Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.5 TDI czujnik temperatury


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w temacie, jako że dopiero co nabyłem v6 2.5 98r i jest to moje pierwsze audi to gdzie w nim znajduje się czujnik temperatury, ile ich jest(to znaczy który na licnzik, który na komputer etc.) No i czy jest to robota na 20 min czy też na kilka godzin, z góry dzięki i prosze o rady.

Opublikowano

Czujniki są dwa ale w jednym kawałku. (Niebieska strzałka) Robota na 20 min.

P140810_131.jpg

P140810_1311.jpg

Opublikowano

Zrobiłem już, robota na 10 minut jednak :D Po prostu nie chciało mi się przed kupnem zdejmować i patrzeć to zapytałem. Teraz najgorsze co mnie czeka to wymiana odmy.

Opublikowano
Zrobiłem już, robota na 10 minut jednak :D Po prostu nie chciało mi się przed kupnem zdejmować i patrzeć to zapytałem. Teraz najgorsze co mnie czeka to wymiana odmy.

doradzam od razu dolot wyczyścić i klape gasząca.Pare dodatkowych uszczelek ale sie opłaci :)

Opublikowano
nie takie straszne jak ci sie wydaje:Dpol godziny roboty

chyba pół dnia ????

kup od razu nowy typ i dłuższe śrubki, fi 6mm, na torx, spokój na wieki,.

Opublikowano
nie takie straszne jak ci sie wydaje:Dpol godziny roboty

chyba pół dnia ????

kup od razu nowy typ i dłuższe śrubki, fi 6mm, na torx, spokój na wieki,.

Plastik is fantastic heh,tak poważnie to 2 dni z wyczyszczeniem dolotu tak jak trzeba. :)

Opublikowano
Panowie czyli z powodzeniem mogę kupić do mojego AFB z 98r. ten typ odmy? 2.5 TDI V6 SEPARATOR OLEJU ODMA AUDI A4 A6 A8 VW (3517453453) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Po oznaczeniach, jakie umieścili w tabelce można by twierdzić, że jest to stary typ... Nie kupuj takich rzeczy przez allegro - jedź do sklepu/serwisu i powiedz, że plastikową, a nie szmacianą, przy okazji kupisz to, co Ci jeszcze jest potrzebne, patrz post kudłatego :whistling:

Opublikowano

tak to ten typ,

w serwisie zapłacisz podobną albo taka sama cenę,

jakby robili problemy że do AFB powinna byc szmaciana, powiedz że chcesz od A6 AKE 2001.

miłej wymiany, jak nie masz dużej ilości różnych narzedzi, małych grzechotek, oczek 12mm, i róznych przekłądek pod imbus i torx to nawet sie nie zabieraj,

potem odpowietrzanie pompy wtryskowej,.

Opublikowano
tak to ten typ,

w serwisie zapłacisz podobną albo taka sama cenę,

jakby robili problemy że do AFB powinna byc szmaciana, powiedz że chcesz od A6 AKE 2001.

miłej wymiany, jak nie masz dużej ilości różnych narzedzi, małych grzechotek, oczek 12mm, i róznych przekłądek pod imbus i torx to nawet sie nie zabieraj,

potem odpowietrzanie pompy wtryskowej,.

poza wymianą uszczelek podstawy dekla chłodniczki oleju chyba najbardziej znienawidzona czynność przez ludzi, którzy serwisują te silniki... :grin:

Opublikowano
tak to ten typ,

w serwisie zapłacisz podobną albo taka sama cenę,

jakby robili problemy że do AFB powinna byc szmaciana, powiedz że chcesz od A6 AKE 2001.

miłej wymiany, jak nie masz dużej ilości różnych narzedzi, małych grzechotek, oczek 12mm, i róznych przekłądek pod imbus i torx to nawet sie nie zabieraj,

potem odpowietrzanie pompy wtryskowej,.

poza wymianą uszczelek podstawy dekla chłodniczki oleju chyba najbardziej znienawidzona czynność przez ludzi, którzy serwisują te silniki... :grin:

Też się przymierzam do wymiany zaworków zwrotnych i zobaczyć co kryje misa olejowa(opiłki,itp)hydraulika i rozrząd.Co do odpowietrzania znalazłem pewien wątek myślę że godzien :)http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-akn-odpowietrzyc-2-5tdi-to-juz-zaden-problem-134183/ ,przepraszam jeśli uraziłem właściciela wątku ale myślę że jest przydatne żeby go promować dla innych forumowiczów :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...