Kowi87 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 no tak ale jak wali wiecej to jest błąd 575 i po ptokach, wiem bo mam tyle mniej wiecej zadane i łatwo juz dopuscić do awaryjnego, przy seryjnym mapsensorze
krzysiek1606 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 no tak ale jak wali wiecej to jest błąd 575 i po ptokach, wiem bo mam tyle mniej wiecej zadane i łatwo juz dopuscić do awaryjnego, przy seryjnym mapsensorze chyba nie dokonca tak jest z tym bledem i tuner ktory ustawia cisnienie 1.55 bara przy seryjnym mapsensorze:facepalm: brak slow:grin:
Kowi87 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Uwierz ze ze 3-5lat temu to było normalne że tyle ustawiali, bo nikt nie montował BRD czy jak teraz GTB, a lochy typu gt22 były odradzane pod graty które najchętniej sie wkładało(czyli wtryski 216, FMIC) raz ze cena 2 krotnie większa niz obecnie, dwa, było wmówione że dla AFN 180km to max... Swoim od zmiany gratów jeżdze 4 rok, finalny soft mam 3 lata i od tego czasu raz jeden jedyny miałem notlaufa tak wiec nie taki zły ten soft, pozatym nic sie nie dzieje:wink: teraz każdy mądry bo scieżka sprawdzona(wiadomo co kupić) i każdy dłubie, bo wszystko tanie i łatwo dostępne:wink: takze jak było hasło zmieniać mapsensort to słyszało sie odpowiedź że nie trzeba:hi: ---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:15 ---------- mam ustawione dokładnie 2525mbar:wink:
FabbioA4 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2013 U mnie jest seryjny MAP, mam 3bar ale nie podłączony - nie zdążyłem...
vauxhall95 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 tryb awaryjny wylaczasz i nie ma błedu.
FabbioA4 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2013 WItajcie, motorownia poskładana i wszystko dopieszczone, chodzi pięknie, ale zastanawiam się teraz nad softem - zmieniać czy nie zmieniać ? obawa pozostanie
danielom Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Przeciez zeby wpadl notlauf musi byc roznica o ok 0,5 bara od zadanego. Ja mialem ori g71 przy doladowaniu 1,35 nie wpadal w tryb awaryjny na zapieczonej geometrii . Dopiero po zmianie na 051c lapal blad.
Kowi87 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 w tryb wpada jak przekroczy wartosć graniczną map sensora przeważnie przy ok 3tys obr:wink: a nie że pół bara ---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:18 ---------- a o wyłaczaniu trybu awaryjnego to nie słyszałem jeszcze ---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- Przeciez zeby wpadl notlauf musi byc roznica o ok 0,5 bara od zadanego. Ja mialem ori g71 przy doladowaniu 1,35 nie wpadal w tryb awaryjny na zapieczonej geometrii . Dopiero po zmianie na 051c lapal blad. jak zmienisz map na ten od ARLa to będzie róznica w pomiarze i trzeba robić kortekte bo nie da sie jeździć normalnie
Armi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 WItajcie, motorownia poskładana i wszystko dopieszczone, chodzi pięknie, ale zastanawiam się teraz nad softem - zmieniać czy nie zmieniać ? obawa pozostanie Nic nie ruszaj. Pojeździj przez jakiś czas delikatnie a później ciesz się mocą. Osobiście, bardzo miło wspominam czasy 170KM w moim AFN-ie:kox:
danielom Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 w tryb wpada jak przekroczy wartosć graniczną map sensora przeważnie przy ok 3tys obr:wink: a nie że pół bara---------- Post dopisany at 15:19 ---------- Poprzedni post napisany at 15:18 ---------- a o wyłaczaniu trybu awaryjnego to nie słyszałem jeszcze ---------- Post dopisany at 15:20 ---------- Poprzedni post napisany at 15:19 ---------- Przeciez zeby wpadl notlauf musi byc roznica o ok 0,5 bara od zadanego. Ja mialem ori g71 przy doladowaniu 1,35 nie wpadal w tryb awaryjny na zapieczonej geometrii . Dopiero po zmianie na 051c lapal blad. jak zmienisz map na ten od ARLa to będzie róznica w pomiarze i trzeba robić kortekte bo nie da sie jeździć normalnie To pisze Ci wyraźnie, u mnie przy zapieczonych lopatkach w turbo awx trzymal 2557mbar przy zadanym 2339mbar i nie bylo notlaufa, mimo ze czujnik byl ori AFN. Zmienilem na czujnik 051C i zadnej korekty nie robilem, bo po co skoro mierzy normalnie?
vauxhall95 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Da sie jezdzic ale turbo odfrunie bo to nie to samo doladowanie co na 051B
danielom Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Pierwsze slysze, rozwińcie temat, 051c zaniza doladowanie czy jak?
krzysiek1606 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Pierwsze slysze, rozwińcie temat, 051c zaniza doladowanie czy jak? bez zmiany w programie zaniza ok 0.3bara
danielom Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Pierwsze slysze, rozwińcie temat, 051c zaniza doladowanie czy jak? bez zmiany w programie zaniza ok 0.3bara Skoro mam zadane 2397mbar i laduje w tym zakresie, to co, oznacza ze laduje faktycznie 1,6bara?
vauxhall95 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 nie paietam czy dokladnie 0.3 bara ale tak zaniza mi sie zdaje ze wiecej akurat ale nie bede sie klocil .I pewnie turbo odleci zaraz.
danielom Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Kazdy prorok, nikt nie sprawdzil. Turbo ma sie ok, a jezdzilem tak min 3 msc. Dzis wrzucilem ori czujnik:wink:
Kowi87 Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Kazdy prorok, nikt nie sprawdzil. Turbo ma sie ok, a jezdzilem tak min 3 msc. Dzis wrzucilem ori czujnik:wink: nie kazdy prorok tylko to tak jest zapytaj byle tunera:wink: na forum golfa jest cały wątek i sa pokazane logi wskazania boost i cała dyskusja o tym, dosc stary już wątek:wink:
pgt Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Przy zmianie mapsensora trzeba zrobić kalibrację (chociaż kalibracja to za dużo powiedziane) w sterowniku, żeby były poprawne wskazania. To, że nie wpada w awaryjne jest akurat dość zrozumiałe. Wskazania nie są przesuniętą o stałą, także nie można powiedzieć, że jest to 0,3 bara. Przy zadanych 2400 mbar, rzeczywiste będzie ok 470 mbar wyższe.
danielom Opublikowano 1 Lipca 2013 Opublikowano 1 Lipca 2013 Kazdy prorok, nikt nie sprawdzil. Turbo ma sie ok, a jezdzilem tak min 3 msc. Dzis wrzucilem ori czujnik:wink: nie kazdy prorok tylko to tak jest zapytaj byle tunera:wink: na forum golfa jest cały wątek i sa pokazane logi wskazania boost i cała dyskusja o tym, dosc stary już wątek:wink: Mowie o prorokowaniu, ze turbo odleci, jak widac u mnie wytrzymalo i ani luzow ani swistu nei ma. co prawda rzadko paluje, moze dlatego dzis po wrzuceniu ori 051 ani nie slychac innej pracy turbo a i auto jedzie tak samo,. korekta pod nowy czujnik w weekend.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się