Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Polecam Elektrocar - Karol Chrzczonowski Raszyn ul. Wysoka 7 tel. 669 950 109


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kiedyś byłem z kolegą wymienić rozrząd, naprawić klimę , wymienić olej i filtry w Audi 80 B4- czekaliśmy na termin z miesiąc. Chciałem teraz to samo zrobić tylko w aucie A3 8P, dzwoniłem w II połowie listopada 2017 to kazał mi zadzwonić na początku stycznia 2018. Niestety ja do lutego nie mogę czekać. 

Opublikowano
On 04/12/2017 at 9:26 PM, majuDJ said:

Kiedyś byłem z kolegą wymienić rozrząd, naprawić klimę , wymienić olej i filtry w Audi 80 B4- czekaliśmy na termin z miesiąc. Chciałem teraz to samo zrobić tylko w aucie A3 8P, dzwoniłem w II połowie listopada 2017 to kazał mi zadzwonić na początku stycznia 2018. Niestety ja do lutego nie mogę czekać. 

 

On 12/09/2017 at 10:00 PM, seba1988 said:

Witam. Jako, że i ja byłem kilkukrotnym klientem Karola dodam kilka groszy od siebie. Pierwsze wrażenie ok zna się na rzeczy i wszystko było ok prócz jakiś małych wpadek typu po wyjechaniu z warsztatu spadła rura z intercolera ale wróciłem i poprawili. Ogólnie zdanie mam podzielone od pochwał po niezadowolenie i już tam nie pojadę ze względu na olewanie klienta. OLEWANIE przez duże O. Jestem w stanie dużo zrozumieć rodzina, urlop itd. Dzwoniłem w sumie przynajmniej 4 razy chcąc się umówić na wizytę. Najpierw mówił, że nie przyjmuje już aut do urlopu. Ok czekam dzwonie znowu żeby zadzwonić kiedy indziej. Ale, że chciałem tylko do niego więc spokojnie poczekałem z miesiąc. Będąc przekonany, że dziś uda mi się w końcu zapisać na termin usłyszałem żebym sobie poszukał innego mechanika. Innym razem dzwoniąc pytając o termin usłyszałem dobra bo nie mam czasu i się rozłaczył. Ogólnie mechanik dobry ale nie tak z podejściem do klienta który zamiast jechać do konkurencji czeka miesiąc na niego a on ma cie w d...

Nie wiem jak inni zadowoloni klienci to zrobili albo co zrobili ale ja też odbiłem się po kilku telefonach. Rozumiem, że człowiek może być zajęty i mieć terminy zapchane. Byłem skłonny poczekać ten miesiąc czy ile byłoby trzeba. Najpierw, podobnie jak kolegę powyżej, zbył mnie na później mimo, że poprosiłem o zapisanie na jakiś kolejny wolny termin. Jak zadzwoniłem później (ze trzy tygodnie) to się dowiedziałem, że do końca roku już nie ma terminów. Ponownie poprosiłem o umówienie na kolejny wolny termin to usłyszałem że nie przyjmuje takich zapisów. Ewidentnie w kwestii organizacji pracy można tu sporo poprawić. Ponadto dodam, że rzeczywiście cżłowiek podejścia do samego klienta nie ma zbyt dobrego. Opryskliwy w rozmowie jakbym mu przeszkadzał a on mi łaskę robi, że w ogóle odbiera telefon a na prośbę o powtórzenie tego co powiedział bo kiepsko było słychać, po prostu się rozłączył. Kompletny brak szacunku... Może i mechanik dobry ale chyba nie będzie mi dane się o tym przekonać a jemu dane zarobić. Szkoda...

