piotrsob1 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 a co masz na myśli żeby dołu nie ruszać? Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka Zrobić głowicę z wałkiem, do pompy oleju nie zaglądać , po odpaleniu motorówki zmierzyć ciśnienie oleju na biegu jałowym i na śrenich obrotach, na zimnym i na ciepłym silniku. Da to pogląd na stan pompy oleju i pomoże podjąć decyzje czy zwalać michę olejową , czy się obejdzie
piotrsob1 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Wyczyść go, ale jak znam życie to niewiele na czkawkę pomoże, a jak komp nie wali błędami związanymi z EGR-em to rezaj kryzę z otworem 8mm i napisz czy pomogło Edytowane 4 Października 2016 przez piotrsob1
lolq1660 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Bo oni chcieli jeszcze zmieniać pierścienie bo skoro już rozebrany to można tam zajrzeć w sumie chyba trochę racji mają Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 z tego co kojarzę to BRB ma DPF na pokładzie... czkawka moze tez byc z winy własnie jego - np zwróc uwage czy w momencie wystepowania czkawki dpf sie wypala.
MATI766 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Nigdy nie włączył procedury wypalania przynajmniej nic się nie włącza na desce Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
Musashi Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 tlenu w spalinach nie przybędzie A niby dlaczego nie przybędzie ? Jak silnik zamiast przykryzowanych recyrkulowanych spalin siorpnie sobie na to konto czystego powietrza, to zdrowy rozum podpowiada że po przejściu przez komorę spalania powinno być go tam więcej niż przed przykryzowaniem EGR-a W końcu po coś w czasie aktywnej regeneracji silnik przechodzi na czyste powietrze racja, racja
lolq1660 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Ale się temat ładnie pomieszał, napewno teraz jest lepiej
piotrsob1 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) F*ck, dwa tematy się zlały w jeden, ale groch z kapustą.... Musa nie kliknąłeś przypadkiem czegoś co się do tego przysłużyło ?? Bo oni chcieli jeszcze zmieniać pierścienie bo skoro już rozebrany to można tam zajrzeć w sumie chyba trochę racji mają Loloq, oni naciągają Cię jawnie na kapitalny remont silnika Jaja będą dopiero jak go skończą a on dalej będzie kopcił Oczywiście na poważnie to Ci tego nie życzę ale ja już dawno bym od nich auto zabrał , albo niech robią kosztorys naprawy na piśmie, bo w końcu okaże się że łączny koszt z gratami wyjdzie z sześć - siedem tysięcy i dopiero Ci szczęka opadnie A za półtoraka uchodzisz słupek od AVF-a najlepiej jeszcze w aucie , ubierzesz go w swój osprzęt , wywalisz DPF-a , skorygujesz program i za 3 -3,5 koła będziesz miał wreszcie niezawodne auto Edytowane 4 Października 2016 przez piotrsob1
lolq1660 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Zawsze nie było z nimi problemu robili to co potrzeba i ceny w miarę przystępne, na kosztorys właśnie czekam, pół żartem pół serio dla mnie wymiana głowicy i tych całych pierdół+jeszcze doszła by pompa oleju to już jest nie mała kapitalka, także te pierścienie to przy tym pryszcz hehe;) masakra jakaś w takie gówno się wpie**** że szok Wysłane z mojego MI 4LTE przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) Żeby zrobić to wszystko w silniku co oni chcą, to praktycznie bez wyjęcia jego się nie obejdzie , przynajmniej ja nie widzę sensu męczenia się z kapitalnym remontem silnika na aucie Rozpietruszą przód i silnik w drobny mak, żeby to poskładać potrzeba będzie praktycznie komplet uszczelek i śrub , po drodze wyjdzie że może jeszcze coś wymienimy bo i tak rozebrane, policzą roboczogodziny , dołożą graty i sześć koła wsadzone kozie w piz*ę murowane Lepiej już czytaj temat o swapie na AVF-a i rób plan awaryjny, to może parę złotych uratujesz, , a jak sprzedasz jeszcze to co z BPW Ci zostanie to myślę że będziesz zadowolony Tutaj temat o swapie na AVF-a: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/349424-zmiana-silnika-20tdi-bpw-na-19-tdi-avf/ Edytowane 4 Października 2016 przez piotrsob1
MATI766 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 U mnie narazie temat ogarnięty zobaczymy na ile egr zarypany na równo zauważyłem że jak go wypchne do samego końca to sam nie wróci tak ma być ? Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 No niestety nie... Ma wracać Masz teraz 2 opcje - używka lub nowy i po problemie
MATI766 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 A usunięcie całkiem przy dpf? Wysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
SotoM Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 to jest opcja nr 3 o której nie wspominałem bo masz dpf... moim zdaniem jesli nie masz problemów z dpfem to nie ma co kombinowac - kupuj nowy zamiennik pierburga zmieniaj i problem z głowy bo teraz bedziesz sie drapał po głowie którą sciezke wybrac... zeby wywalic dpf to tez dobrze by było aby w sofcie to zrobił ktos normalny a nie jak 5 lat temu - tabela błedów won i z motorem jak sie cos dzieje 0 błedów...
