Muskel1 Opublikowano 15 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2023 4 minuty temu, Miciato napisał(a): Z czarnej, tej do gniazda haka Nie wiem o którą Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miciato Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Przewody zaznaczone na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 16 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2023 (edytowane) Idą do przełącznika stykowego sworznia blokującego (F355) Edytowane 16 Kwietnia 2023 przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek13 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Panowie mam pytanie prośbę o podpowiedź. Kupilem hak do a4 b8 firmy hak pol odpinany z modułem. Moje audi nie ma dedykowanej fabrycznej kostki po stronie prawej. Czy wszystkie przewody związane z lewą lampą np kierunek, znajde tez po prawej stronie? Czy jednak muszę pociągnać kable do lewej lampy? Jeżeli może posiadacie rozpiskę oznaczenia kabli od audi a4 b8 gdzie sią oznaczone funkcje kabli bardzo proszę o przesłanie. lub udostępnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2023 Jakie lampy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek13 Opublikowano 29 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2023 żarówki standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Po prawej i po lewej stronie jest tak samo. Tu masz schematy. Lewe lampy są na stronie 112/24 Prawe lampy są na stronie 112/26 A4 B8 FL Zentral-STG für Komfortsystem, Glühbirnen, Schlussleuchte rechts und links, Schlussleuchte 2 rechts und links.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek13 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Dziekuję tu raczej kodowanie nie bedzie potrzebne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Trzeba zakodować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek13 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 moge sie na tym przykladzie wzorowac czy inaczej trzeb a to zrobić? Wybierz STG 19 (Brama) AHK znak - STG 69 Wybierz STG 03 (ABS) Uprawnienia dostępu STG -> Funkcja 16 Wpisz kod dostępowy 61378 STG kodowanie -> Funkcja 07 bajt 1 Włącz Bit 7 STG pomocy 10 parkingowe STG kodowanie -> Funkcja 07 bajt 0 Bit 1 Włącz (przy montażu: ręcznie zdejmowany) Bit 2 Włącz (jeśli montaż: Rozwijany elektryczny) Wybierz STG 09 (zasilanie pojazdu) STG kodowanie -> Funkcja 07 bajt 18 Włącz bit 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 30 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2023 W sterownikach 09 i 19 tak. W sterowniku ABS 03 musisz sprawdzić w podpowiedziach co pisze w danych Bajtach i Bitach i ewentualnie zaznaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek13 Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Jeszcze raz dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek13 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Hak zamontowany ale mam problem . W kostce do modułu uniwersalnego PiAir jest napięcie z poszczególnych podzespołów kierunki pozycja itp. Po podłączeniu modułu Can pojazdu po zaprogramowaniu VCDS w zespołach eterycznych lub getwey nie widzi modułu. Błąd jaki wyskakuje to 01517. Moduł adoptowałem również według instrukcji z filmu , błędy sa takie same brak komunikacji z modułem. Nie wiem czy to wina modułu czy ja popełniłem błąd. https://m.youtube.com/watch?v=aTJvgdy7KvE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 6 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Wina modułu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
