Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Używki To albo zapomnieliście wspomnieć o tym drobnym fakcie albo ja nie doczytałem
norka Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Nie okreslilbym tego jako pol srodek. Naprawde spoko sprawa i nie wplywa to na zawieszenie zbytnio a dzwiga ok 2cm max...---------- Post dopisany at 00:45 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- No chyba ze podlozysz 2:) tak jak ja z przodu^^ Kolego wyciągnij to z tych sprężyn jeśli życie Ci miłe. Zastanów się w jakim zakresie ugina się teraz sprężyna. Tam gdzie masz gumę sprężyna nie pracuje wcale, całe naprężenie idzie tam gdzie tej gumy nie ma. Jak ta sprężyna pęknie to nie chce myśleć co się stanie. Takich rzeczy się nie montuje dla własnego bezpieczeństwa, to jest kolejny wymysł sprzedawców !!!! Co do tematu, u mnie po montażu sprężyn h&r także tył jest wizualnie niżej niż przód. Na zawiasie 1bv również była ta różnica. Ja akurat mam felgi 18" i nie widać tego aż tak jak u Mariusza. Bartku a ty wymieniałeś coś jeszcze u siebie podczas zmiany sprężyn. Tak się trochę zastanawiam, co ma odbijak do tego jak auto siedzi. Przecież to ma za zadanie przyjęcie uderzenia jak auto za mocno siądzie np. na jakiejś hopie tak żeby amor nie wchodził do końca. Chyba że mylę pojęcia Tak patrze w etce i jest tam jakaś podkładka na górze sprężyny. Jak zmienialiśmy sprężyny u Mariusza to jakoś tego nie kojarzę. Nakładki sprężyny góra/dół były ale podkładka..... http://s9.postimg.org/ivu44jet7/Bez_tytu_u.jpg ta podkladka byla tylko w zawieszeniach na zle drogi
KrzysiekSPI Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 O mnie sie nie martwcie:) bo dzis wrocilo seryjne zawieszenie plus fedry eibacha pro kit -30mm. za***iście sie teraz jezdzi lepiej jak na seri, troche zyskalo na wygladzie ale wsumie dalej wyglada jak koza. Takie z -40mm bylby ok. Teraz tylko zostalo mi sprzedac gwint. Jakby kogos interesowalo mam prawie nowy gwint ta technic do b6/b7 oska. Zrobilem na nim 1000km z uwagi na jego nie praktycznosc do moich zapotrzebowan jestem zmuszony go sprzedac. Za czesto 5 osob w aucie. Itp. Kosztowl 950zl nowy oddam za 850zl idzie sie dogadac. Gwarancja 2 lata
olek_BB Opublikowano 30 Czerwca 2013 Opublikowano 30 Czerwca 2013 Też zmieniłem z 1BE na H&R (zakładam, że Ty masz te same 29369-2). Po wymianie przód i tył też mi się to nie podobało, choć może nie siadł tył aż tak jak u Ciebie. Więc postanowiłem, że na tył wrzucam z powrotem 1BE i jak dla mnie takie rozwiązanie jest ok. Faktycznie na pustym d*pa jest z 1,5 cm wyżej niż przód ale za to nie ma żadnych problemów z załadowywaniem auta. Komplet osób i bagaż i nie wygląda to tak, że część koła chowa się w nadkolu. Aby było na temat obstawiam, że używki były już trochę klapnięte
HiRide Opublikowano 2 Października 2013 Autor Opublikowano 2 Października 2013 O mnie sie nie martwcie:) bo dzis wrocilo seryjne zawieszenie plus fedry eibacha pro kit -30mm. za***iście sie teraz jezdzi lepiej jak na seri, troche zyskalo na wygladzie ale wsumie dalej wyglada jak koza. Takie z -40mm bylby ok. Teraz tylko zostalo mi sprzedac gwint. Jakby kogos interesowalo mam prawie nowy gwint ta technic do b6/b7 oska. Zrobilem na nim 1000km z uwagi na jego nie praktycznosc do moich zapotrzebowan jestem zmuszony go sprzedac. Za czesto 5 osob w aucie. Itp. Kosztowl 950zl nowy oddam za 850zl idzie sie dogadac. Gwarancja 2 lata Prooooosze jaka sile odzialywania ma kolega Marek z forum ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:43 ---------- Też zmieniłem z 1BE na H&R (zakładam, że Ty masz te same 29369-2).Po wymianie przód i tył też mi się to nie podobało, choć może nie siadł tył aż tak jak u Ciebie. Więc postanowiłem, że na tył wrzucam z powrotem 1BE i jak dla mnie takie rozwiązanie jest ok. Faktycznie na pustym d*pa jest z 1,5 cm wyżej niż przód ale za to nie ma żadnych problemów z załadowywaniem auta. Komplet osób i bagaż i nie wygląda to tak, że część koła chowa się w nadkolu. Aby było na temat obstawiam, że używki były już trochę klapnięte Myster Mark tez tak mowil ze mozna by bylo wrazic na tyl nazot 1be ale jak ma stac wyzej niz przod to ja dziekuje pozzostaje chyba cos podlozyc pod ta gumowa podkladke pod sprezyny ....albo kupic nowe sprezyny ---------- Post dopisany 02-10-2013 at 20:17 ---------- Poprzedni post napisany 01-07-2013 at 11:45 ---------- Jakis czas temu zakupilem ori plastikowe podkladki x 2 8e0 512 145 koszt 18 zl sztuka i zalozylismy z Myster Markiem te elementy. Efekt koncowy spelnia moje oczekiwania i jestem zadowolony.Tyl siedzia teraz tak jak przod Dzieki Master Mark1 za pomoc ps.jakby mnie ktos chcial zjechac za jakosc 3 zdjec podkladki to informuje ze to nie moj telefon! Takie fotki strzela S...y Xperia plexofon.
