Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Niezapominajka 1.8T, @UP 22.02.14 !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@UP. Zdjęcia poprawione.

---------- Post dopisany 16-11-2013 at 06:37 ---------- Poprzedni post napisany 01-09-2013 at 07:08 ----------

@Up. Wszystko opisane

---------- Post dopisany 28-11-2013 at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany 16-11-2013 at 06:37 ----------

Dzisiaj odebrałem samochód, za naprawę wyszło 7 tyś, do wymiany pozostał jedynie pływak oraz sonda lambda, jutro postaram się napisać co zostało wymienione dokładniej :)

---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ----------

Dzisiaj odebrałem samochód, za naprawę wyszło 7 tyś, do wymiany pozostał jedynie pływak oraz sonda lambda, jutro postaram się napisać co zostało wymienione dokładniej :)

Opublikowano

za b5 7tys :facepalm: to za 4tys już kupisz jakiegoś złomka :naughty:

jesli naprawa przekracza np 4tys to sprzedajesz zabytek i kupujesz co na chodzie bez większego wkłady

Opublikowano

Masakra tyle kasy utopione! a Ty nadal się nie nauczyles i chcesz wlać olej 10W40 posłuchaj innych i kup w końcu dobry olej 5w40 a silnik jak i podzespoły się odwdziecza,

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Miała być tylko przednia szyba do wymiany, póżniej doszedl silnik, i kolejne podzespoly, az w koncu liczba wymienionych czesci to dluga lista za 6tyś i tysiąc za robocizne, po prawie miesiacu otrzymalem auto, zima zaskoczyla a ogumienie letnie, kraweznik zaliczylem.. opone i felge rozpierd**, coz ostatnie pieniadze wydałem na naprawę A4, gdybym wiedzial, ze tyle wyjdzie nie naprawialbym ale skad moglem wiedziec, ze az tyle czesci nie domaga? Silnik w bardzo dobrym stanie po 12 bar na kazdym tłoku, olej castrol magnatec 10w40 z tego co się orientuje pozostała do wymiany sonda lambda oraz pływak ale to w przyszlosci, za tą kasę miałbym masę poliftowych gratów no ale cóż life is brutal ja natomiast chciałbym tylko żeby autko sprawowało się i służyło bo nie mam zamiaru wymieniac kolejnych części.. :facepalm:

Opublikowano

Trochę dużo kasy w nim utopiłeś, przynajmniej będziesz miał teraz pewne auto :decayed:

Grudzień.. Zakopane a Ciebie zima zaskoczyła :shock3: mam nadzieję, że zimówki już założone bo szkoda by było znów oddawać auto do mechanika :grin:

Opublikowano
Miała być tylko przednia szyba do wymiany, póżniej doszedl silnik, i kolejne podzespoly, az w koncu liczba wymienionych czesci to dluga lista za 6tyś i tysiąc za robocizne, po prawie miesiacu otrzymalem auto, zima zaskoczyla a ogumienie letnie, kraweznik zaliczylem.. opone i felge rozpierd**, coz ostatnie pieniadze wydałem na naprawę A4, gdybym wiedzial, ze tyle wyjdzie nie naprawialbym ale skad moglem wiedziec, ze az tyle czesci nie domaga? Silnik w bardzo dobrym stanie po 12 bar na kazdym tłoku, olej castrol magnatec 10w40 z tego co się orientuje pozostała do wymiany sonda lambda oraz pływak ale to w przyszlosci, za tą kasę miałbym masę poliftowych gratów no ale cóż life is brutal ja natomiast chciałbym tylko żeby autko sprawowało się i służyło bo nie mam zamiaru wymieniac kolejnych części.. :facepalm:

To nie miałeś informacji od mechanika co jest do wymiany?

Oddałeś na wymianę szyby, a wymienił znacznie więcej? Nie pytałeś o koszty gdy samochód stał miesiąc u mechanika?

