Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Automatyczna wentylacja w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale żeby zamontować licznik z B7 w B6, to trzeba chyba dechę wymienić, bo różnią się od siebie kształtem?

Opublikowano
3 godziny temu, nitroo napisał:

Ale żeby zamontować licznik z B7 w B6, to trzeba chyba dechę wymienić, bo różnią się od siebie kształtem?

 Takiego czegoś jeszcze nie słyszałem, podobno p&p pasuje.
 

 

Opublikowano

Ale chyba ciężko ponoć z przypisaniem...

Opublikowano

Kształt ten sam, gorzej z przypisaniem do auta

Opublikowano

Panowie powiedzcie czy dobrze zrozumiałem z postów funkcję Autowentylacji po wyłączeniu zapłonu. To działa za każdym razem kiedy wyłączany jest zapłon pod warunkiem, że wcześniej ustawimy w menu Aux. auto ventilat ON ?

Jeśli tak to trochę upierdliwe, a może by tak coś skombinować na wzór funkcji REST?

Mnie troche korci aby się pokusić o modyfikację tylko przydałaby się pełna rozpiska pinów od klimatronika.

Gdyby sterować podawaniem +12 na wzbudzenie klimatronika to możnaby osiągnąć działanie wentylacji wedle potrzeb.

Pozostaje kwestia pozostałych komponentów (wentylator, czujniki temp., etc) czy może klimatronik je wzbudza samoczynnie?

 

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

Koledzy a ja mam takie pytanie, czy pin9(zasilanie+) ma byc staly, czy moze byc po zaplonie z kluczyka? Bo szczerze powiem ze podpiolem sie po kluczyku a tak sobie mysle ze chyba + powinien byc staly caly czas:/:)

Opublikowano
47 minut temu, YoGi1984 napisał:

Koledzy a ja mam takie pytanie, czy pin9(zasilanie+) ma byc staly, czy moze byc po zaplonie z kluczyka? Bo szczerze powiem ze podpiolem sie po kluczyku a tak sobie mysle ze chyba + powinien byc staly caly czas:/:)

Ja u siebie zamontowałem ten panelik (co prawda do swojego CARPC a nie do licznika) i z tego co widzę, to te +12V wymagane jest do generowania sygnału lewo, prawo. Pozostałe przyciski operują na zwarciu do masy (bezpośrednie [menu|przycisk na rolce] lub przez pewien opór [przyciski navi,info, return i ten 4].

Wiec jeśli się nie mylę to przy wyłączonym zapłonie nie będzie Ci działało pokrętło :)

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

+12V jest wzbudzany klimatronik z tego co pamiętam funkcją solar dachu więc tu można się podpiąć

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, biggman napisał:

+12V jest wzbudzany klimatronik z tego co pamiętam funkcją solar dachu więc tu można się podpiąć

O właśnie, a który to będzie dokładnie pin i wtyczka ? :)

Czy to będzie dobry schemat?

solar.png

Edytowane przez iceskywolker
Opublikowano
10 minut temu, iceskywolker napisał:

Wiec jeśli się nie mylę to przy wyłączonym zapłonie nie będzie Ci działało pokrętło :)

Dzialac, dziala  tylko jak wylacze zaplon to mi gasnie wszystko:/ ustawiam timer od wentylacji pokazuje mi sie wiatraczek kolo daty ale jak wyciagne kluczyk to wylacza mi sie wszystko.

Opublikowano

Siedze w aucie i rozkminilem, podpiolem pod staly plys i dziala:)  jutro jeszcze tylko napisze czy mi akumulatora nierozladowywuje taki patent:D

Opublikowano

Panowie. Mam webasto, i te wietrzenie, przycisk również jest, ale nie mam pilota. Czy po zakupie pilota Jet możliwość zakodowania go do mojego samochodu?

Opublikowano

Potrzebujesz jeszcze sterownik pilota. Zobacz w bagażniku pod lewą tapicerką.

Opublikowano

Orientuje się ktoś z was który pin w tym panelu jest od przycisku nav, return i ten z samochodami? 

Opublikowano
2 godziny temu, sayan01 napisał:

Orientuje się ktoś z was który pin w tym panelu jest od przycisku nav, return i ten z samochodami? 

Witam,

Przyciski: NAV i RETURN -> PIN 3

Przyciski: CAR i INFO -> PIN 2

 

Schemat jest pokazany w poście nr. 2 :)

 

Pozdrawiam,

Tomek

 

Opublikowano
17 godzin temu, iceskywolker napisał:

Witam,

Przyciski: NAV i RETURN -> PIN 3

Przyciski: CAR i INFO -> PIN 2

 

Schemat jest pokazany w poście nr. 2 :)

 

Pozdrawiam,

Tomek

 

Aha to dlatego jak podłączyłem panel i wybudzanie menu przyciskiem info to wybudza się też przez naciśnięcie car. Tylko dlaczego dwa przyciski maja wyjście tym samym pinem? 

Jeszcze jedno pytanie, miał ktoś z was tak, że mógł przełączać się tylko między pierwszymi dwoma wierszami?

Nie mogę wejść np w computer bo z 2 przeskakuje mi od razu na 1 wiersz. Sprawdziłem połączenie, wszystko jest ok. Nie mam pojęcia dlaczego tak jest. Proszę o pomoc. 

Opublikowano

Patrząc na schemat widać, że przyciski są podłączone do masy poprzez drabinkę rezystorów.

Nie pamiętam dokładnie wartości, ale jakoś 650Ω (CAR, RETURN) i 150Ω (INFO, NAVI).

W ten sposób moduł rozróżnia który przycisk został wciśnięty, pomimo tego że są 2 przyciski na 1 pinie.

 

Co do pozostałych pytan to Ci nie pomogę, bo ja ten panelik zaadoptowałem do sterowania CAR-PC.

 

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano

Bo może masz w vagu niektywny komputer. Tylko jeden poziom.
Druga sprawa, zatwierdzasz pokrętłem?
Wciskając je do środka?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
W dniu 12.12.2017 o 21:36, GreGoriO napisał:

Bo może masz w vagu niektywny komputer. Tylko jeden poziom.
Druga sprawa, zatwierdzasz pokrętłem?
Wciskając je do środka?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Tak zatwierdzam pokrętłem, np odpalam menu naciskam enter na Set to pokazuje mi się podmenu 1. Automatyczna wentylacja 2. Zegar 3. Computer itp i mogę się przełączać tylko między 1 i 2. Np daje pokrętło w prawo to z 1 przechodzi mi na 2, jeszcze raz w prawo to nic się nie dzieje i jeszcze raz w prawo to z 2 na 1 wraca. 

Opublikowano

No tak. Mając podświetlenie komp1 zatwierdzasz pokrętłem?
Wciskając je?
Na comp2 też tak się dzieje?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...