Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierowna praca silinka 2.0 TFSI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zapytaj na

Panowie masakra szukam auto ojcu i tak czytam to ten 2.0T to zamiast ideał konstrukcji to idealna maszynka do zarabiania przez ASO bo nikt się nie podejmie roboty w miare nowszym roczniku...... :huh:

Trzynastka i siedemnastka to może za mało do rozebrania tego silnika, ale bez przesady. Ta konstrukcja jest już cn.osiem lat na rynku.

Opublikowano

Problemy z piciem oleju tfsi miały do 26tyg 2011 (jeśli znajomy pracujący w aso się nie myli ) Moje a4b8all jest z 2013 i nie pije ani grama oleju. Co do awaryjności dzisiaj to raczej cecha każdego nowoczesnego auta... Wolę jednak płacić w audi połowę tego co w bmw... ...takie małe ot.

Co do nierównych obrotów to proponuje po pierwsze i przede wszystkim sprawdzić zawór PCV (separator oleju). Po zdjęciu osłony silnika na szczycie głowicy plastikowy element z okrągłym czarnym dekielkiem - na jego obwodzie jest mały otwór, jeśli zasysane jest przez niego powietrze na pracującym silniku to mamy pewność że separator jest uszkodzony. Świadczy to o tym że pękła membrana. Zawór trzeba wymienić od razu zanim uszkodzimy uszczelnienia silnika. Wymiana jest bajecznie prosta a koszt nowego w aso do silnika cpma to 300PLN.

Opublikowano

Witam, pacjent Audi A4 B8 2.0 tfsi 211km CDNC, objawy delikatne drgania wyczuwalne na biegu jałowym  czasami sporadyczne minimalne wahnięcia obrotów, wymieniony rozrzad,zawór sterujący, świece, cewki, odma, pompa wtryskowa, zawór oparów paliwa, czujnik walka rozrzadu, zawór powietrza wtórnego, elektrozawor sterujący turbina, sporadycznie wyskoczy błąd p2279 p2187 p0507, p0441samochód ma moc odpala bez problemu tylko te irytujące drgania na biegu jałowym. Po ponownej wymianie odmy na oe  pozostaly bledy p0507 p0441 Jakies propozycje gdzie jeszcze szukać przyczyny ?

Opublikowano

06H 103 144 K

Opublikowano
10 godzin temu, Dev napisał(a):

06H 103 144 K

Wymieniony razem z rozrzadem

Opublikowano
W dniu 27.06.2013 o 18:31, tomtyczka napisał(a):

witam

chcialem poruszyc temat silnika 2.0TFSI
miedzy innymi chodzi mi o porade
czy ktos spotkal sie z nierowna praca silnika na biegu jalowym
nie wiem co moze byc przyczyna ale zaczelo sie to tak:
zapalila sie rezerwa paliwa kontynuowalem podroz do najblizszej
stacji, po wlaniu do zbiornika 15litrow i przejechaniu 10km silnika zaczal dziwnie pracowac
sgasilem go zapalilem ponownie a z rury zaczal wydobywac sie siwy dym
udalem sie do innej stacji nalwajac do pelna lepszej jakosci paliwa czyli drozszego
dym z rury zniknal ale praca silnika dalej bez zmian
prosze o pomoc i porade
z tego co wiem silnika zaczal zalewac swiece na wolnych obrotach
olej w normie komputer pokazuje max
nie znalazlem filtra paliwa wychodzi na to ze nie wystepuje

pomocy

miałem to samo, cewka cyl 3 u mnie

Opublikowano
W dniu 22.02.2023 o 20:39, Jameskrystian napisał(a):

Witam, pacjent Audi A4 B8 2.0 tfsi 211km CDNC, objawy delikatne drgania wyczuwalne na biegu jałowym  czasami sporadyczne minimalne wahnięcia obrotów, wymieniony rozrzad,zawór sterujący, świece, cewki, odma, pompa wtryskowa, zawór oparów paliwa, czujnik walka rozrzadu, zawór powietrza wtórnego, elektrozawor sterujący turbina, sporadycznie wyskoczy błąd p2279 p2187 p0507, p0441samochód ma moc odpala bez problemu tylko te irytujące drgania na biegu jałowym. Po ponownej wymianie odmy na oe  pozostaly bledy p0507 p0441 Jakies propozycje gdzie jeszcze szukać przyczyny ?

Okazało się że to wyciek oleju na wale po wymianie uszczelniacza drgania ustąpiły w 95% :) i jiz błędy nie wyskakują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...