Pawelkiwi Opublikowano 11 Grudnia 2015 Opublikowano 11 Grudnia 2015 W innym wątku odpisałem Ci. Po co zaczynasz temat gdzie popadnie. To nie przekłada się na ilość diagnoz !
piotrsob1 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 witam panowie u mnie wystepował identyczny problem szarpanie przy nagłym przyspieszaniu szczególnie na 2 i 3 biegu w granicach 2tys obr. Czyściłem turbine i po tym zabiegu jak ręką odjął zero szarpania i całkiem inne osiągi W tym temacie problemem nie jest szarpanie w czasie nagłego przyspieszania , tylko delikatnego Opisywany tutaj problem przy zdecydowanym posługiwaniu się pedałem gazu w ogóle nie występuje Geneza tych dwóch problemów jest całkiem inna i sorry, ale Twoja wypowiedź tylko miesza w temacie
lolq1660 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Opublikowano 12 Grudnia 2015 Popieram przedmówcę, umiejętne posługiwanie się gazem pomaga
Vassyli Opublikowano 17 Grudnia 2015 Opublikowano 17 Grudnia 2015 (edytowane) Witam . Pacient to 2.0 BRD 170 Km . Problem leży w tym , po wymianie głowicy auto pali ale jest mały problem. gdy temperatura cieczy chłodzącej zaczyna rosnąc auto zaczyna przerywać nie chce jechać trzęsie się . żadnych błędów nie ma w silniku tzn raz się zapalił błąd " zawór pompowtrysku cylinder 1 " po czym go skasowałem i teraz nic się nie świeci . Wykonane zostały regulacje pompowtrysku , kątu synchronizacji wałków .PROSIŁBYM o poradę lub kontakt telefoniczny . Numer mogę wysłać na priv.Przesyłam logi z 23 18 i 13 http://vaglog.pl/log_243667.html Brak teorii jakiejkolwiek ? Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Vassyli
slusek19 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 sprawdź ustawienie rozrządu... synchronizacja- wał korbowy a wałek rozrzadu ssacy i potem ustawienie na znaki i spr.na blokadę ustawienie wałka wydechowego względem ssącego.To się sprawdza "naocznie" czy komputerem[emoji780] Bo niewiem czy mam jechać do mechanika z tą listą którą wypisałeś czy tylko jakieś logi zrobić i ktoś mi to sprawdzi?Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Powracam do tematu, synchronizacja zrobiona ( na +2 sie dopiero uspokoił ). Nie telepie już na jałowym ale przy prędkości ponad 120km/h i przy 2.1 tys. obrotów występuje trzęsienie: - delikatne przy jednostajnej jeździe - mocniejsze przy delikatnym przyspieszaniu. - przy gwałtownym przyspieszaniu nic sie nie dzieje. niedawno wymieniłem poduszkę pod silnikiem na zamiennik bez wtyczki (250 zł) i teraz sie zastanawiam czy nie zmienić na jakąś używkę z Allegro?
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Poduszki pod silnik tylko ori Lepsze ori używańce niż nowe zamienniki . Nie słyszałem jeszcze by ktoś był zadowolony z zamienników A może to problem ze skrzynią , nie generuje żadnych błędów , bo widzę że masz multi ? Edytowane 6 Marca 2016 przez piotrsob1
slusek19 Opublikowano 6 Marca 2016 Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Skrzynia nic nie wywala, nie katuje jej (raczej przebiegi na autostradzie przy prędkościach 140km/h) olej zmieniam co 60k teraz chce zrobić wymianę dynamiczną zobaczymy czy to coś zmieni. Jak rozpoznać czy używana ori poduszka jest w dobrym stanie i nie padnie za 1000 km? Edit: // co ostatnio zauważyłem w garażu to lewy Ksenon mi delikatnie drży (a po tej stronie mam tą poduszkę nie oryginalną) Edytowane 12 Marca 2016 przez slusek19
Pawelkiwi Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Żeby mieć 100% pewność w poduszkach silnika każdego producenta tylko oryginał. Lepsza używka niż najdroższy zamiennik. Robiłem na Febi, Lomforder - nie, nie, nie Oryginał !
