griga-st Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Zapytaj na Panowie masakra szukam auto ojcu i tak czytam to ten 2.0T to zamiast ideał konstrukcji to idealna maszynka do zarabiania przez ASO bo nikt się nie podejmie roboty w miare nowszym roczniku...... Trzynastka i siedemnastka to może za mało do rozebrania tego silnika, ale bez przesady. Ta konstrukcja jest już cn.osiem lat na rynku.
Filipmec Opublikowano 1 Listopada 2016 Opublikowano 1 Listopada 2016 Problemy z piciem oleju tfsi miały do 26tyg 2011 (jeśli znajomy pracujący w aso się nie myli ) Moje a4b8all jest z 2013 i nie pije ani grama oleju. Co do awaryjności dzisiaj to raczej cecha każdego nowoczesnego auta... Wolę jednak płacić w audi połowę tego co w bmw... ...takie małe ot. Co do nierównych obrotów to proponuje po pierwsze i przede wszystkim sprawdzić zawór PCV (separator oleju). Po zdjęciu osłony silnika na szczycie głowicy plastikowy element z okrągłym czarnym dekielkiem - na jego obwodzie jest mały otwór, jeśli zasysane jest przez niego powietrze na pracującym silniku to mamy pewność że separator jest uszkodzony. Świadczy to o tym że pękła membrana. Zawór trzeba wymienić od razu zanim uszkodzimy uszczelnienia silnika. Wymiana jest bajecznie prosta a koszt nowego w aso do silnika cpma to 300PLN.
Jameskrystian Opublikowano 22 Lutego 2023 Opublikowano 22 Lutego 2023 Witam, pacjent Audi A4 B8 2.0 tfsi 211km CDNC, objawy delikatne drgania wyczuwalne na biegu jałowym czasami sporadyczne minimalne wahnięcia obrotów, wymieniony rozrzad,zawór sterujący, świece, cewki, odma, pompa wtryskowa, zawór oparów paliwa, czujnik walka rozrzadu, zawór powietrza wtórnego, elektrozawor sterujący turbina, sporadycznie wyskoczy błąd p2279 p2187 p0507, p0441samochód ma moc odpala bez problemu tylko te irytujące drgania na biegu jałowym. Po ponownej wymianie odmy na oe pozostaly bledy p0507 p0441 Jakies propozycje gdzie jeszcze szukać przyczyny ?
Jameskrystian Opublikowano 23 Lutego 2023 Opublikowano 23 Lutego 2023 10 godzin temu, Dev napisał(a): 06H 103 144 K Wymieniony razem z rozrzadem
Mateov97 Opublikowano 28 Maja 2023 Opublikowano 28 Maja 2023 W dniu 27.06.2013 o 18:31, tomtyczka napisał(a): witam chcialem poruszyc temat silnika 2.0TFSI miedzy innymi chodzi mi o porade czy ktos spotkal sie z nierowna praca silnika na biegu jalowym nie wiem co moze byc przyczyna ale zaczelo sie to tak: zapalila sie rezerwa paliwa kontynuowalem podroz do najblizszej stacji, po wlaniu do zbiornika 15litrow i przejechaniu 10km silnika zaczal dziwnie pracowac sgasilem go zapalilem ponownie a z rury zaczal wydobywac sie siwy dym udalem sie do innej stacji nalwajac do pelna lepszej jakosci paliwa czyli drozszego dym z rury zniknal ale praca silnika dalej bez zmian prosze o pomoc i porade z tego co wiem silnika zaczal zalewac swiece na wolnych obrotach olej w normie komputer pokazuje max nie znalazlem filtra paliwa wychodzi na to ze nie wystepuje pomocy miałem to samo, cewka cyl 3 u mnie
Jameskrystian Opublikowano 7 Grudnia 2023 Opublikowano 7 Grudnia 2023 W dniu 22.02.2023 o 20:39, Jameskrystian napisał(a): Witam, pacjent Audi A4 B8 2.0 tfsi 211km CDNC, objawy delikatne drgania wyczuwalne na biegu jałowym czasami sporadyczne minimalne wahnięcia obrotów, wymieniony rozrzad,zawór sterujący, świece, cewki, odma, pompa wtryskowa, zawór oparów paliwa, czujnik walka rozrzadu, zawór powietrza wtórnego, elektrozawor sterujący turbina, sporadycznie wyskoczy błąd p2279 p2187 p0507, p0441samochód ma moc odpala bez problemu tylko te irytujące drgania na biegu jałowym. Po ponownej wymianie odmy na oe pozostaly bledy p0507 p0441 Jakies propozycje gdzie jeszcze szukać przyczyny ? Okazało się że to wyciek oleju na wale po wymianie uszczelniacza drgania ustąpiły w 95% i jiz błędy nie wyskakują.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się