doradca Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam Kolegów dzisiaj zrzuciłem kontrolnie osłone silnika i moim oczom ukazał się wypocina oleju na... no właśnie wiem wiem co to za część (totalna noga z mechaniki) Czy ktoś może mi powiedzieć z czego jest wyciek ? a może to normalna rzecz... Poniżej fotki poglądowe Dodatkowo zauważyłem podskakiwanie co jakiś czas napinacza paska klinowego co skutkuje wibracjami we wnętrzu. ---------- Post dopisany 24-06-2013 at 10:27 ---------- Poprzedni post napisany 23-06-2013 at 21:35 ---------- jużwiem że to zawór EGR - pytanie czy wyciek powoduje że muszę wymienić na nową tą część czy wystarczy wyczyścić.
wrclaguna Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Kolektor i przepustnice mozesz wyczyscic A tak poza tym to turbawka puszcze pewnie juz olej
doradca Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 Kolektor i przepustnice mozesz wyczyscic A tak poza tym to turbawka puszcze pewnie juz olej f*ck... Teraz to mnie Grzesiek dobiłeś. Mam nadzieje że turbo jest zdrowe bo ono samo jest czyste, nie gwiżdze itd. A więc list do zrobienia się powiększa .... a ja chciałem zabrać się za rezanie auta w środku ( kier, fotele, pakiet oświetlenia, gałka od s4 ) a wiec z planów d*pa.... Umówiłem sie na czwartek zobaczymy ile wybule
przemek4net Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 jak sciagniesz waz dolotowy do turbo/strona zimna/ (jedna obejma - da sie to zrobic "pod blokiem" majac do dyspozycji krotki /jednak szeroki w miare "grot") bedziesz mogl zobaczyc czy waz juz przed turbo nie jest uwalony... jezeli tak to troche blizej filtra jest wejscie weza odmy do dolotu - prawdopodobnie tam wali syfem w dolot - spoko wiec... moze to nie turbo ale przedmuchy na pierscieniach wywalaja olej odma w dolot a ten usyfia wszystko Tak powaznie to przy okazji wymiany oleju metoda "tradycyjnego spuszczania oleju" mozesz poprosic mechanika by sciagnal waz na wyjsciu z turbiny i sprawdzil czy tam nie jest mokro (jak sucho to nie T) Pozdrawiam, Przemek P.S. to diesel a nie sala operacyjna... i do tego juz "niesalonowy nowka sztuka niesmigana" - jak nie broczy olejem jak ranny daniel to bym sie nie stresowal nadmiernie 2
lukas309 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 dokładnie jak mowi Przemek bo znam przypadki ze sie przejmowali i narobili sobie wiecej syfu bo kombinowali, ja jak kupowalem swoja i sprawdzalem w salonie AUDI - WARSZAWA to mi pow ze jest olej kolo EGR-a ale to jest norma przy przebiegu 160 tys km :)
doradca Opublikowano 24 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2013 Jestem spokojniejszy Mam nadzieje że ten nieszczęsny napinacz paska wielorowkowego jest tylko do wymiany bo wibruje w pionie ( hu... od czego bo rozrzad był wymieniany 8000 km temu - pierwszy od nowości) a te wibracje przenoszą się na odczucia w środku. Dziwi mnie to że raz wibruje raz nie i tylko na wolnych obrotach - bieg jałowy
lukas309 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Opublikowano 24 Czerwca 2013 nie wiem kto robil rozrzad tobie ale powinni to zrobic razem z rozrzadem pasek + jego napinacz przynajmniej u mnie tak zrobili :) pasek + napinacz ja placilem cos kolo 250 zl dodatkowy koszt do calosci rozrzadu
doradca Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2013 Niby miałem wymieniany kompletny rozrząd z pompą i wszystkimi rolkami. Ale pod maskę nie zaglądałem i na ręce w serwisie też nie patrzyłem na fakturze był wyszczególniony napinacz ale ..... to Polska i może Rysiek przyciął bo uznał że napinacz po przejechaniu 165 000 jest jeszcze OK:whistling:
wojcian Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 U mnie wali olejem z pod zaworu egr od 80tys , co jakis czas rozbieram wszystko i czyszcze zwłaszcza okolice elektroniki , bo tam sie lubi zbierac olej. Doradca opisz dokładniej co to za wibracje bo u mnie jest to samo . Na wolnych obrotach czuje czasami takie delikatne wibracje ,nie zawsze cos jak by brakowalo paliwa a na obrotach nic nie widac zeby skakały, podejrzewalem wtrysk , ale o tym napinaczu nawet nie pomyslalem.
doradca Opublikowano 4 Lipca 2013 Autor Opublikowano 4 Lipca 2013 Jestem po serwisie auta. EGR wymieniony na nowy Valeo - nic juz sie nie poci... dodatkowo wyczyscili cały kolektor. Napinacz był w rozsypce - był jeszcze oryginalny założony i już rolka schodziła na bok nawet. WYmieniłem na nowy i nic nie pomogło:(. U mnie jest tak że raz na jakis czas autem poprostu wibruje i co jakiś czas mocniej szarpnie. Obroty też stoją równo. Wibracje są zawsze jak włączę klimę wtedy czy samochód ciepły czy zminy to wibruje. Mysle że to poczatki dwumasy. ale - drążkiem mi nie drga, nic nie słychać jeśli chodzi o dzwięki z skrzyni, auto nie szarpie przy ruszaniu i nie telepie sie przy odpalaniu i gaszeniu. Wiec nie wiem co to może być .... wtryski ????
