Labiel Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 U mnie ori siedziała masa uszczelniająca i nawet w ETCE sprawdzałem i było o tym info. Może zależy od modelu silnika i rocznika.
Dev Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 W Twoim roczniku w ori wydaniu na pewno byla
Labiel Opublikowano 19 Lipca 2013 Opublikowano 19 Lipca 2013 Samą prawdę A4 z 95r z silnikiem ADR po SWAPie jakieś 2 miesiące temu na APU
rutek08 Opublikowano 20 Lipca 2013 Autor Opublikowano 20 Lipca 2013 Z tą masą uszczelniającą to jest tak. Miałem ją kupić ale jak zajechalem do mechanika zapytac co jeszcze kupic powiedzial ze ma mase poniewaz w swojej Audiolce czyscil miche i mu zostało, wiec nie kupilem. A z uszczelek nad miche to w sklepach mieli jakis badziewny zamiennik za 22 zł... wole juz ta masę.
s3bA666 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Ja mam podobny problem z ciśnieniem oleju.Na nagrzanym silniku po przekroczeniu 2tyś. obrotów zapala się kontrolka.Stukanie zaworów występuje, ale nie jest on mocno słyszalne.Jak silnik ostygnie,zapale go słychać stukanie które powoli cichnie i po czasie znika.Olej wymieniałem 2 miesiące temu, bo miałem właśnie z tym problem i po wymianie zrobiło się jeszcze gorzej.Olej to shell helix 10w40, nie wiem czy to ważne, ale data na bańce to 2012 rok.Teraz mam pytanie jaki olej kupić??
bialy986 Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 Zmierz ciśnienie a przede wszystkim zmień olej na 5w40.Może smok zapchany albo pompa już niedomaga.
Dev Opublikowano 21 Lipca 2013 Opublikowano 21 Lipca 2013 AEB 1.8t 1995r. wiec uzupełnij awatar bo tutaj nikt nie wrózy ze szklanej kuli z kotem na ramieniu Kolega Biały napisał Ci co masz zrobic
rutek08 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 s3bA666 na razie sie wstrzymaj ze zdejmowaniem michy. W czwartek/piatek powinienem znać efekty mojej naprawy wtedy napisze co i jak i sobie zadecydujesz. Co myślicie o wlaniu Mobil Super 3000 lub MOBIL 1 PEAK LIFE na 7 miesiecy?
Labiel Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 Jak mam niby zmienić? W opisie chodzi o rocznik auta a nie o rocznik silnika. Nie zmienie tam przecież na 2000 skoro mam auto z 1995. Forum poprostu nie przewiduje takiej opcji wiec się nie czepiaj mnie :-P
s3bA666 Opublikowano 22 Lipca 2013 Opublikowano 22 Lipca 2013 @Rutek ja i tak będę musiał sam się bawić z autem na kanale. Więc poczekam. U mnie pod korkiem od oleju na ściankach jest jakby czarny osad, jest brudno.
rutek08 Opublikowano 22 Lipca 2013 Autor Opublikowano 22 Lipca 2013 U mnie tez tak jest, mysle że to podczas spuszczania oleju troche pocieklo i sie poprzyklejalo. Nie wiem zobaczymy jak to bedzie w środe. A jeszcze takie pytanie. Jak tam z odma? Ją sie czyści i wymienia filter w AEB czy jak? Jest w ogole sens to czyścić??
Labiel Opublikowano 23 Lipca 2013 Opublikowano 23 Lipca 2013 przeczyscic mozna bo pewnie zawalona jest szlamem. warto zajrzec do wszystkich przewodow od odmy przy okazji a sama odme sprawdzic czy nie jest peknieta bo to czesty problem.
rutek08 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Auto odebrane w piatek. Koszt naprawy 150 zł z czesciami wyszlo jakies 1000 zł bo byly wymienione dodatkowo 2 wahacze. Efekt? Cisza, spokoj, zadnych czerwonych kontrolek!
bialy986 Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Napisz co było powodem? wysłane za pomocą tapki
rutek08 Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Opublikowano 27 Lipca 2013 Micha była zawalona, dosłownie "sadzą". Tak samo było ze smokiem. Możliwe że przez to również ucierpiała pompa. Na dana chwile nie klepią w żadnym momencie zawory, nawet jak jest zimna (stala cala noc) i odpalam doslownie nic nie slychac. Silniczek równiutko chodzi. Ja dodatkowo wzialem sobie miske do pracy i ją wypiaskowałem. Zawsze to lepiej wyczyszczona. Zastanawiam sie tylko skad taki nagar i od razu mi do glowy przychodzi taka anegdota "kujawski":facepalm: Dzisiaj zrobilem nią 160kilometrow i ani razu nie zapalila sie lampka od cisnienia, staralem sie zatrzymywac gdzie tylko moglem, cpn, parking itp i posluchac czy klekocze. Zero dzwieku klekotu.
Labiel Opublikowano 27 Lipca 2013 Opublikowano 27 Lipca 2013 Skąd nagar? c**jowy olej + rzadkie wymiany i takie tego efekty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się