traktor123 Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Witam wszystkich Przychodzę z tematem modułu i wiązki. Pacjent Audi a4 allroad 2012 wersja poliftowa. WAUZZZ8K5DA105265 Zakupiłem hak z dedykowaną wiązką do pojazdu, problem jest taki że zasilanie wychodzące z modułu (R1) powinienem podłączyć Do kostki znajdującej się przy wiązce kabli w lewym boczku bagażnika, tam gdzie bezpieczniki komp etc. Niestety takiej kostki nie znalazłem, czy może być gdzieś ukryta? Jeśli Tak to gdzie jej szukać. Poszperałem po necie Ale nic nie znalazłem. Jeśli okaże się że takowej nie posiadam, to czy jest możliwość zarobienia takiej kości przez elektryka, czy czeka mnie wymiana wiązki i łączenie kabli przez standardowe spinki? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karolgol Opublikowano 8 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 Cześć, zakupiłem używany hak do A5 z 2016r z wiązka oraz modułem 8K0907383E, samochód nie jest wyposażony w oryginalna przygotowana wiązkę do haka, większość przewodów podłączyłem, niestety dwóch/trzech niewiem gdzie podłączyć, z czerwonej wtyczki wychodzi przewód brązowy (czy to masa ?) i czarny (ten widac na zdjęciu w silikonowej otulinie jest chyba połączony i wychodzą z niego dwa czarne, czy ten przewód powinien iść do parking break module do PINu 22 ?) ktoś pomoże ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matyskie Opublikowano 8 Marca Udostępnij Opublikowano 8 Marca (edytowane) Pozdrawiam Edytowane 11 Marca przez matyskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiken14 Opublikowano 7 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia Witam Zamontowałem hak westfalia w a4 b8 2008r 2.0tdi coprawda używany ale jestem zachwycony jakością i wyglądem w zestawie miałem tylko gniazdo z uciętymi przewodami w odległości ok 50cm dokupiłem modół 8k0 907 383 z kostkami i teraz zonk już 2 dzień studiuję i ciężko mi ogarnąć co do czego Widzę rozpisane kostki z pierwszego posta na przykładzie audi q5 ale jeszcze za mało mi się klei posiadam instrukcję westfalia ale 47stron wiedzy to za dużo na mój pusty łeb mój egzemplarz a4 nie posiada przygotowanej wtyczki w instalacji więc wszystko muszę gdzieś wpiąć czy ktoś może pomóc może ma jakiś łopatologiczny schemat co do czego powinno iść?? czy dokupować piny do pomarańczowych przewodów by wpiąć się w kostkę czy można się doczepić do jakiegoś przewodu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiken14 Opublikowano 12 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia W dniu 16.07.2013 o 15:13, A4B9 napisał(a): Witam czy ktoś z Was montował hak holowniczy w A4 B8 2008 2.0 TDI CAGA i wymieniał wentylatory chłodnicy na większej mocy? Pytam ponieważ chciałem zakupić dzisiaj hak i coś mnie "pikło" zeby zadzwonić do serwisu audi. A tam usłyszałem że producent przy doposażaniu auta w hak holowniczy nakazauje wymiane dwóch wentylatorów chłodnicy oraz i ich sterownia . http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=720765 Na podstawie instrukcji z 1 posta lekko ją opisałem na podstawie własnego niewielkiego doświadczenia Dodaję dla kolejnych osób może to komuś ułatwi kość czarna z modułu idzie cała do gniazda haka kość czerwona do podłączenia do samochodu ja u siebie jeśli w kostce dane miejsce było zajęte dolutowywałem się do przewodu : Podłączenie kości czerwonej do przedlifta w instrukcji zapisana jako do 2011 1- x 2- Pin 8a w kości bezpieczników C (czerwona) przewód czarny z czerwonym paskiem w polifcie do EPB przewód pomarańczowy plus po stacyjce 3- do BCM2 - szara wtyczka pin 2 sygnał stop przewód czerwony z czarnym paskiem 4- x 5- x 6- x 7- do BCM2 - czarna wtyczka pin 19 pomarańczowy z zielonym paskiem 8- do BCM2 - czarna wtyczka pin 20 pomarańczowy z brązowym paskiem 9- kość bezpieczników B (czarna) Pin 2A - bezpiecznik 15A 10- do masy auta 11- kość bezpieczników B (czarna) Pin 4A - bezpiecznik 20A 12- kość bezpieczników B (czarna) Pin 3A - bezpiecznik 20A wstępnie działa jeszcze kodowanie ale czekam na kabel jestem dobrej myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuperJanusz Opublikowano 3 Września Udostępnij Opublikowano 3 Września Witam Szanowne Grono! Widzę, ze temat w miarę żyje wiec mam małe pytanie odnośnie tematu haka, jeżeli samochód ma dwa wentylatory to możliwe, że nie będzie miał czerwonej wtyczki w boczku? Chce kupić samochód, niestety nie ma haka a jest mi potrzebny. Zdjąłem boczek w trakcie oględzin i nie widziałem żadnej wtyczki. Drugie pytanie a raczej prośba, czy mógłby ktoś poratować numerem sterownika który będzie pasował, będę chciał zakupić używany ori hak najchętniej ze wszystkim w komplecie. Auto to 2.0 TFSI Quattro 2010 rok. Aha, auto ma czujnik parkowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się