lukas309 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 podczas załączania klimy moze poszarpac poniewaz zwiekszasz obciazenie silnika (tak mi sie wydaje) tak mialem w mojej bylej B6 i jezdzilem z tym prawie 4 lata i auto jezdzi do dzis dzien
wojcian Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Ja wymieniłem dwumase w grudniu i dalej czasami telepie( chyba ze nie wymienili) , ale w moim przypadku nie ma to nic wswpólnego z klimatyzacją.Tez podejrzewam powoli jakis wtrysk .Jak to sprawdzic zeby mnie ktos nie naciagnoł na kupno nowego.
doradca Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Opublikowano 5 Lipca 2013 podłącz pod kompa a dla 100 procent pewności specjalista może wykonać test wtrysków (nie wiem jak ale jest coś takiego) Spróbuj kolego zalac stp na wtryski do diesla albo liguid moly ( ja zamówiłem teraz 2 butleki - ok 40zl szt.) moze cos pomoże.
wojcian Opublikowano 5 Lipca 2013 Opublikowano 5 Lipca 2013 Na kompia zero nic nie wychodzi , ostatnio jedynie wyskoczyło cos z egr-em, ale to chyba przez to ze wszystko rozkładalem . Słyszałem o tych specyfikach, ale boje sie tego zastosowac zeby jeszcze nie pogorszyc.Myslisz ze cos mogło którys przytkac ,to chyba by caly czas był objaw tych wibracji, a w moim przypadku nie dzieje sie to non stop. Ponoc mozna zrobic logi statyczne i dynamiczne i wtedy cos musi wyjsc , jezeli cos z wtryskami. Może kogoś polecicie z okolic Krakowa ---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ---------- Pawde mówiąc to jestem gotowy zwalic skrzynie na dól , bo ta dwumasa nie daje mi spokoju tak mnie to wk-wia. Ale juz na moich oczach.
doradca Opublikowano 6 Lipca 2013 Autor Opublikowano 6 Lipca 2013 z mechanikami to nigdy nic nie wiadomo - trzeba miec kogos zaufanego spróbuj z tymi dodatkami bo mojemu znajomemu pomogło na nierówną prace i wibracje lekkie.
wojcian Opublikowano 6 Lipca 2013 Opublikowano 6 Lipca 2013 Masz na mysli jakis konkretny sprawdzony specyfik, i jak go zastosowac bo ja jestem w tym zielony
doradca Opublikowano 7 Lipca 2013 Autor Opublikowano 7 Lipca 2013 LIQUI MOLY DIESEL SPULUNG 2666 CZYSCI WTRYSKI (3357532106) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. bądź STP Formuła do Czyszczenia Wtryskiwaczy Diesla (3361049392) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ten pierwszy lepszy jest ale ja nie stosowałem jeszcze leży i czeka za 2 tygodnie zaleje go Sposób użycia: kierujesz sie na stacje paliw- tankujesz min 55-60 litrów ropki... idziesz do kasy płacisz ..albo nie Następnie wlewasz specyfik do baku i jezdzisz /Dobrze żebyś zrobił jakąś dłuższą trasę i w jej trakcie butuj diesla żeby zrobił sie wicher w baku i na końcówkach wtrysków:naughty: Mam nadzieje, że może cos pomoże
Kodzak33 Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 Jeśli chodzi o egr to wymiana nic nie pomoże bo po 10,15 tys. będzie to samo. Zdaniem znajomego który pracował 18 lat w serwisie audi i samego serwisu to tak musi być bo on jakiś tam nadmiar pod ciśnieniem sam upuszcza przez taką wykręconą śrubkę z sprężynką( żadne turbo nie przepuszcza oleju). Nie wierzycie to jedźcie do serwisu.
pieron82 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Odgrzebuje Doradca, Wojcian ogarneloscie temat bo znajomy takze z sinikiem CAGA ma podbnie jak Wy i vcds wykazuje roznice na jedym wtrysku ale niby miesci sie w normie, czy to moze byc powodem telepania?
doradca Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 Odgrzebuje Doradca, Wojcian ogarneloscie temat bo znajomy takze z sinikiem CAGA ma podbnie jak Wy i vcds wykazuje roznice na jedym wtrysku ale niby miesci sie w normie, czy to moze byc powodem telepania? U mnie czasami potelepie ale to może być też wynik pracy egr... jesli jest różnica to wtryski do regeneracji (koszt 600zł za komplet). Róbcie też test ręki - palec na wtrysk (rurkę) jak mocno "kopie" to nie ma na co czekać tylko regenerować bo potem koszta wieksze Daj znać co i jak wyszło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się