Opublikowano

Robie swoje a4 Cabrio u Karola od 3-4 lat (skrzynie u Bart-s pozdrawiam bardzo :D), fakt zawsze ma dużo roboty i z terminami jest ciężko, ale to świadczy tylko o tym że jest dobry - a jest! Przekonalem sie jak miał urlop by pomoc żone po cesarce i musiałem jechać gdzieś indziej, skończyło się tak, że Karol musiał poprawiać zawieche. 
Jak ktoś pisze że zasłania sie rodziną to niech odkręci koło i jeb... się nim w czoło.  Zapytaj sie twarzą w twarz Karola o syna i żone i zobacz ten błysk w oku to nigdy więcej nie napiszesz takich bzdur. Rodzina jest ważniejsza niż nasze blaszaki.  
Robiłem u niego heble przód+tył, kompletny remont 1.8t BFB po zerwaniu paska rozrządu (zatarta pompa wody) pomagał mi holować fure po godzinach pracy!!, wymiana przedniej szyby, zawieszenie i pare innych pierdół - zawsze byłem zadowolony. 
 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jeszcze jedno dodam, czy aby na pewno jest dobry i zna się to bym polemizował. Według Pana Karola w A3 8P w tym samochodzie jest "pumpa wspomagania elektryczno-hydrauliczno" już po tym zdaniu wiedziałem, że nie powierzę mu samochodu bo każdy chyba wie, że A3 8P, Golf 5, Leon 2 itd mają wspomaganie tylko elektryczne!  Zresztą pierwsze pytanie padło od mechanika "a jakie Ty masz tam wspomaganie" ? W swoim aucie miałem i nadal mam problem z czujnikiem momentu wspomagania G269 ( błąd 00573) i są dwa sposoby naprawy wymiana czujnika ( wyższa szkoła jazdy tylko dla elektromechanika z doświadczeniem i smykałką do "przecierania nowych szlaków" ) lub  po najprostszej linii oporu wymiana całej maglownicy. Według Karola to wina wilgoci i pewnie dostała wody i naprawa powinna z uzupełniłem płynu wyjść 360-380zł. Zmarnowałem tylko 3 minut swoje i jego na gadaniu przez telefon o czym co nie istnieje. Dokładnie mu powiedziałem, że mam auto II generacji z którego roku, na czym polega problem itp. itd. Niestety tak wygląda większość mechaników polecanych na forach tego typu co to. Ja staram się w swojej pracy być perfekcjonistą ale niestety mechanika z podobnym podejściem jeszcze nie spotkałem.

 

Zresztą jak byłem z kolegą na przeglądzie po kupnie czyli: wymianie oleju, uszczelnieniu silnika, naprawie klimatyzacji, wymianie rozrządu w Audi 80 B4 , rachunek wyszedł niewiele mniejszy od tego z kolegi A4 B8 to Karol przeoczył duży wyciek z czujnika oleju i kolega musiał szorować kostkę pod siedzibą firmy. 

 

Tak więc nie dajcie się zwieść mechanikom występującym w TVN Turbo , wypowiadającym się w ramach czasopism jako "specjaliści" motoryzacyjnych typu Auto Świat, Motor bo nie są oni nieomylni w swojej marce której się specjalizują.

 

Uważam, że mechanika nie kończy się na wymianę rozrządu, klocków, oleju. 

Opublikowano (edytowane)

u Pana Karola na początku stycznia robiłem rozrząd + imbus oraz z przodu klocki i tarcze

jak dla mnie szybko i profesjonalnie, byłem drugi raz,  pierwszy z rok temu z pierdółką....

jak w przyszłości będę potrzebował znów mechanika to na pewno me zapomnę o Karolu i oby on mnie pamiętał :) ...

 

pozdrawiam

Edytowane przez RALF76
Opublikowano (edytowane)

Przy okazji dwóch wizyt obiecałem Karoli podzielić się opinią na forum, więc nadrabiam zaległości.