Na bogato.

Mi kiedyś wymienili przez pomyłkę prócz łożyska, łącznik stablizatora.

Zrobiłem małą awanturę, że przyjechałem na wymianę łożyska a bez informacji i mojej zgody wymieniono łącznik stabilizatora:whistling:

Przeprosili. Dostałem rabat, nie policzyli za robociznę itd. To były psie pieniądze ale sprzeciwiłem się dla zasady.

Jak można tak się dawać hmm zrobić w balona?

Opublikowano

No zimówek jeszcze nie mam, jutro jade badać co i jak, co do wymian, tak auto zaholowalem bo juz nie odpalalo, zeby wymienic szybe i przy okazji zeby wrocilo na chód, nie spodziewalem się, ze caly silnik pojdzie sie jeb**, po zastanowieniach zgodzilem sie na wymiane silnika co za tym idzie rozrząd oraz wszelkie podzespoly, z wymianą zawiasow w drzwiach ktore opadaly tez nie chcialem czekac, mechanik uparł się, ze nie chce oddawac mi auta nie do konca zrobionego, mi zalezalo na czasie, czekalem z dnia na dzien, no juz pozwolilem mu ingerować, powymieniał kilka fantów w zawieszeniu a na końcu wypatrzył pękniętą, zalewającą się olejem turbinę więc zgodzilem się na regenerację choć przyznam, ze to bardzo kosztowny wydatek, czy było warto płacić drugi raz wartość samochodu zwłaszcza, ze to wersja przedliftowa przekonamy się w przyszlosci no ale miłość do moich czterech kółek jest najwazniejsza. Pozdrawiam. :wink:

Opublikowano
Leje owy olej Lotos 15w40 poniewaz wczesniejszy wlasciciel go lał i mi go polecal

Polecam wciąż jeździć na tym oleju, zobaczymy ile tym razem wytrzyma. :wink:

Opublikowano
:facepalm: ja od siebie polecam 245dni i nocy spedzonych na czytaniu wszystkich wątków na forum a dopiero po tym zabrać sie za Audi i za jazde Audi:polew:
Opublikowano
Leje owy olej Lotos 15w40 poniewaz wczesniejszy wlasciciel go lał i mi go polecal

Polecam wciąż jeździć na tym oleju, zobaczymy ile tym razem wytrzyma. :wink:

Jakbys dokladnie przeglądał wątek nie zamotałbyś się bo po naprawie - nowy silnik, nowy olej, obecnie Castrol Magnatec 10w40.

Opublikowano
Leje owy olej Lotos 15w40 poniewaz wczesniejszy wlasciciel go lał i mi go polecal

Polecam wciąż jeździć na tym oleju, zobaczymy ile tym razem wytrzyma. :wink:

Jakbys dokladnie przeglądał wątek nie zamotałbyś się bo po naprawie - nowy silnik, nowy olej, obecnie Castrol Magnatec 10w40.

To nadal nie jest olej do tego silnika!

Opublikowano

Dlaczego? Silnik jest w dorbym stanie, dobre cisnienie na tłokach ale nie jest juz nowy, ma swoje lata, to mechanik sam zasugerował ten olej.

Opublikowano

Po pierwsze gratuluje pierwszego auta. Bedziesz mial z nim troche zabawy, ale spokojnie, wszystko da sie zrobić. Wertuj forum, nie bój sie pytać i nie przejmuj sie jak ktoś sie będzie czepiał, bo to standardowa procedura naprawiania ludzi i zaszczepiania prawdziwej pielęgnacji auta :grin:

Odrazu w skrócie: Żadnych "tjuningów", wynalazków, niebieskich ledów. Przywróc do serii i zacznij z dobrą bazą. :wink:

I nie fisiuj tak bo to nie wyrobisz z naprawami i mandatami. A jeszcze Ci prawko zabiorą za wygłupy.

