thematt154 0 Opublikowano 15 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2017 Hej jest któryś kolega ze śląska bądź małopolski ogarnięty i wymieniłby oczywiście za dodatkowa opłata fisa w mojej a4? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quatro7 1 Opublikowano 20 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2017 Czy można w liczniku z kolorowym fisem dograć jakoś lap timera, boosta i temp oleju? Czy aktywacja jest możliwa tylko w liczniku z rs?Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 21 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2017 Można tylko przy VFIZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi sline 1 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Hej. Czy licznik 8E0 920 981 E lub F jest licznikiem do zaadoptowania w audi A4 2.0 TFSI BUL? Chciałbym wymienić z monochromatycznego na ciekłokrystaliczny? Czy jest to licznik dla tego silnika? Dziękuje :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 25 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2017 Niee... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi sline 1 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Gościu z OLX, opowiada mi ze jest on wyciągnięty z Europejczyka , bo robił przekładkę. Czy końcówka 981 oznacza GB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek20011 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 16 godzin temu, Galetto napisał: Niee... czemu twierdzisz że nie będzie pasowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) 3 godziny temu, Audi sline napisał: Gościu z OLX, opowiada mi ze jest on wyciągnięty z Europejczyka , bo robił przekładkę. Czy końcówka 981 oznacza GB? 981 F na końcu to licznik z S4 kolor angol i B6 a nie B7. Numery europejskich wersji kolorowych kończą się cyframi 31, 32, lub 33 i litera na końcu. Do 2.0TFSI rok modelowy 2007 jest ten 8E0920932L powinny też pasować z innych lat produkcji czyli: z roku modelowego 2008 8E0920932A z roku modelowego 2006 8E0920931Q z roku modelowego 2005 8E0920931E Zawartość dodana 4 minutes later 28 minut temu, arek20011 napisał: czemu twierdzisz że nie będzie pasowal Galetto ma rację, nie będzie pasował z dwóch powodów. Po pierwsze tam jest inne immo a po drugie to licznik z B6 a więc ma inne menu na fisie -okrojone, bez opcji obsługi czujników ciśnienia i webasto manetką przy kierownicy (w b6 do obsługi tych urządzeń używany był panel menu w tunelu środkowym). jest jeszcze po trzecie, to angol więc nie obsługuje zegarka radiowego. Problem z immo jest do rozwiązania ale menu i zegarek radiowy nie. Edytowane 26 Marca 2017 przez kdawid Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek20011 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 26 minut temu, kdawid napisał: 981 F na końcu to licznik z S4 kolor angol i B6 a nie B7. Numery europejskich wersji kolorowych kończą się cyframi 31, 32, lub 33 i litera na końcu. Do 2.0TFSI rok modelowy 2007 jest ten 8E0920932L powinny też pasować z innych lat produkcji czyli: z roku modelowego 2008 8E0920932A z roku modelowego 2006 8E0920931Q z roku modelowego 2005 8E0920931E Zawartość dodana 4 minutes later Galetto ma rację, nie będzie pasował z dwóch powodów. Po pierwsze tam jest inne immo a po drugie to licznik z B6 a więc ma inne menu na fisie -okrojone, bez opcji obsługi czujników ciśnienia i webasto manetką przy kierownicy (w b6 do obsługi tych urządzeń używany był panel menu w tunelu środkowym). jest jeszcze po trzecie, to angol więc nie obsługuje zegarka radiowego. Problem z immo jest do rozwiązania ale menu i zegarek radiowy nie. Możliwe że jest to 931 sam osobiście to remontowane z samochody europejskiego audi a4 b7 2006r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 (edytowane) Dokładnie 931F Edytowane 26 Marca 2017 przez Galetto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 3 godziny temu, Galetto napisał: Dokładnie 931F 931F to licznik z S4 B7 rok modelowy 2005. Też będzie pasował do 2.0 TFSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Audi sline 1 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Wlasnie o ten licznik chodzi, i o ten wlasnie pytałem. Czyli jest to 931 i po przekodowabki P&P do mojej b7? Zawartość dodana 1 minute later 5 godzin temu, arek20011 napisał: Możliwe że jest to 931 sam osobiście to remontowane z samochody europejskiego audi a4 b7 2006r. Ty sprzedajesz ten licznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek20011 0 Opublikowano 26 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 25 minut temu, Audi sline napisał: Wlasnie o ten licznik chodzi, i o ten wlasnie pytałem. Czyli jest to 931 i po przekodowabki P&P do mojej b7? Zawartość dodana 1 minute later Ty sprzedajesz ten licznik? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taxi89 0 Opublikowano 4 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Panowie a orientuje się ktoś gdzie na terenie Małopolski zajmuje się ktoś swapem liczników i jako koszt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxMAROKOxXx 1 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Cześć, licznik mi wariuje. Pokazuje błędne wskazania temperatury i ropy w baku. Licznik to 8E0 920 900 G. Według tabeli wszystko pasuje. Mam pytanie, czy jeśli dorwę identyczny licznik obejdzie się bez kodowania i podmianka p2p? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Trzeba kodowacWysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Na twoim miejscu szukał bym kolorowego. Dołożysz za kolor ale i tak musisz zapłacić za wymianę Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXxMAROKOxXx 1 Opublikowano 9 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2017 Dodatkowe pytanie, czy jeśli odłączę akumulator, wyjmę licznik, sprawdzę jak wyglądają kable i włożę z powrotem na miejsce - coś się stanie, czy spokojnie odpalę samochód bez zabawy z komputerem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kdawid 29 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 12 godzin temu, xXxMAROKOxXx napisał: Dodatkowe pytanie, czy jeśli odłączę akumulator, wyjmę licznik, sprawdzę jak wyglądają kable i włożę z powrotem na miejsce - coś się stanie, czy spokojnie odpalę samochód bez zabawy z komputerem? odpalisz, bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi10612 1 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 A nie szybciej i nie łatwiej wyciągnąć bezpiecznik od licznika? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się