Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spory wyciek oleju !


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wycieka mi olej przy połączeniu bloku silnika ze skrzynią. Dodam ,że wymieniałem sprzęgło-tarcze-docisk na LUK'a, oraz uszczelniacz tylny wału. Części zamówione od kolegi z forum Tom77.

Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! - f518ca1f947b3.jpg

<a href=http://zapodaj.net/f518ca1f947b3.jpg.html>wyciek.jpg</a>

Wyciek jest dosyć obfity, zawsze zostaje plama oleju w ciągu 4 dni wlałem 1l oleju. Ma ktoś jakieś propozycje co to może być ?

Opublikowano

Możliwe, że podczas wciskania simmeringu na wale spadła z niego sprężynka i nie dociska - stąd wyciek. Jakby tak było to kolejna wymiana simmeringu cię czeka.

Opublikowano
Możliwe, że podczas wciskania simmeringu na wale spadła z niego sprężynka i nie dociska - stąd wyciek. Jakby tak było to kolejna wymiana simmeringu cię czeka.

Mówisz o wymianie docisku czy uszczelniacza ? I pytanko bo jestem ustawiony do mechanika na 14.08. i czy do tego czasu moge latać autem czy sobie odpuścić, bo może sie cos poważniejszego sie zepsuć z tytułu tego wycieku ?

Razczej stawiałem na uszczelke miski olejowej ...

Opublikowano

tez mysle ze cieknie ci uszczelniacz walu korbowego , mozliwe ze sie uszkodzil podczas wciskania , aby go prawidlowo zalozyc nalezy uzyc przyrzadu ktory jest w komplecie z uszczelniaczem

Opublikowano

klania się uszczelniacz do wymiany

Opublikowano

to załóżmy, że to uszczelniacz, mogę jeździć z tym wyciekiem przez 7 dni ?

Opublikowano

oczywiście że możesz. pilnuj stanu oleju i możesz śmigac. Świat się nie zawali.

Opublikowano

W najgorszym wypadku będziesz miał do wymiany jeszcze tarczę sprzęgła jak dostanie się na nią olej :)

Opublikowano

Odświeżam temat ponieważ ponownie wymieniłem uszczelniacz tylny wału, uszczelke pod miską oleju, czujnik temperatury oleju i dalej, i dalej cieknie tak jak na zdjęciach.... jakieś pomysły ?

Opublikowano

Z tym uszczelniaczem to ja tez miałem jaja.

Założyłem nowy i ciekło a raczej lało się tak jak u Ciebie.

uszczelniałem miskę 2 razy i dalej to samo.

W końcu zakupiłem kolejny uszczelniacz zrzuciłem skrzynie i okazało się ze źle go dałem tzn zawinął się i ciekło:facepalm::facepalm:

Musisz uważać żeby nie zadrzeć go i tyle.

Opublikowano
Z tym uszczelniaczem to ja tez miałem jaja.

Założyłem nowy i ciekło a raczej lało się tak jak u Ciebie.

uszczelniałem miskę 2 razy i dalej to samo.

W końcu zakupiłem kolejny uszczelniacz zrzuciłem skrzynie i okazało się ze źle go dałem tzn zawinął się i ciekło:facepalm::facepalm:

Musisz uważać żeby nie zadrzeć go i tyle.

Też tak myślałem , ale też drugi uszczelniacz założyłem, a pierwszy jak zdjąłem wyglądał ok, guma nie była pozawijana... nie mam już siły do tego auta :/

Opublikowano

A dałeś silikon na łączeniu tego uszczelniacz z miską???

W ogóle u Ciebie jest wymienny cały uszczelniacz czy tylko uszczelka???

Na pewno cieknie z tego miejsca???może odma albo uszczelka pod chłodniczką oleju.

Opublikowano

Tak cieknie dokładnie z tego miejsca jak na zdjęciu, i wymieniałem cały uszczelniacz razem z tą ramką, a daje sie jakąś uszczelke miedzy uszczeniacz a blok silnika? Raczej nie cieknie tylko sie leje. Sprawdze jeszcze tą odme i uszczelke chłodniczki oleju mam nadzieje ze bedzie któreś z tych miejsc, ale wątpie bo ten wyciek jest za bardzo obfity. A i czy jest możliwość ze kupiłem nie taki komplet sprzęgła i uszczelniacz bo z tego co wiem do mojej wersji były dwa rodzaje?

Opublikowano

Chodzi o to ze są dwa rodzje tzn jeden taki jak mamy my cały a drugi rodzaj to wymienna uszczelka.

Z tego co piszesz to masz taki:

P4110090.jpg

A tu masz foty małego zadarcia na uszczelniaczu,niby nic a plamka śr 10cm zostawiał:decayed:

P5180001.jpg

ze sprzęgłem to wątpię bo ja zakładałem od AWX-a i nie w tym sęk.

Ten uszczelniacz dolegał dobrze do tego koła i pasował na śruby na około tego koła???

P4110091.jpg

Jak Cieknie Ci z odmy to jak spojrzysz pod maskę to pod filtrem paliwa tylko głębiej na łączeniu odmy z silnikiem będziesz widział ślady oleju.

Opublikowano

identyczny mialem u klienta w a4 afn.Okazalo sie ze cieklo z pod uszczelki miedzianej węza olejowego do turbo(wkrecane w podstawe filtra oleju) w tym silniku tak ładnie jest zrobione ze olej jezeli cieknie z tamtad scieka po bloku przez skrzynie i cieknie na dole otworem tak jak u ciebie.

Opublikowano

Kolego a powiedz czy przed wymianą tego uszczelniacza też miałeś dany wyciek czy dopiero po robocie sprzęgła zaczęło lać się???

Sprawdź też filtr tak jak pisze Patryk-włoż rękę za filtr i będziesz wiedział,z resztą wlot jest widoczny ładnie z góry,może mechanik przy odkręcaniu skrzyni zawadził kluczem i już masz wyciek:facepalm:

Opublikowano

usterka zlikwidowana, jednak podwinął sie uszczelniacz. Mój "mechanik" (którego juz nieodwedze) powiedział że znalazł sposób na to, aby sie uszczelka nie zawijała jednak nie chciał go zdradzić. Dziękuje wszystkim za pomoc i zainteresowanie. Pozdrawiam

Opublikowano

Co za dziadostwo :decayed:Zrypał i nie chce powiedzieć.

Proszę nie mów że płaciłeś za zrzucenie skrzyni lub nowy uszczelniacz??

Sposób....

Smarujesz olejem delikatnie i z wielką ostrożnością zakładasz go,jak to zrobisz to lampka i patrzysz czy dobrze siedzi:decayed:

Opublikowano

niestety zapłaciłem za 3 z kolei uszczelniacz, robota w ramach gwarancji, lecz z wielką niechęcią .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...