domjenick Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 .a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske wizualna różnica jest taka,że napis w BEXie jest czerwony , a w AVJ biały
laki83 Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 .a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske wizualna różnica jest taka,że napis w BEXie jest czerwony , a w AVJ biały nie wiem jak u ciebie ale w moim ten trójnik który wychodzi z silnika nie ma tego czegoś..taki jakby zbiorniczek
domjenick Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 .a co do samego silnika to dałeś fotke bex-a 190konnego który był pózniej produkowany..a avj był pierwszy więc jest róznica moim zadniem w tych silnikach może własnie po to zajrzał pod maske wizualna różnica jest taka,że napis w BEXie jest czerwony , a w AVJ biały nie wiem jak u ciebie ale w moim ten trójnik który wychodzi z silnika nie ma tego czegoś..taki jakby zbiorniczek masz to na dolocie do filtra powietrza- już BFB miały takie rozwiązanie-zawór wyrównujący podciśnienie- po prostu odwrócona rurka i zawór wychodzi bezpośrednio z trójnika, a nie ,jak u nas z filtra -to tyle wizualnych róznic co do auta autora i Jego problemu-będą jakieś logi?
Onkel Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Kolego Fr0styyy weź no się zbierz, sprawdź ciśnienie, zrób porządnie logi i będziemy myśleć. Dzięki temu już coś wykluczymy. A tu spory odstęp czasu a nic nie zrobione Wiem może z czasem krucho no ale widzę, że bardzo Ci zależyt żeby to wyeliminować więc trzeba się sprężyć i robić co chłopaki mówią żeby być bliżej końca a nie gdybać czy to mogą być jakieś uszczelki czy nie.
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 co do auta autora i Jego problemu-będą jakieś logi? Jutro się za to zabieram jako, że nie mam własnego laptopa Na szczęście siostra przychodzi z pomocą Logi mają być statyczne i dynamiczne, turbiny i przepływki? Ile mogą skasować mnie za zmierzenie ciśnienia?
domjenick Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 logi w benzynie -tylko dynamiczne 025 korekty zapłonu, -korekty zapłonu pokażą nam w jakim stanie są świece, jeśli to nic nie pomoże- to już chyba tylko poduszki pod silnikiem, ale przy automacie nie powinno się z nimi nic stać, bo tam nie ma strzału ze sprzęgła i zmiana biegów odbywa się płynnie, logi zrób na drugim biegu a i jeszcze jedno pytanie- jaki przebieg , bo problemem telepania może być niewłaściwa zmiana fazy rozrządu i niepoprawne napełnianie cylindrów zrób loga 025-jeśli auto seria, bez remapu-wartości nie powinny przekraczać 3*, na każdym cylindrze
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 Auto seria, nic nie modzone. Przebieg 154 tyś. A o fazach rozrządu.. Jak samochód odpalam po dłuższym staniu (~2 dni) to słyszę jakby ktoś skrobał paznokciami po tablicy przez 1-2 sek.
domjenick Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Auto seria, nic nie modzone. Przebieg 154 tyś. A o fazach rozrządu.. Jak samochód odpalam po dłuższym staniu (~2 dni) to słyszę jakby ktoś skrobał paznokciami po tablicy przez 1-2 sek. to może być wina zapchanych kanałów olejowych i olej, zanim się rozgrzeje-jest gęsty , więc i wszystko w silniku, przez tą chwilę głośniej pracuje przebieg dosyć mały, jak na auto z 2001 r, więc i mało wyeksplatowane części w środku...zrób loga- może to tylko świece
Fr0styyy. Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Opublikowano 21 Lutego 2012 to może być wina zapchanych kanałów olejowych i olej, zanim się rozgrzeje-jest gęsty , więc i wszystko w silniku, przez tą chwilę głośniej pracuje przebieg dosyć mały, jak na auto z 2001 r, więc i mało wyeksplatowane części w środku...zrób loga- może to tylko świece Przed wymianą oleju (wcześniej był Castrol 5w30 chyba) zrobiłem płukankę Motula i zalałem Statoil LazerWay LL 5W30 (wysokie PAO). Kontrola ciśnienia oleju nigdy mi się nie zapaliła (ok, raz jak akumulator wyzionął ducha ) Smoka nie czyściłem i nie zaglądałem pod pokrywę zaworów więc nie wiem jak to wygląda, niestety.
Fr0styyy. Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 LMM i Turbina to tylko 003 i 011 mam logować? I 025 też? Logi robić osobno, czy wszystkie razem?[br]Dopisany: 22 Luty 2012, 11:41_________________________________________________Zrobiłem te logi, ale wszystko co innego jest :| Grupa 025 nawet nie istnieje. Turbo ma być w 011 a MAF w 003 jak się nie mylę? W 011 mam temperaturę silnika i kąt wtrysku zamiast ciśnienie doładowania Ciśnienie doładowania znalazłem w 008, ale A = Not oper, B = Pump OFF, C = 210mbar, D = TEST OFF :hmm: Mierzyłem 3 bloki naraz czyli 003, 008, 011. Tutaj są bloki, zrobiłem też test statyczny kilkunastu bloków, tak sobie. http://i.imgur.com/cQfML.jpg - dynamiczny http://www8.zippyshare.com/v/90413947/file.html - statyczny, wiele grup. Coś tutaj jest fest popieprzone...
Onkel Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Turbo kanał 115. Poczytaj w Diagnostyka VAG jak dobrze wrzucić logi żeby były czytelne.
Fr0styyy. Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Opublikowano 22 Lutego 2012 No nic, postaram się jutro zrobić te logi..
domjenick Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Grupa 025 nawet nie istnieje. sorry- chodziło mi o 020 :gwizdanie: Turbo ma być w 011 to tylko w dieselku benzyna to 115 , ale to już wyżej masz napisane
Fr0styyy. Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Logi zrobione, ciśnienie sprawdzone, poduszki "sprawdzone". Poduszki są chyba ok, bo podnosiłem silnik od dołu i drgania nie ustawały, były takie same. Kompresja na cylindrach to 12, 11, 11, 11 (możliwe, że było trochę ponad 11), przy okazji wyczyściłem świece szczotką drucianą, świeczki to NGK R. I najważniejsze - logi http://i.imgur.com/4NcN1.jpg http://vaglog.rtnet.pl/arpski_73364.html ps. przy okazji wydech został zespawany (na środkowym tłumiku puścił spaw )
Fr0styyy. Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Opublikowano 23 Lutego 2012 Nie, bo skrzynia nie była w pełni rozgrzana i droga się kończyła, poza tym było rano i morko Tyle musi wystarczyć, laptopa już oddałem.
domjenick Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 nie no po logach widać, ze dziury nie ma w dolocie-przepływka pokazuje normę, doładowanie ok-korekty na zapłonie-nawet nie przekraczają 3 stopni- nie wiem, co może być przyczyna tych drgań dziwi mnie to tylko,że na zimnym silniku tak się dzieje...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się