1. Silnik 1.9 TDI AWX

Auto z tym silnikiem eksploatowane od 2007 i przebiegu ok. 100 tys. Do tej pory sprawuje się rewelacyjnie. Przy przebiegu ok. 230-240 tys. pojawiły się drgania na biegu jałowym. Długo szukałem specjalisty, który postawi trafną diagnozę i kompleksowo usunie problem. Auto trafiło do warsztatu ELEKROCAR. Usterka została szybko zdiagnozowana i naprawiona. Problem ustał na dobre. Przy okazji prac przy silniku zostały zregenerowane przednie zaciski+wymiana tarcz i klocków. Na kolejnej wizycie wymiana termostatu+pełen serwis olejowy. Dodatkowo usunięty błąd elektroniczny na liczniku. Wszystkie prace wykonane profesjonalnie z dużą dbałością oraz z wykorzystaniem najlepszych jakościowo części. Pełna Gwarancja na wykonane prace. Ocena 10/10

2. Silnik 2.0 TDI CAHA

Wymiana kompletnego rozrządu+płynu chłodniczego. Przy okazji przegląd zawieszania, układu wydechowego oraz hamulcowego. Pełen profesjonalizm w czasie wymiany i użycie najlepszych jakościowo części. Pełna gwarancja na wykonane prace.  Ocena 10/10

Zastanawiam się skąd pojawiają się krytyczne opinie odnośnie zapisów. Osobiście nie miałem z tym najmniejszego problemu. Karol sam wykonuje wszystkie naprawy i wymiany. Z tego względu występuje deficyt czasu w ciągu dnia oraz może zdarzyć się dłuższy czas oczekiwania na wizytę. Warto zapisywać się z wyprzedzeniem, ponieważ wszystkich na raz nie jest w stanie przyjąć-szczególnie, że niektóre naprawy są bardzo pracochłonne. Jeśli chodzi o rozmowy telefoniczne, to zamiast snuć "historie życia" lepiej skupić się na konkretach. Fachowej diagnozy nie postawi się przez słuchawkę. Najlepiej ustalić termin i oddać auto w ręce profesjonalisty, który nie zna się tylko na wymianach eksploatacyjnych, ale potrafi szybko i trafnie diagnozować oraz rozwiązywać problemy elektro-mechaniczne, specjalizując się wyłącznie w grupie VAG.

Zawsze była pełna satysfakcja po wizycie. Osobiście polecam

Pozdrawiam

Piotr

Edytowane przez AudiOOOOl
Opublikowano
On 29/01/2018 at 12:15 AM, AudiOOOOl said:

Zastanawiam się skąd pojawiają się krytyczne opinie odnośnie zapisów. Osobiście nie miałem z tym najmniejszego problemu. Karol sam wykonuje wszystkie naprawy i wymiany. Z tego względu występuje deficyt czasu w ciągu dnia oraz może zdarzyć się dłuższy czas oczekiwania na wizytę. Warto zapisywać się z wyprzedzeniem, ponieważ wszystkich na raz nie jest w stanie przyjąć-szczególnie, że niektóre naprawy są bardzo pracochłonne. Jeśli chodzi o rozmowy telefoniczne, to zamiast snuć "historie życia" lepiej skupić się na konkretach. Fachowej diagnozy nie postawi się przez słuchawkę. Najlepiej ustalić termin i oddać auto w ręce profesjonalisty, który nie zna się tylko na wymianach eksploatacyjnych, ale potrafi szybko i trafnie diagnozować oraz rozwiązywać problemy elektro-mechaniczne, specjalizując się wyłącznie w grupie VAG.

Dokładnie opisałem skąd wzięła się moja opinia. Wszystko rozumiem, że praca zajmuje czas i że trzeba poczekać. To wszystko jest jasne i w pełni akceptowalne ale jak nie mam możliwości zapisania się na jakiś termin (na żaden termin) to co poradzić?