olek_BB Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 i pięknie:thumbup1: o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce? a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś?
turzol Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 8e0 512 145 ta podkładka seryjnie jest dla zawiechy 1BR tak wynika z ETKi
HiRide Opublikowano 8 Października 2013 Autor Opublikowano 8 Października 2013 i pięknie:thumbup1:o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce? a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś? Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi .
olek_BB Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 i pięknie:thumbup1:o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce? a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś? Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi . szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty: Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu?
HiRide Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 i pięknie:thumbup1:o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce? a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś? Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi . szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty: Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu? trzeba by zobaczyc w etce i poszukac ale z przodu amortyzator przechodzi przez sprezyne wiec fizycznie nie ma opcji zeby taka podkladke tam zastosowac
olek_BB Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 i pięknie:thumbup1:o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce? a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś? Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi . szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty: Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu? trzeba by zobaczyc w etce i poszukac ale z przodu amortyzator przechodzi przez sprezyne wiec fizycznie nie ma opcji zeby taka podkladke tam zastosowac masz rację, faktycznie sprawdziłem w etce i 1BR z przodu nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych. Ale tak na marginesie ten Twój pomysł z zastosowaniem podkładki z 1BR można spokojnie polecić wszystkim co mają 1BA/1BE/1BV, gdzie w większości aut d*pa siedzi minimalnie niżej. Skoro ta podkładka daje >1cm może tym osobom fajnie wyrównać furki.
HiRide Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 i pięknie:thumbup1:o ile wyżej poszedł tył dzięki tej podkładce? a ta podkładka to jest opcjonalnie? nie było tego w 1BE które miałeś? Jakis centymetr do wierchu no moze troszke wiecej.W 1BE nie bylo tej podkladki.W etce to jest chyba oznaczone jako element na złe drogi . szkoda, że tylko tyle. Ale skoro masz teraz równo to gites:naughty: Nie wiesz czy w 1BR takie podkładki były również z przodu? trzeba by zobaczyc w etce i poszukac ale z przodu amortyzator przechodzi przez sprezyne wiec fizycznie nie ma opcji zeby taka podkladke tam zastosowac masz rację, faktycznie sprawdziłem w etce i 1BR z przodu nie wyróżnia się niczym szczególnym od pozostałych. Ale tak na marginesie ten Twój pomysł z zastosowaniem podkładki z 1BR można spokojnie polecić wszystkim co mają 1BA/1BE/1BV, gdzie w większości aut d*pa siedzi minimalnie niżej. Skoro ta podkładka daje >1cm może tym osobom fajnie wyrównać furki. Jesli dobrze pamietam to podkladka ma 13 mm wysokosci wiec tyle powinnien tyl sie dzwignac. Jest to jakis pomysl tak jak napisales.
marajan Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Takie pytanie, czy ta podkladka pasuje zarowno do oski jak i do quattro? mam na mysli sedana.
staniek Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 FWD czy quattro nie ma znaczenia. Pasuje tu i tu. Pozdro
marajan Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Dzięki, Tylko w ASO to jest dostępne czy spotkaliście się z tymi podkładkami gdzieś indziej?
HiRide Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 kolega ma na zbyciu takie podkładki,nówki fajnie zapros go do dzialu "sprzedam"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się