Armi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Żeby nie powiedzieć wyścig zbrojeń ---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ---------- Marzy mi się realizacja: Najmocniejszy AVF w klubie Miało być GTB 17 ale chyba będzie 22:naughty:
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 bierz gtb22, na 17tce pewnie nie lepiej by wyszło niz obecnie, a tak set na 230 i swap na 2,7 tylko:grin:
Szymanek31 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 bardzo doinwestowane auto i piękny kolor - taki jak mój ;D Elegancko wygląda
Artur82 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 takie sprzeglo z dwumasem pasuje p&p? cyknij pw jaki koszt
egon47 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Armi gwinta masz juz założonego jak sie na tym jezdzi ??
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Nie, gwint leży i czeka na wiosnę. Cały czas jeżdżę kozą
daniels Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Żeby nie powiedzieć wyścig zbrojeń---------- Post dopisany at 17:30 ---------- Poprzedni post napisany at 17:07 ---------- Marzy mi się realizacja: Najmocniejszy AVF w klubie Miało być GTB 17 ale chyba będzie 22:naughty: plan ambitny chociaż już jest w klubie 1.9tdi a4 b6 AVF 240Ps 460Nm i program jeszcze jest lekko dopieszczany i nie jest to moja a4---------------- takie sprzeglo z dwumasem pasuje p&p? cyknij pw jaki koszt pasuje P&P i w oryginale smiało zniesie 450Nm,u mnie od roku znosi 440Nmby the way twoja a4 to piękna sztuka
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 O proszę, nie wiedziałem, że jesteś takim fanem mocy:naughty:
daniels Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 moc musi być też mam S4 body-a to zobowiązuje ,osobiście znam jedną osobę które wsadzi GTB2260 do a4 b6 z ori puszką filtra powietrza z luzem 12-15mm
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Powoli orientuję się w temacie. Podrzuc proszę na pw (albo moze byc tu) koo masz na mysli. eh, jestem swiezo po zmianie tablicy rejestracyjnej na prostokatna. Niebiescy zainteresowali sie autem, ktore tak dynamicznie rusza na swiatlach mimo sniegu. Plus dla nich, ze pierwsze co zrobili to sprawdzili trzezwosc.
daniels Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 a z ciekawosci, do czego to?to odboje stosowane w ... Żuku poważnie
Artur82 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 a sprzeglo od avf lub awx do ilu nm wytrzyma?
daniels Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 AVF ciut więcej bo średnica tarczy 240mm a AWX "tylko" 228mm,BRD spokojnie 450Nm,moje AVF już sie ślizgało na 5 i 6 biegu przy 425Nm
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Takie zimowe próby zdjęciowe:whistling:
aro51 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Tablica dorabiana? Nie czepiaja sie ?
Armi Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Czepiają ale mam drugą na magnesy, 30 sekund i zmieniona:naughty:
turzol Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Świetna jest, pomysł z rejestracją ekstra. Nie myślałeś zmienić relingów na czarne ?
MARCIN607 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Yebany. Piękne auto i foty też całkiem Poważnie uwielbiam to auto. 3 generacja i dalej zdanie nie zmieniłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się