Pojechałem do innych fachowców. Umówili się na konkretny termin i godzinę. Odstawiłem auto i ogarnęli te parę tematów w dwa dni, łącznie z zakupem i wymianą chłodnicy. Jestem zadowolony i do tego miałem bliżej. Co prawda skasowali za wszystko 4 tys. ale jakoś przeżyłem. Szkoda tylko, że tak dobry człowiek i fachowiec jak wyżej opisywany nie skorzystał na tym. I nie - nie jest to sarkazm. Wolałbym zapłacić przedsiębiorcy z pasją i dobrym sercem niż firmie gdzie mechanicy są po prostu zatrudnieni.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.01.2018 o 03:53, majuDJ napisał:

Tak więc nie dajcie się zwieść mechanikom występującym w TVN Turbo , wypowiadającym się w ramach czasopism jako "specjaliści" motoryzacyjnych typu Auto Świat, Motor bo nie są oni nieomylni w swojej marce której się specjalizują.

Uważam, że mechanika nie kończy się na wymianę rozrządu, klocków, oleju. 

Dobrze powiedziane. Tez już nie będę jeździł po fachowcach poza ASO. Autem jeździłem bez żadnej awarii przez rok czasu, czyli od czasu kiedy go kupiłem za granicą. Zero przecieków, zero problemów. Po serwisie u Karola nastąpił szereg wycieków oleju z silnika. Wymieniany był łańcuch rozrządu, ze względu, że w tych modelach może się rozciągnąć i przeskoczyć. Założył mi sparciała uszczelkę górnej obudowy łańcucha oraz stary korek. Zauważyłem to, jak uszczelka pompy vacuum zaczęła puszczać płyn i śmierdziało w kabinie. Pojechałem do innego fachowcy i zajrzeliśmy pod maskę, i pod podwozie. Okazało się, że cieknie z obudowy, korka oleju i uszczelki pompy vacuum. Karol przez telefon się upierał że to płyn z pompy vacuum z tyłu silnika płynie przez cały silnik i spływa na miskę. Uszczelka obudowy była sparciała, korek oleju miał z 10 lat i zniszczoną podkładkę. Teraz przecieka mi elektromagnes:

uszcz2.jpg

 

Oduczyłem się raz ma zawsze fachowców z forum i telewizji. Wcześniej go polecałem, ale zmieniłem zdanie.  pier**lę, jadę do ASO, wydam może i więcej, ale będe miał lepiej zrobione.

Edytowane przez Bartek11
Opublikowano
W dniu 6.02.2018 o 11:56, Bartek11 napisał:

Dobrze powiedziane. Tez już nie będę jeździł po fachowcach poza ASO. Autem jeździłem bez żadnej awarii przez rok czasu, czyli od czasu kiedy go kupiłem za granicą. Zero przecieków, zero problemów. Po serwisie u Karola nastąpił szereg wycieków oleju z silnika. Wymieniany był łańcuch rozrządu, ze względu, że w tych modelach może się rozciągnąć i przeskoczyć. Założył mi sparciała uszczelkę górnej obudowy łańcucha oraz stary korek. Zauważyłem to, jak uszczelka pompy vacuum zaczęła puszczać płyn i śmierdziało w kabinie. Pojechałem do innego fachowcy i zajrzeliśmy pod maskę, i pod podwozie. Okazało się, że cieknie z obudowy, korka oleju i uszczelki pompy vacuum. Karol przez telefon się upierał że to płyn z pompy vacuum z tyłu silnika płynie przez cały silnik i spływa na miskę. Uszczelka obudowy była sparciała, korek oleju miał z 10 lat i zniszczoną podkładkę. Teraz przecieka mi elektromagnes:

uszcz2.jpg

 

Oduczyłem się raz ma zawsze fachowców z forum i telewizji. Wcześniej go polecałem, ale zmieniłem zdanie.  pier**lę, jadę do ASO, wydam może i więcej, ale będe miał lepiej zrobione.

Z tym aso to się nie rozpędzaj bo tam to dopiero są babole

Opublikowano

Ja ze swoje strony polecam Karola. Byłem ostatnio na wymianie oleju i przeglądzie gdzie wyszło trochę rzeczy do zrobienia i wszystko udało się załatwić w ciągu jednego dnia. Wszystko fachowo wytłumaczone przy tym cena jak na Warszawę całkiem spoko.  

