zbigor Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Witam Czy jest na sali ktoś kto to wymieniał rozrzad samodzielnie? Chodzi mi o to czy kumaty mechanik z ASO innej marki nie mając sprzętu używanego w ASO Audi jest w stanie podpierając sie ELSĄ wymienić rozrząd w silniku CAGB/CAGA? Głównym problemem jest sprzęt potrzebny do pracy. Gdyby nie to , nie było by problemu bo wiedza i doświadczenie są ale czy to wystarczy?
szczygiel_88 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Witam kolego ja mam kumatego mechanika i sobie świetnie poradził z wymiana rozrządu u mnie w 2.0 CAGB 2010 bez żadnego specjalistycznego sprzętu i nawet bardzo byłem z tego zadowolony bo wymienił mi go bez zdejmowania zderzaka a większość mechaników mówiła ze trzeba go demontować do rozrządu .Więc rozrząd wymieniony i przód też nie ruszony w orginale pozostał . Więcej info jak coś zapraszam na priv . Pozdrawiam
lukas309 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 bez sciagania zderzaka to podziwiam mechanika bo to chyba graniczy z cudem :)
artur2910 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 a moze niech sprawdi czy wgl mu go wymienil.... mi mechanik robil rozrzad to mowil ze ma specjalne blokady i tyle
szczygiel_88 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Kolego niestety muszę Ciebie zmartwić ale byłem przy całej operacji i wszystko zrobił na moich oczach wszystkie części były wymienione nie powiem że było lekko ale udało mu się .
lukas309 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 a moze niech sprawdi czy wgl mu go wymienil.... mi mechanik robil rozrzad to mowil ze ma specjalne blokady i tyle tez mi to przeszlo przez mysli :) nie jestem mechanikiem i nigdy tego nie robilem ale nawet podobno sama chlodnica jest tak zamontowana aby byla zdemontowana jak najszybciej specjalnie pod wymiane rozrzadu wiem napewno to ze AUDI jest znane z tego ze trzeba sciagac zderzak aby cokolwiek zrobic wlasnie zadzwonilem do kolegi co pracowal w serwisie (ma teraz swoj interes)i pow mi ze da sie to zrobic ale nie we wszystkich B8 , a jezeli sie da to taka wymiana BEZ SCIAGANIA ZDERZAKA trwa srednio 2 - 3 razy dluzej niz ze sciaganiem zderzaka i jest duzo gimnastyki :)
przemek4net Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 wiem napewno to ze AUDI jest znane z tego ze trzeba sciagac zderzak aby cokolwiek zrobic tak tylko dopowiem... to nie jest zwiazane z ałdi ale ze wzdluznym montazem silnika...(nie wszystkie audi maja silniki wzdluznie, nie wyszstkie nie-audi ze szmelcgrupy maja silniki poprzecznie). Pozdrawiam, Przemek P.S. W sumie w A4ce w przypadku silnikow R4 wsadzanie ich zdluzne jest to durnoctwo z puntku widzenia zagospodarowania miejsca bo 2.0tdi cr wchodzi poprzecznie seryjnie nawet w ibize... byloby wiec wiecej miejsca w kabinie (dlatego np octavia ma wiecej miejsca dla pasazerow niz np dluzsze od niej a4 b6/b7)
lukas309 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Opublikowano 28 Czerwca 2013 dzieki ze sprostowales o co chodzi :) ze nie o audi tylko o silnik a dokladnie jego usytuowanie no coz ale w audi hehehe
wojcian Opublikowano 3 Lipca 2013 Opublikowano 3 Lipca 2013 Ostatnio wymienialem rozrząd i bez rozebrania przodu to cienko to widze.
zbigor Opublikowano 3 Lipca 2013 Autor Opublikowano 3 Lipca 2013 ZTCW to bez odjechania z przednim pasem w położenie serwisowe nie ma co próbować nawet jak sie ma małe chińskie rączki:grin: 1
S_N_O_P_Y Opublikowano 11 Marca 2014 Opublikowano 11 Marca 2014 Niebawem noszę sie z zamiarem wymiany rozrzadu pompy napinacze paska alternatora,szczotki tez sprawdzę, oleje filtry , postaram sie wszystko opisac ze zdjęciami (za około miesiąc) sprzęt specjalistyczny? Jak dotąd wystarczał dobry komplet kluczy pozdrawiam (CAGC), Zderzak raczej wole ściągnąć wygoda,
zbigor Opublikowano 12 Marca 2014 Autor Opublikowano 12 Marca 2014 Samo zdjęcie zderzaka nic nie da skoro chłodnice zostaną na miejscu. Ja rozrząd chyba dopiero latem zrobię wiec sie nie zagłębiałem za bardzo. ZTCP to w ELSA podają że odjeżdża sie z przednim pasem w pozycję serwisową. A sprzet do blokowania rozrządu warto mieć. 5 czy 6 dych to nie majątek, a ułatwia sprawę. Po zabiegu wystawię na alledrogo albo innej tablicy.
krystus150 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Cześć. Ogarniałem ostatnio wymiane rozrządu z Teściem który siedział i podawał klucze i piwko, bo powiedział że nie przyczyni sie do rozwalenia silnika:D w 8 godzin ogarnąłem bo w zasadzie w dwóch to nie ma zbytnio jak... ściągnięcia zderzaka, lamp, zderzaka czołowego, 3 chłodnic, dwóch zderzaków alu i całej konstrukcji trzymającej przód się nie obejdzie. Potrzebne klucze dwunastokątne i imbusy dwunastokątne. Ogólnie przyjemnie się robi tylko trzeba na spokojnie
SotoM Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 moze sie przyda komuś w przyszłości. http://motofocus.pl/technika/8763/wymiana-rozrzadu-w-silniku-z-grupy-vw-o-kodzie-cbdb-cznbsp1
VTG Opublikowano 2 Stycznia 2015 Opublikowano 2 Stycznia 2015 (edytowane) http://postimg.org/image/dhmf8sk7l/ schemat rozrządu. Przecież ten rozrząd jest bardzio prosty, a zdjęcie przodu zajmuje 30minut jak ma się pneumat i wszystko na wierzchu. Edytowane 2 Stycznia 2015 przez VTG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się