiaj pytalem to mi w sklepie powiedzieli 40zl ja za mój dałem 70pln-ów
cacek89 Opublikowano 8 Lutego 2011 Opublikowano 8 Lutego 2011 No to ja nie wiem jakim cudem moze byc taka rozpietosc cenowa, u ciebie kosztuje 70 u mnie 40
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się