Opublikowano

Wódki z Karolem nie piłem ... ale słuchajcie, kiedy bym nie zadzwonił i o co bym nie zapytał lub przyjechał z problemem - to zawsze PEŁNY PROFESJONALIZM .

Wysłucha, doradzi, naprawi.....

To moja opinia o Karolu.

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 11.03.2018 o 00:38, PIXI napisał:

Wódki z Karolem nie piłem ... ale słuchajcie, kiedy bym nie zadzwonił i o co bym nie zapytał lub przyjechał z problemem - to zawsze PEŁNY PROFESJONALIZM .

Wysłucha, doradzi, naprawi.....

To moja opinia o Karolu.

 

 

 

Potwierdzam mam tak samo. 

Opublikowano

Czy Pan Karol tez może wymienić żarówki wewnętrzne na led i wsteczne na led? Nie znam się na tym a chciałem to zmienić w swojej a4 b8 2012.

Opublikowano

Strach napisać negatywa ale ja Nie polecam tego warsztatu auto miało kłopot z odpalaniem czujnik 210zl wymiana 60zl poprawy brak ale diagnoza za 280zł (wina parownika lpg), największym minusem jest brak kontaktu telefonicznego informujących o kosztach naprawy następnie była naprawa klimy  (sprężarka, płukanie układu itp) w tym miejscu zaznaczam że dowiedziałem się jaki jest koszt sprężarki bo właściciel warsztatu miał na stanie z własnego auta które rozbił, wszystko zrobione na częściach z warsztatu. Klima chłodziła aż miło ale tylko parę miesięcy, telefon do warsztatu ,termin coś ok miesiąca. Teraz szok reklamacja odrzucona, ręce opadają pieniądze wyrzucone w błoto.  

DSC_0267.JPG

DSC_0268.JPG

DSC_0266.JPG

Opublikowano (edytowane)

Ja mogę Karola spokojnie polecić. To fakt, że czasami trzeba swoje w kolejce odczekać (jak do specjalisty na NFZ:grin::wink4:) ale na prawdę warto. Ciężko znaleźć drugiego mechanika, który z taką pasją, znawstwem i poświęceniem zajął się  Twoim samochodem.

Ja miałem do zrobienia sprawy eksploatacyjne: tarcze, klocki przód; naprawę jednego zacisku z tyłu (bo podkładki skorodowały i płyn ciurkał); wymianę spryskiwacza reflektorów i wymianę oleju w skrzyni. Natomiast dzień wcześniej wspomaganie kierownicy zaczęło już nie jęczeć, ale rzęzić i chrobotać. Sprawdziłem poziom oleju hydraulicznego - poniżej minimum. Dolałem, ale nie pomogło, maglownica dalej rzęziła. Pomyślałem - spoko, jutro będę u fachowca, może coś zaradzi. Rano w drodze do Raszyna padło mi całkowicie wspomaganie i czułem się jakbym starego jelcza prowadził, a nie osobówkę z :audi: na masce.

Na miejscu okazało się, że ziścił się najgorszy scenariusz - maglownica zdechła dokumentnie. Ktoś poprzednio zakładając osłonę zapiął ją na trytytki tak, że nie przylegała szczelnie, przez lata dostawała się przez nią woda piasek, pyły. Dzięki Bogu byłem w posiadaniu innej maglownicy, bo planowałem założenie servotronica - ale primo - demontaż starej i  założenie nowej to przy 2.5TDI i tiprtonicu droga przez mękę, bo w zasadzie nie ma podejścia i na dobrą sprawę, żeby to zrobić, to należałoby skrzynię biegów wyciągnąć (Karolowi magikowi :witch1:dało radę bez tego, chociaż jobów poszły całe wiązanki :rant::wink4:) ; a secundo - nie było przecież u mnie wcale instalacji elektrycznej pod servotronic. A po drodze jeszcze okazywało się, że wychodziły kolejne rzeczy  - a to przepuszczająca uszczelka, a to zbiorniczek na płyn chłodniczy z pękniętym króćcem - które trzeba było na gwałt organizować.

