czorny_07 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 w marcu br roku swapowałem z jednostki 1.6 na 2.4 v6, razem z tym wpadły heble 288mm, tarcze troche stały i zrobiły się nieciekawe(poniżej foto) wciskająć hamulec nie blokowało kół, po prostu powoli wyhamowywały, w końcu zakupiłem porządne tarcze z klockami, założyłem myśląc, że będzie już ok, nic bardziej błędnego, hamują troszke lepiej, lecz nie blokuje mi kół, czy musze mieć serwo/pompe abs z 2.4? w czym może tkwić problem?
konus Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 ja mam serwo z 1.6 i też swapowałem ale hamują normalnie... tzn. o niebo lepiej od 280mm
czorny_07 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 ja mam serwo z 1.6 i też swapowałem ale hamują normalnie... tzn. o niebo lepiej od 280mm układ odpowietrzany miliard razy, czy to możliwe, żeby było gdzieś powietrze którego nie idzie przepchać?
konus Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 ja mam serwo z 1.6 i też swapowałem ale hamują normalnie... tzn. o niebo lepiej od 280mm układ odpowietrzany miliard razy, czy to możliwe, żeby było gdzieś powietrze którego nie idzie przepchać? a wpada Ci pedał w podłogę jak mocno ciśniesz?
czorny_07 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 ja mam serwo z 1.6 i też swapowałem ale hamują normalnie... tzn. o niebo lepiej od 280mm układ odpowietrzany miliard razy, czy to możliwe, żeby było gdzieś powietrze którego nie idzie przepchać? a wpada Ci pedał w podłogę jak mocno ciśniesz? ta do samego końca, ale pod oporem, chyba, że dać odpowietrzyć ciśnieniowo
konus Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 no to musisz odpowietrzyć jeszcze a tył odpowietrzałeś? może leje Ci z tyłu zacisk i się zapowietrza.
czorny_07 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 no to musisz odpowietrzyć jeszcze a tył odpowietrzałeś? może leje Ci z tyłu zacisk i się zapowietrza. tak, odpowietrzane od najdaleszego, nawet sprzęgło odpowietrzałem
wesz82 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Jedz na maszynkę,odpowietrza a jak będzie wyciek to pod ciśnieniem znajda go,co to jest te 70zł Jak chcesz samemu to tylne zaciski odpowietrz w dłoni potrząsając nimi.
Dev Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 w marcu br roku swapowałem z jednostki 1.6 na 2.4 v6, razem z tym wpadły heble 288mm, tarcze troche stały i zrobiły się nieciekawe(poniżej foto) wciskająć hamulec nie blokowało kół, po prostu powoli wyhamowywały, w końcu zakupiłem porządne tarcze z klockami, założyłem myśląc, że będzie już ok, nic bardziej błędnego, hamują troszke lepiej, lecz nie blokuje mi kół, czy musze mieć serwo/pompe abs z 2.4? w czym może tkwić problem? http://i.imgur.com/pNwqN1Q.jpg?1 http://i.imgur.com/WLkkKHD.jpg A nie osuszyles przypadkiem zbiorniczka plynu hamulcowego ?
czorny_07 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2013 w marcu br roku swapowałem z jednostki 1.6 na 2.4 v6, razem z tym wpadły heble 288mm, tarcze troche stały i zrobiły się nieciekawe(poniżej foto) wciskająć hamulec nie blokowało kół, po prostu powoli wyhamowywały, w końcu zakupiłem porządne tarcze z klockami, założyłem myśląc, że będzie już ok, nic bardziej błędnego, hamują troszke lepiej, lecz nie blokuje mi kół, czy musze mieć serwo/pompe abs z 2.4? w czym może tkwić problem? http://i.imgur.com/pNwqN1Q.jpg?1 http://i.imgur.com/WLkkKHD.jpg A nie osuszyles przypadkiem zbiorniczka plynu hamulcowego ? przy swapie był pusty
martin0485 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Może też być uszkodzona pompa ja miałem podobnie w b5 1.9. Zmieniłem pompe i po kłopocie.
Arturoo Opublikowano 10 Czerwca 2013 Opublikowano 10 Czerwca 2013 w marcu br roku swapowałem z jednostki 1.6 na 2.4 v6, razem z tym wpadły heble 288mm, tarcze troche stały i zrobiły się nieciekawe(poniżej foto) wciskająć hamulec nie blokowało kół, po prostu powoli wyhamowywały, w końcu zakupiłem porządne tarcze z klockami, założyłem myśląc, że będzie już ok, nic bardziej błędnego, hamują troszke lepiej, lecz nie blokuje mi kół, czy musze mieć serwo/pompe abs z 2.4? w czym może tkwić problem? http://i.imgur.com/pNwqN1Q.jpg?1 http://i.imgur.com/WLkkKHD.jpg A nie osuszyles przypadkiem zbiorniczka plynu hamulcowego ? przy swapie był pusty to nie dobrze....zapowietrzyłeś układ na życzenie edit: nie kliknąłem f5
czorny_07 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 nie było skrzyni przednego zawieszenia, zanim się zorientowałem już płynu nie było, juutro się umówiłem na ćisnieniowe odpowietrzanie
Mike_D Opublikowano 11 Czerwca 2013 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Kuba, gdzie odpowietrzają ciśnieniowo?
czorny_07 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 Kuba, gdzie odpowietrzają ciśnieniowo? u mnie na dzielni, hurtech
czorny_07 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2013 To nic nie da zobaczymy jutro, a co da jak to nie dA?:decayed:
kuba84 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Opublikowano 12 Czerwca 2013 dev ,możesz napisać dlaczego nie można dopuścić do osuszenia zbiorniczka i dlaczego odpowietrzenie nic nie da ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się