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) zauważyłem że jak go wypchne do samego końca to sam nie wróci tak ma być ? No niestety nie... Ma wracać Konstrukcja napędu EGR-a w BPW opiera się na zasadzie pokazanej na tym filmiku : I to że zostaje w pozycji otwartej i nie wraca wynika właśnie z tej konstrukcji, co w niczym nie przeszkadza, by napędzany od strony silniczka pracował prawidłowo Oprócz tego w aucie mam jeszcze drugi , "zapasowy" zawór i obydwa się właśnie tak zachowują . I zamontowane w aucie działają prawidłowo Edytowane 5 Października 2016 przez piotrsob1
MATI766 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 zauważyłem że jak go wypchne do samego końca to sam nie wróci tak ma być ? No niestety nie... Ma wracaćKonstrukcja napędu EGR-a w BPW opiera się na zasadzie pokazanej na tym filmiku :https://www.youtube.com/watch?v=xotzDiHm8kA I to że zostaje w pozycji otwartej i nie wraca wynika właśnie z tej konstrukcji, co w niczym nie przeszkadza, by napędzany od strony silniczka pracował prawidłowo [emoji14] Oprócz tego w aucie mam jeszcze drugi , "zapasowy" zawór i obydwa się właśnie tak zachowują i obydwa działają prawidłowo Dzięki wielkie za odpowiedź, pojezdze na tym zobaczę ale na pierwszy rzut oka jest ok nic nie przerywa czka itd jest również różnica w dźwięku silnika nie jest taki jakby przytłumiony dam znać za kilkadziesiąt km jak to wyszło 2 lata się z tym męczyłemWysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Dzięki wielkie za odpowiedź, pojezdze na tym zobaczę ale na pierwszy rzut oka jest ok nic nie przerywa czka itd jest również różnica w dźwięku silnika nie jest taki jakby przytłumiony dam znać za kilkadziesiąt km jak to wyszło 2 lata się z tym męczyłem Czyli mam rozumieć że kryza wyrezana, zamontowana i działa tak jak powinna ? Edytowane 5 Października 2016 przez piotrsob1
MATI766 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Dzięki wielkie za odpowiedź, pojezdze na tym zobaczę ale na pierwszy rzut oka jest ok nic nie przerywa czka itd jest również różnica w dźwięku silnika nie jest taki jakby przytłumiony dam znać za kilkadziesiąt km jak to wyszło 2 lata się z tym męczyłem Czyli mam rozumieć że kryza wyrezana, zamontowana i działa tak jak powinna ? Nie narazie obyło się bez ale jak problem wróci to ja załoze bo mam przygotowana, chciałem zobaczyć bez zaślepki po samym czyszczeniu jak to będzie działaćWysłane z mojego Lenovo TAB S8-50L przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 (edytowane) Aaa, już wszystko kumam Napisz na jak długo pomogło samo czyszczenie Edytowane 5 Października 2016 przez piotrsob1
bako Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Miałem problem z szarpaniem nie czesto ale czasami, dorwałem zaslepke ale jednak okazała sie jakos niepasowna, wiec tylko wyczyściłem EGR i od tego czasu juz ponad 3 miesiace zero problemu. z tym że co jakis czas wywala mi check, dokładnie błędu nie pamietam ale coś jest z przepływem spalin, wykasowałem go raz ale pokazał sie znów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się