waskivw Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 1-3 od strony pasażera 4-6 strona kierowcy , zaczynamy liczyć od rozrządu. Trochę dziwne podejście mechanika , najpierw rozbiera , a potem diagnoza ?
Dawidosss_88 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam podobnie tyle ze niemam lpg W serwisie wykryli ze w kokektorze niemialem tego walka co reguluje powietrze I dlatego te bledy...no i jak do tej pory szukam tej czesci tylko cos trudno dostac
rosek11 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 kolego, a dokładnie jakie masz objawy w tym ASN? ---------- Post dopisany 10-08-2013 at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2013 at 11:54 ---------- auto odebrane, wymieniony kompletny rozrząd z pompą wody, pasek CONTI, pompa Hepu rolki i napinacze INA, koszt wymiany 350pln. Rozrząd robiony na blokadach. Wnioski: brak błędów wypadania zapłonu, auto pracuje zdecydowanie lepiej. Mechanior stwierdził, że będzie potrzeba jeszcze wyczyścić przepustnice i zrobić jej adaptację. Jak zostało stwierdzone to , przyczyną był wyciągnięty pasek rozrządu, przez co przestawiły się fazy na rozrządach. Teraz pojeżdżę i zobaczę jak będzie dalej... ---------- Post dopisany 11-09-2013 at 20:24 ---------- Poprzedni post napisany 10-08-2013 at 08:44 ---------- Wracam do tematu.... Pozostały objaw niewielkich drgań karoserii, są one mniejsze nie na początku ale jednak występują. Została wyczyszczona przepustnica i zrobiona adaptacja, ale nic nie pomogło. Zauważalna jest różnica czasu wtrysku i waha się ona pomiędzy V-kami o około 0,5 ms Dodatkowo mechanik stwierdził różnice wartości pomiędzy sondami, pomimo tego że nie wywala żadnych błędów. W wykładzie wydechowym w obu końcówkach na biegu jałowym słychać jakby stuki, puki. Przy zmianie biegu, po puszczeniu sprzęgła występuje szarpnięcie, takie zawahanie silnika - i to jest właśnie bardzo charakterystyczne. Generalnie auto, przyśpiesza bardzo dobrze, na 4 biegu kręci się praktycznie do samego końca. Płyny chłodniczego nie ubywa. Nie są te objawy bardzo znaczne, ale szczerze frustrują mnie dlatego uparcie dążę to rozwiązania problemu i proszę Was o pomoc w dalszym ciągu.
bawół1 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 No to różnice w czasie wtrysku po obu stronach dość znaczna . Zamienialiście sondy stronami? Może są dwie różne sondy. Moze któryswtrysk leje , zamienić wszystkie stronami.
rosek11 Opublikowano 11 Września 2013 Autor Opublikowano 11 Września 2013 Nie, nie były zmieniane sondy. Mam podjechać kiedyś na czasie do mechanika i coś tam ogarnąć z tymi sondami. Jest możliwość sprawdzenia drożności katów ?
BeyerBrown Opublikowano 11 Września 2014 Opublikowano 11 Września 2014 http://forum.vw-passat.pl/threads/129394-Diagnostyka-sond-lambda-i-katalizatora-1-8T
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się