bartez80 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Kilka dni temu stałem się szczesliwym posiadaczem a4 z silnikiem BRD ,auto podszarpywało na wysokich obrotach ,powyżej 3000 RPM ,wyszło to podczas kupowania auta ,dzieki czemu mogłem bardziej zbić cene , auto miało to szarpanie na kazdym biegu i tylko powyzej 3000RPM bez wzgledu czy rozgrzane na maxa,czy też nie . Mi to wyglądało na niedostatek paliwa ,na wysokich obrotach ,tak jak by coś było przytkane.Sprzedający mowil ,ze przez dwa lata ,jak kupił auto nic nie robil ,tylko 2 razy wymienial olej i to wszystko . Jako ,ze auto do 3 tysiecy smigało normalnie ,jakoś nie miałem czasu sę tym zająć ,bo bylo sporo innych rzeczy na głowie ,a w urzytkowaniu po miescie 3000 RPM wystarcza w zupełności Wczoraj wieczorem przy piwku ,metodą dedukcji ,doszedłem,że skoro własciciel nić nie robił przeż 2 lata i objawy są taki że coś jest przytkane ,to podejrzenia padły na filtr paliwa , dzisiaj takowy zakupiłem i zabrałem się za wymianę i jak zobaczyłem co z niego wylałem ,to wiedziałem ,ze to jest strzał w "10" filtr miał co najmniej 8 lat (miałem już wczesniej diesla i wiem jak wyglądają filtry 2 ,czy 3 letnie) ,auto po wymianie filtra poprostu petarda ,ciągnie bez czkawki ,do samego konca. Tak więc warto czasami zaczynać od prostych rzeczy.
piotrsob1 Opublikowano 4 Maja 2016 Opublikowano 4 Maja 2016 Trzeba się cieszyć że wymiana filtra paliwa pomogła, tylko że ten temat jest o całkiem innym szarpaniu ........
bartez80 Opublikowano 5 Maja 2016 Opublikowano 5 Maja 2016 No , o szarpaniu podczas przyspieszania.....
Martyna Dudek-Zięba Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Witam, jestem tutaj nowa i w ogóle nie ogarniam co i jak i gdzie Potrzebuje pilnej pomocy z moją audi. Nie mam już pojęcia co się dzieje...w marcu zaczęło trzasc silnikiem tak na obrotach 2,5 tys. Obecnie przebywam za granicą w Holandii i tam diagnozowalam auto począwszy od zwykłego mechanika aż po serwis audi. Nikt konkretnie nie był w stanie mi pomóc zarówno w aso jak i u mechanika stwierdzili że być może jest problem z wtryskami ale póki co jedzic można tylko trochę irytuje trzęsienie. Potem już było coraz gorzej pewnego razu auto odmówilo jazdy totalnie.."odwiozlam" do najbliższego mechanika on stwierdził że to 3 wtrysk o czekał na informację o akcji serwisowej audi bo ponoć jakąś była że wymieniali wtryski ale to nie toczyło mojej audi. W każdym bądź razie wymienili wtrysk na nowy i pompę, filtr i dalej to samo, stwierdzili że to wina kolejnych dwóch więc je wymienili i dalej to samo telepie buda że mało silnik nie wyskoczy. Stwierdzili że być może to dwumas, koło zamachowe... Nie zrobili bo musiałam jechać na uropl do Polski...jakimś cudem dojechalam ale jazda po mieście odpada totalnie telepie bardzo na 1,2. Porażka totalna na autostradzie 3 tysiące obrotów 130 i na 5 biegu inaczej nie dało rady. Odwiozlam auto tutaj do mechanika pod podpięciu do kompa wyskoczył błąd 3 wtrysku ( wymieniony w Holandii na nowy) stwierdził że może nas w jajo zrobili... Zamienilismy miejscami aby się upewnić po zamianie faktycznie błąd wyskoczył na 2 więc wniosek jeden do d*py wtrysk nam wcisneli...A teraz faza wymienili niby ten oszukany na nowy a tu dalej błąd tym razem na 2 też nowym. Nie wiemy co się dzieje gdzie szukać problemu. Wiązka elektryczna i uszczelki wymienione w aso w październiku zeszłego roku.. Ratujcie bo muszę auto mieć do przyszłego tygodnia sprawne.. A i przepraszam ale nie wiem gdzie mam to dodać żeby byłoby dobrym miejscu Edytowane 11 Maja 2016 przez Martyna Dudek-Zięba
woj0 Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Dwumasa na pewno będzie na zimnym silniku podczas ruszania telepała budą, bardzo ciężko będzie ruszyć delikatnie. Dodatkowo przy dużych prędkościach autka będzie podobnie. Co do układu zasilania powietrze/paliwo: filtr paliwa wymieniony ? Jak od 11 lat śmiga na oryginalnym to już smoła jest w środku ciśnienie na turbo ? czysty egr + przepustnica ? czysta odma ? parametry pracy świec żarowych w normie ? Bez odpowiedniej czystości i poprawnej pracy tych elementów można wymienić pół samochodu...
