krystian3769 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Półki co najbardziej właśnie te mi się widzą tylko nie wiem jaką oponę dać. Chyba 255.30.20 by na to dobrze siadło bez obcierki. w b8 jest zbyt wąskie nadkole na oponę 255 ociera o obydwie strony nadkola Wchodzi, wchodzi tylko Ty masz ET 32 na feldze 19 z A5
daniell-gda Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 (edytowane) Zależy na jakiej feldze. Tak jak Ci pisałem przy feldze 8.5J et 32 będzie ocierać. Przy np 9J et 33 już nie ociera. na szerszej feldze już nie ociera opona się lepiej rozkłada na feldze czy jak , oglądałem te nadkole to one jest strasznie wąskie a tu widziałem że dają taką oponę do b8 strona 4 pewnie felga ma et 43 http://www.audi.pl/content/dam/ngw/pl/katalogi_akcesoryjne2/A4_Zubehoer_11_2014_06.pdf Półki co najbardziej właśnie te mi się widzą tylko nie wiem jaką oponę dać. Chyba 255.30.20 by na to dobrze siadło bez obcierki. w b8 jest zbyt wąskie nadkole na oponę 255 ociera o obydwie strony nadkola Wchodzi, wchodzi tylko Ty masz ET 32 na feldze 19 z A5 ale od wewnętrznej strony nadkola też ociera , na szczęście nie o błotniki Edytowane 4 Marca 2015 przez daniell-gda
dawidg2 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 mam ET43 i oponę 255/35R19 czyli fabryczne koło i nic nie obciera
Gibons Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Opublikowano 4 Marca 2015 mam ET43 i oponę 255/35R19 czyli fabryczne koło i nic nie obciera Bo przy takim et nie będzie obcierać. Tak jak mówię na 9J i et 33 też nie obciera. Wszystko zależy od felgi.
daniell-gda Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 dlatego nigdzie nie mogłem znaleźć tej felgi na b8
Gibons Opublikowano 4 Marca 2015 Autor Opublikowano 4 Marca 2015 Felgi są na b8 ja widziałem nie raz, ale z oponą 245 sam mam felgę od S5 o tych samych parametrach
krystian3769 Opublikowano 4 Marca 2015 Opublikowano 4 Marca 2015 Felgi są na b8 ja widziałem nie raz, ale z oponą 245 sam mam felgę od S5 o tych samych parametrach No właśnie albo 245 i et 32 jedno z drugim jest uzależnione od siebie
Gibons Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 Pany jakby ktoś był zainteresowany to moje letnie koła są na sprzedaż. Zakładam jednak 20cali Ogłoszenie jest w dziale sprzedam. Jak ktoś jest z okolic nie ma problemu przyjechać przymierzyć etc. Dzisiaj je zamontowałem na samochód więc dla zainteresowanych mogę pstryknąć też fotki jakieś.
boseron Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 (edytowane) bardzo ładna furmanka Gibons co do kamery na tył ,to w 2G High jest do założenia jezeli masz wejście fbas bo pisałeś ze tylko w 3G, napisz jakie odczucia po wymianie coolera od 3.0 tdi bo moja b8 tez po programie wypluło 180 KM 420 NM i zastanawiam sie na ile lepiej poprawi to osiągi ? ostatnie pytanie zakupiłem nie dawno fele 18 tki od A5 z ET29 8.5J rozmiar opon to 245/40/18 i zaraz po założeniu o ile tył ładnie sie schował przód niestety ciut wystaje około 0.5cm górą , zastanawiam sie czy to zostawić czy wymieniać na wieksze ET . pokaz jak Ci siadło auto na eibachu.....ja mysle o 30/30 Edytowane 15 Marca 2015 przez boseron
Gibons Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Sprzedales juz te koła? Nieaktualne już. Ja właśnie po wymianie wszystkich filtrów i oleju Samochodzik jeszcze za niedługo dostanie SPA. Jest jeszcze pare rzeczy które chciałbym podrezać, ale zastanawiam się nad sprzedażą hmm jak myślicie ile mogłbym za nią wołać na dzień dzisiejszy ?