Karol - mimo, że był to piątek i pora taka, że już weekend z zimnym piwem należałoby zaczynać a nie samochód rozbebeszać - siedział nad tym praktycznie do 20.00, dopóki wszystkiego nie wymienił, zmontował i zrobił całej wiązki tak, jakby całość wyszła oryginalnie z Ingolstadt a nie Raszyna.

Wyjechałem od niego ze zrobionymi hamulcami, szczelnym spryskiwaczem reflektora i wielkim bonusem w postaci działającego (a niespodziewanego pierwotnie) servotronica - i bananem na twarzy:banan: Bo mod jest rewelka :decayed::wink4:. Polecam go każdemu posiadaczowi B6/B7. Tak jak i Karola - choć klientów ma dużo i trzeba na swoją kolej poczekać.

A jak się komuś bardzo spieszy i na termin u Karola narzeka - to niech do FueVert jedzie:kox::nabijasie:

Edytowane przez Suli
Literówki
Opublikowano

Ja po ostatnich dwóch wizytach u Karola nie jestem zadowolony. Z bardziej szczegółowym opisem wstrzymam się do momentu wymiany uszczelniaczy wtrysków (ale to nie u niego). Jeżeli się okaże, że po tej operacji przestanie trząść autem to ...

Opublikowano

Cześć, od pięciu lat regularnie serwisuję A4 B8 u Karola. Poza standardową eksploatacją do 180000 km było robione: czyszczenie nagaru z kolektora dolotowego, wymiana pompy wody, wymiana wsporników w zawieszeniu i kilka autorskich drobnych napraw: silnika z centralnego zamka oraz silnika klapy wlewu paliwa (w wielu miejscach czytałem, że wymienia się cały element... Karol wiedział co jest nie tak i jak to poprawić). Gość ma naprawdę dużą wiedzę na temat tych aut i racjonalnie podchodzi do problemu. Godny polecenia pasjonat i specjalista.  

Opublikowano

Opinnie rożne ale nie widze tu jakiś poważnych napraw. Wymiana oleju i filtrów czy hamulców banał

Opublikowano (edytowane)
W dniu 16.09.2019 o 20:48, Jaraw napisał:

Opinnie rożne ale nie widze tu jakiś poważnych napraw. Wymiana oleju i filtrów czy hamulców banał

To mało poczytałeś. Kolega Karol to fachowiec i zna się na swojej robocie. Wykonuje ja z pasją i poświęca się w całości. Nie raz i nie dwa ratował moje auto po partaczach. Znam go już kilka lat ma do niego 570 km ale zawsze bardzo mile wspominam naprawy. A jak niektórzy piszą - to filtry też trzeba umieć wymieniać. Pozdrawiam 

Edytowane przez mirget
Opublikowano

I ja dołączam do grona zadowolonych klientów ?. Miałam przyjemność oddać swoje auto w ręce pana Karola. Wczesniej auto bylo w dwóch warsztatach aż w końcu trafiłam do Elektrocar z polecenia z problemem niedziałającej skrzyni biegów s-tronic. Pan Karol bardzo szybko i sprawnie usunął awarie i auto po 3 dniach było już do odbioru. Po naprawie auta w końcu mogę się delektować jazda automatem bo odkąd mam auto skrzynia nie działała tak płynnie?. Z czystym sumieniem mogę polecić ten warsztat i wiem że jak będę miała jakiś problem z autem na pewno tam wrócę. 
Ps: podziwiam Karola że mimo tak dużej ilości telefonów znajduje czas na dobrą naprawę auta. ?????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...