pioteros Opublikowano 20 Maja 2014 Opublikowano 20 Maja 2014 tylko w teorii - tak byc powinno są tacy co mają nowe A6 za 250tys a jezdza caly sezon na zimowkach to jest polska niestety
Spawn1984 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Witam kolegów po dłuższej przerwie w końcu odebrałem swoje auto po małym remoncie (wymiana kompletnego rozrządu, wymiana zaworków trzymających ciśnienie na głowicach, całego przedniego zawieszenia i regeneracji układu kierowniczego) no i niestety ... brakuje mu mocy byłem dzisiaj na hamowni i stwierdzili że fazatory, ale przy okazji wymiany rozrządu wymieniłem jeden fazator z mojego starego silnika (który miał naprawdę niezłego kopa). Mechanik twierdzi że to może być wina pompy olejowej a raczej jakiegoś zaworku który tymi fazatorami steruje. Macie może jakieś pomysły ?
pioteros Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 a cisnienie oliwy zmierzone bylo? bylo by jasne
Spawn1984 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ciśnienie oleju na nagrzanym silniku i na wolnych obrotach 1 bar czasem spada troszkę niżej, ale jak wtedy też zaczyna coś klekotać ... jak by rozrząd. Trudno powiedzieć czy czujnik pokazuje prawidłowo ... to dodatek tuningowy "auto guide" czy coś takiego ;/ muszę jeszcze zwykły manometr podłączyć ...
julekF1 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 a rozbierałeś fazatory przy okazji wymiany rozrządu? gniazdo na trzpień jest ok, czy wyklepane?
Spawn1984 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Ja tego nie robiłem ... z mechaniką "osobową" u mnie cieniutko ale ciekawe czy mechanik to zrobił ... dzisiaj u nich będę to się dowiem ... w jaki sposób są sterowane fazatory ?
julekF1 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 jest zaworek , który otwiera do niego dopływ oleju i na tym koniec, reszta to czysta mechanika. Z tego co wiem, jesli zaworek padnie to wywala błąd przy diagnozie np.VASem zobacz tą stronę JHM Mechanical Adjuster Repair Kit (PAIR) for B6-B7 S4, C5-allroad w/ 4.2L - JH Motorsports Inc. - znajdziesz na niej filmik jak to wygląda i jak sprawdzić fazator czy jest ok. Jeśli fazator jest mechanicznie ok i nie ma błędu zaworka przy diagnostyce komputerowej to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej moim zdaniem. Ale najlepiej zapytaj winczako on BBk zna tu najlepiej
waskivw Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Panie ale co tu sprawdzać jak ciśnienia oleju to ten silnik nie ma , co to za ciśnienie poniżej 1 bara Micha w dół i trzeba się przyjrzeć pompie oleju, napędowi itd.
Dev Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Cisnienie d....pa, micha do sciagniecia
Spawn1984 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Na szczęście mam pompę oleju na pewno sprawną jutro auto do mechanika i do wymiany ... ale czy to może mieć wpływ na moc ? bo małe ciśnienie czyli 1 bar ma na naprawdę rozgrzanym oleju po dynamicznej jeździe
pioteros Opublikowano 26 Czerwca 2014 Opublikowano 26 Czerwca 2014 Malo jak na v8 gdzie olej ma co smarowac, zobaczy czy panewki masz cale jak będziesz miche ściągał
julekF1 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Na szczęście mam pompę oleju na pewno sprawną jutro auto do mechanika i do wymiany ... ale czy to może mieć wpływ na moc ? bo małe ciśnienie czyli 1 bar ma na naprawdę rozgrzanym oleju po dynamicznej jeździe i jak, co stwierdził mechanik?
Spawn1984 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Jeszcze nie wiem aktualnie jestem w niemczech imwieczorem będe do niego dzwonił ...
vsl Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 ja mam s4 2005 przebieg w tej chwili 204.000 zauwazylem trzy rzeczy na ktore mnie zaczely zastanawiac: i w sumie chcialbym zebyscie cos tu doradzili ci ktorzy macie wieksze doswiadczenie bo za 2-3 dni auto jedzie do mechanika na pierwszy wiekszy serwis oleje filtry ew jakies niedomagania itp itd 1. auto dopoki bylo serwisowane w audi ok. 170.000 jezdzilo na castrolu 10w40(bodajze ale jutro zedytuje jak spojze w papiery) natmiast nie wiem czemu wlascieil od konca serwisowania przez audi zaczal lac castro 0w30 i na tym oleju auto jezdziobecnie. Jako ze autem jezdze prawie 3 tyg kupilem 2l oleju uczuluony tym co wyczytalem w tym czasie zrobilem 1500km i wlalem 1.5l oleju. predkosci max nie przekraczaly 130km/h natomiast do tych 130 pare razy przycisnalem. wiec jazda mieszana ostra z lagodna 2.silnik raz po mocnym ganianiu rano przy odpalniu puscil chumrke... wiec poprosilem o poprowadzenie kogos eski ja pojechalem za nia przy przyspieszaniu nie kopci 3.przy rozruchu czasem troszke zarzegocze na sekunde potem cisza, poza tym nie ma jakichs niepokojacych dzwiekow, chodzi rowniutko czy 40 czy 20 na dworze bez roznicy. przy 176.000 byl robiony serwis na 4900$ jutromoze wrzuce skan co bylo robione. no i zasatanawiam sie czasem musze troszke dluzej pokrecic silnikiem zanim odpali ale nie jest to jakas ogromna roznica stad moje pytania: -jaki olej polecacie? wiem ze piszecie motul/liqymoly tyle wiem ale ktory jednak bedzie lepszy i jaka lepkosc -jakie swiece -na co radzilibyscie zwrocic uwage aby mechanik to sprawdzil oczywiscie bez wyjmowania silnika na razie? natomiast co do auta potwierdze to co pisali inni po zakupie tego auta w moich oczach sens traci kupno nowego auta gdzie auta 5 razy drozsze przy tym aucie wygladaja jak tanie zabawki i jeszcze jedno auto daje takie wrazenie ze ktos w nim polaczyl dwa swiaty pierwotna sile duzej v8 i technologiczne dopracowanie audi/jakosc wyjatkowy wozek pozdro dzieki za pomoc
pioteros Opublikowano 21 Lipca 2014 Opublikowano 21 Lipca 2014 olej do eski ja bym lał tylko coś pokroju 5w50 lub 10w60 ale syntetyk... pod maską jest tam gorąco, silnik spory, miejsca mało... więc 5W30 który ma małą lepkość w wyższych temperaturach to pomyłka... o 10W40 nei wspomne oby tam sieczki nie było wewnątrz
julekF1 Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 ja jeżdzę na takim i moim zdaniem jest bardzo dobry liqui moly 5w40 synthoil high tech co do świec to bardzo dobre są irydowe Denso IK20 (ja jestem z nich zadowolony) a co do puszczania dymka to ja bym proponował sprawdzić odmę i ew. wymienić (dostęp nie sprawia większych problemów)
vsl Opublikowano 22 Lipca 2014 Opublikowano 22 Lipca 2014 na piatek jestem umowiony do jhm bedzie zmiana oleju 5w40 liqui albo motul a wczesniej plukanie filtry oleju paliwa powietrza/ swiece nowe compression test i ecu tune up jesli wszystko bedzie sprzyjalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się