s3marek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Sprzedajesz tak jak stoi? Ile masz nalatane? Znam kogoś co szuka wypaśnej 2.0 TDI
Gibons Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Sprzedajesz tak jak stoi? Ile masz nalatane? Znam kogoś co szuka wypaśnej 2.0 TDI Zastanawiam się nad sprzedażą. Ogólnie chciałem sprzedać za rok, ale zastanawiam się czy nie sprzedać w tym roku. Jeżeli bym sprzedawał to raczej tak jak stoi nie widzę sensu wyciągania czegokolwiek z samochodu, chyba że byłby konkretny kupieć który chciałby obniżyć cenę kosztem wyciągnięcia czegoś, ale nie bawiłbym się w jakieś drobne rzeczy hehe. Obecnie nalatane jest 188tyś. Salon Polska serwisowana w ASO do tej pory tylko olej pomiędzy long lifem wymieniam jeszcze dwa razy w innym servisie na co też są wpisy i fv.
s3marek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Myślę że jak na taki wypas to 60k minimum możesz wołać.
Gibons Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Zniechęca mnie na dzień dzisiejszy tylko to że strasznie trudno znaleźć dobry samochód a tutaj wiem co mam bo jestem bardzo zadowolony. Z drugiej strony marzy mi się 3.0TDI
Jasikj7 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Kolego z całym szacunkiem nie masz szans sprzedać autko za 60k. Klienci niestety patrzą głównie na rocznik autka takie realia i nikt nie dopłaci za dodatki.
Thom4s Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Kolego z całym szacunkiem nie masz szans sprzedać autko za 60k. Klienci niestety patrzą głównie na rocznik autka takie realia i nikt nie dopłaci za dodatki. Uważam, że jest wręcz przeciwnie i wiem to po swoim przykładzie. Jak szukałem, to z tego samego rocznika można było dostać A4 za 42tys jak i 70tys. Różnica w cenie to właśnie silnik i wspomniane dodatki. Jak można wrzucić do jednego worka poleasingowego golasa i wypasionego S-line'a z mocniejszym silnikiem. Może większość szuka tylko nowszej budy, ale bardziej wymagający zawsze będą patrzeć na wypas i chętnie za niego dopłacą. Ja tak zrobiłem. Myślę, że jego autko spokojnie jest warte tych 60 tys.
Gibons Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Kolego z całym szacunkiem nie masz szans sprzedać autko za 60k. Klienci niestety patrzą głównie na rocznik autka takie realia i nikt nie dopłaci za dodatki. Idąc Twoim tokiem myślenia mógłbym wyciągnać to co włożyłem i sprzedać ją za powiedzmy 50tyś czyli 10tyś taniej, a Ty aby dołożyć to wszystko będziesz musiał wsadzić ok 30tyś bo tyle kosztowały mnie wszystkie modyfikacje jakie przeprowadziłem w samochodzie. Większość samochodów które trafia do PL kończy swoją historię w ASO ja natomiast mam salon PL i do dnia dzisiejszego jest serwisowane w ASO. Myślę że to też ma jakieś odzwierciedlenie w cenie. Wszystko wymieniałem w ASO łącznie ze swapem hamulców od S4 itd. Cena nie opiera się właśnie tylko i wyłącznie na roczniku zeleży też od wyposażenia wiem bo jak szukałem swojej to tak samo było rozbierzność cenowa była ok 30tyś. Teraz szukająć np a5 z chęcią kupiłbym od jakiegoś klubowicza który sporo dołożył do auta i dbał o nie wiadomo że nikt nie zwróci mi tych 30tyś które włożyłem w samochód bo co kogo to obchodzi, ale nie oszukujmy się że wyposażenie nie ma znaczenia na cenę a sam rocznik. Lepiej jest kupić za trochę więcej już porezane auto niż kupić golasa taniej i rezać samemu bo wyjdzie Cię to na prawdę o wiele więcej. Gdybym ja dołożył te 30tyś jak kupowałem swoją to na tamten dzień kupiłbym auto ze znikomym przebiegiem może roczne. Tak że lepiej nie podliczać ile się dołożyło do samochodu hehe ja niestety mam taką listę na którą wpisuję nawet najdrobniejszy wydatek Więcej jak 60tyś nie wystawiłbym jej myśle. Ubezpieczenie AC mam na 63tyś a oni zawsze zaniżają więc myślę że 60tyś mogłaby być wystawiona. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Gibons
Rekomendowane odpowiedzi