Martyna Dudek-Zięba Opublikowano 12 Maja 2016 Opublikowano 12 Maja 2016 Tak wszystko wymienione filtr nówka. Tamto też wszystko ok i co teraz
woj0 Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) No to teraz należy sprawdzić szczelność gniazd zaworowych, szczególnie tego na pozycji 2, kolega miał bardzo podobny problem i tylko przy wyzszych obrotach mu telepalo buda, w momencie gdy dawal w gaz, paliwko z max cisnieniem zamiast do pompki uciekało bokiem (silnik 2.0 BRD 06r.) a powietrze szło normalnie... Generalnie lipa bo trzeba rozebrać górę silnika i należy znaleźć odpowiedniego człowieka a nie Kazia zza rogu Edytowane 13 Maja 2016 przez woj0
Martyna Dudek-Zięba Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Generalnie teraz błąd poszedł jakby za wtryskiem. Bawiliśmy się w przekladanie teraz poszedł na 1 błąd stały 16685 wypadanie zapłonu. Kupiłam używany wtryskiwacz i okazał się też trefny.( oddałam na całe szczęście) ..ja już nie wiem jakoś to wszystko dziwne wtryski nowe a tu dalej ten błąd i szarpie buda nawet na luzie tak telepie że mało silnika nie wydrze. Jak to możliwe że tyle złych wyroków jest.. jakoś wierzyć mi się nie chce. Przy pierwszym podpięciu tutaj wyszedł błąd wypadanie wtrysku na 3 więc go wynienilismy żadnych na 1 czy 2 nie było a teraz są więc co nagle się ze..aly czy co??
SotoM Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) Za każdym razem wtryski są przykrecone tymi samymi śrubami (są jednorazowego użytku)- przy dokręcaniu wtrysku śruby się wyciągają... Chyba mechanicy prawidłowo przeprowadzja regulacje pd... Jakie są korekcje na wtryskach w momencie szarpania silnika? Edytowane 13 Maja 2016 przez SotoM
Martyna Dudek-Zięba Opublikowano 13 Maja 2016 Opublikowano 13 Maja 2016 Raczej tymi samymi takie długie są. Wartości na 1 c są 2,99 jak już telepie na 2 i 3 w normie a na 4 na były też ok do momentu dodania gazu i wtedy gorsze tak jak by nadrabiać chciał za 1. Ale nie powiem ile dokładnie
SotoM Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Czyli błąd cały czas idzie za wtryskiem mimo zmiany wtrysku inny...jeśli regulacja wtryskow jest przeprowadzana prawidłowo wg sztuki a wszystko przykrecone jest starymi śrubami to może tu tkwi problem wyciągnięte śruby nie prawidłowe docisniecie wtrysku do głowicy... A uszczelnienia na wtryskach były zmieniane nie są powycierane?
Martyna Dudek-Zięba Opublikowano 14 Maja 2016 Opublikowano 14 Maja 2016 Tak. Z tego co wiem uszczelniacze są ok. Auto już zawiozlam laweta na sprawdzenie do speców od wtryskiwaczy bo mój mechanik rozkłada ręce. Oni tam wszystkie sprawdza nawet ten 1 z 3 c czy jest zły i zobaczymy co wyjdzie jak winne będą śruby to bida poprzednim mechanikom...A tak czuję że to będzie pier**la. I tak teraz się zastanawiam czy wogole musieli mi w Holandii wymieniać te 2 kolejne wtryski czy już po wymianie 1 i zmianie śrub auto by chodziło normalnie. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się