cj92 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Witam mam odczucie że mój avj słabo idzie proszę o przeanalizowanie czy doładowanie jest dobrze. Co można jeszcze z logowac? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Tak masz rację cos jest nie tak doładowanie zadne jest niskie i do tego poźno wstaje turbina, wygląda na tryb awaryjny, logi robiłeś po kasowaniu błędów? były jakieś wogóle? zrób jeszcze z 002 020 118
cj92 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Logi po kasowaniu błędów. Był błąd o złej temperaturze i o rozrządzie coś. Logi zrobię ale trochę się zejdzie bo kabel się uwalił. ---------- Post dopisany 20-08-2013 at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany 11-08-2013 at 21:08 ---------- 031 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 118 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 033 034 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 094 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 115 020VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co sądzicie o tym ? gdzieś chyba zbiegło 25 koników.
Łukasz13 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Co to był za bład z rozrządem? bo tu tkwi problem z brakiem mocy pasek rozrzadu był wymieniany? trzeba sprawdzic ustawienie rozrządu bo chyba źle jest ustawiony i przez to cofa zapłony i brakuje mocy.
Łukasz13 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Musisz sprawdzic rozrząd i napinacz łancuszka rozrządu w głowicy, zaworek sterujacy napinaczem n205: http://images.thesamba.com/vw/gallery/pix/690424.jpg tu masz zdjęcie możesz zrobić test na vagu czy cyka ewentualnie zmierzyć jaki opór jest na stykach w zaworku.
cj92 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 mierzyc na odpalonym opór? ---------- Post dopisany 22-08-2013 at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany 20-08-2013 at 20:17 ---------- 14-15omów mierzone miernikiem z tesco
Łukasz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Czyli wygląda na sprawny, na vagu jeszcze możesz zrobić test wyjść zobaczyć czy cyka, no ale podstawa to sprawdzenie ustawienia rozrzadu, napinacz łańcuszka nie hałasuje?
edekxp Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Sprawdź szczelność dolotu, bo wygląda jakby ciśnienie uciekało Przepływomierz stanowczo za mało mierzy, masz jakieś 120KM
Łukasz13 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Przy takim cofaniu zapłonów i obcinaniu doładowania przez ecu mocy nie będzie, do tego korekcja w grupie 093 wskazuje na coś z rozrządem.
gregor10 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Tak jak koledzy piszą - 1.Rozrzad źle złożony 2.Dziura w dolocie (turbo wolno wstaje) 3.Przeplywka zaniza (mozliwe ze przez dziure w dolocie) 4.Motor stuka jak szalony 5.Mocy to tam jest ze 120km jak ktoś słusznie zauważył.
cj92 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 ale rozrząd źle po której stronie? jeszcze nie zmieniałem paska dopiero mam się za to wziąć. Wydaje mi się że nawet z cofaniem zapłonu powinno być te 0,5 bara. Niżej turbiny elektronicznie nie da się chyba wysterować. Może na początek świece wymienię zaleje 98 i zrobię logi jeszcze raz. Jeśli była by dziura za turbiną to przepływa powinna chyba pokazywać więcej. ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:37 ---------- to napinacz jest ok jeśli jest te 15omów? ---------- Post dopisany at 20:51 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Czyli wygląda na sprawny, na vagu jeszcze możesz zrobić test wyjść zobaczyć czy cyka, no ale podstawa to sprawdzenie ustawienia rozrzadu, napinacz łańcuszka nie hałasuje? Zorbie w weekend test na vagu. Rozrząd nie hałasuje. Wręcz cichy jak na 1.8t. ---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:51 ---------- Błędy Uploaded with ImageShack.us
edekxp Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Może na pocieszenie, miałem taki błąd (16395) na oleju Castrol:facepalm: od czasu do czasu Czasem było słychać napinacz przy odpalaniu. Wymieniłem olej na Motula o błędzie zapomniałem Może to też być wina zapchanego smoka. Wymień olej albo zajrzyj do miski
gregor10 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 turbo w avj 0.5bara przy 2000rpm powinno lapac w ułamek sekundy a nie tak jak u ciebie wstaje wolno jak słoń.
adrian998998 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 No w AVJ-otkach sprezarka szybko się budzi a nie mówiąc po programie to już jedzie:) Ostatnio taką stroiłem.
cj92 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Przysłuchałem się noi słychać ten łańcuszek rozrządu. Wiec czeka mnie wymiana rozrządu po obu stronach. Teraz pytanie czy te napinacze i łańcuchy z allegro się nadają ?? Jaki koszt rozrządu po tamtej stronie?
gregor10 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Te z allegro się nadają. A rozrzad polecam INA.
predki74 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 kolega na allegro ma oryginalne rozrządy do naszych samochodzików
cj92 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 "16395/P0011/000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake): nie Retard Osiągnięta wartość zadana (Over-Advanced) Ewentualne objawy Utrata mocy Możliwe przyczyny Wałek rozrządu zaworów regulacji 1 (N205) uszkodzony Przekaźnik pompy paliwa (J17) uszkodzony Mechaniczne Timing nie poprawne, w tym łańcuchu i / lub paska. Możliwe rozwiązania Sprawdź rozrządu zawór regulacyjny 1 (N205) Sprawdź przekaźnik pompy paliwa (J17) Sprawdź Mechanical Timing " Jaki wpływ ma przekaźnik pompki paliwa na ten błąd? Wiem że u mnie coś było kombinowane przy pompce paliwa bo jest zrobiony przycisk który odcina paliwo, taki antykradzieżowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się