Opublikowano
Po pierwsze gratuluje pierwszego auta. Bedziesz mial z nim troche zabawy, ale spokojnie, wszystko da sie zrobić. Wertuj forum, nie bój sie pytać i nie przejmuj sie jak ktoś sie będzie czepiał, bo to standardowa procedura naprawiania ludzi i zaszczepiania prawdziwej pielęgnacji auta :grin:

Odrazu w skrócie: Żadnych "tjuningów", wynalazków, niebieskich ledów. Przywróc do serii i zacznij z dobrą bazą. :wink:

I nie fisiuj tak bo to nie wyrobisz z naprawami i mandatami. A jeszcze Ci prawko zabiorą za wygłupy.

Dziękuję, wezmę to do siebie, chcialbym zeby kiedys moja b5 wygladala tak jak niektorych tutaj ale narazie musze zadowlic sie tym co mam, kołpakami, nawiewem i starą kierownicą a co do ledów poki nie zmienie na jakies swiatła z polifta zostawię ale moze juz niedlugo :P

Opublikowano
Leje owy olej Lotos 15w40 poniewaz wczesniejszy wlasciciel go lał i mi go polecal

Polecam wciąż jeździć na tym oleju, zobaczymy ile tym razem wytrzyma. :wink:

Jakbys dokladnie przeglądał wątek nie zamotałbyś się bo po naprawie - nowy silnik, nowy olej, obecnie Castrol Magnatec 10w40.

Kilka miesięcy temu juz ci pisałem, jaki powinien być olej. Ale ty wierzysz mechanikowi, a w jego interesie jest, żebyś go odwiedzał jak najczęściej, a nie żebys jeżdził bezawaryjnie. Powodzenia. :wink:

Opublikowano

No początku pojezdze na castrolu 10w40, pozniej zaleje 5w40 castrola, poki co obroty mi strasznie falują na jałowym na benzynie a na gazie nie w miare się trzymają , jesli do tygodnia to nie minie to musze znowu odwiedzic mechanika, powiedział, że to wina sondy. Dzisiaj rowniez jak wracalem od znajomego zauwazylem, ze auto jakby nie reagowalo na gaz, dopiero po chwili, takiego muła odczuwalem, dodam, ze było bardzo zimno a w baku miałem kilka litrów, zobaczymy co przyniesie sobota, może uda mi się zmienić oponki i pojezdze trochę więcej to powiem co i jak :jerk:

Opublikowano

do 1.8T tylko 5w40, choć ja latam na vavloline 10w60 vr1 i gra gitara

Opublikowano

Przy kolejnej wymianie oleju wleje magnateca 5w40 :)

Odciąga mi węża gumowego który idzie od turbiny do intercoolera i przez to auto traci obroty, szarpie, dusi się, ta guma poprostu jest troche za krótka żeby dobrze opaską zacisnąć a wszystko przez wężyk od podciśnienia który przeszkadza w nalozeniu go dobrze, dzisiaj zalozylem odleciala po ok 3 kilometrach, poki co zalozylem i zobacze czy znowu spadnie, zauwazylem, że jesli jest szczelnie i dobrze połączony węzyk to autko ładnie pracuje :)

---------- Post dopisany 04-12-2013 at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany 02-12-2013 at 03:18 ----------

@UP, Zaktualizowałem części które wymieniłem w ostatniej naprawie. :)

Opublikowano
do 1.8T tylko 5w40, choć ja latam na vavloline 10w60 vr1 i gra gitara

kolego a jak ty go w zimie przy -20 odpalasz? :naughty:

Opublikowano

Nie przesadzaj. 10W przy -20 odpala na pewno normalnie. Silnik się męczy trochę po rozruchu, ale tego być może nawet nie widać i nie czuć. Dopiero jak robimy remont, ale wtedy zadnemu mechanikowi nie przyjdzie do głowy jakikolwiek zwiazek z olejem.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...