POWER-KRIS Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Całe Mam nowe tył i przód lemforder sachs i odbija lepiej niż stare jest idealnie. Jak wyjezdzasz autem z salonu to nie odbija? Coś sklepali i tyle. Sony Xperia Tapatalk 4
stasiu1971 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2013 może winna temu firma MS
machina Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 może winna temu firma MS Jak ja założyłem MS to również zauważyłem że ciężej kiera chodzi ale z odbijaniem kiery nie było różnicy. Minął rok i już nie chodzi ciężej:decayed:, a wręcz mam wrażenie że zaraz jakiś wahacz zacznie padać
stasiu1971 Opublikowano 6 Września 2013 Autor Opublikowano 6 Września 2013 po przejechaniu 50 km chodzi coraz lżej ale jeszcze nie to co przed wymianą ---------- Post dopisany 06-09-2013 at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2013 at 19:30 ---------- kurcze przejechane 150 km ale kierownica nadal nie wraca do punktu " 0 " a przy całkowitym wychyleniu kierownicy (max skręt) w ogóle nie chce wracać
Banan Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 to już może być kwestia zbieżności , była sprawdzana?
stasiu1971 Opublikowano 25 Maja 2014 Autor Opublikowano 25 Maja 2014 tak była ustawiana po przejechaniu 20 km od montazu zawiechy ---------- Post dopisany 25-05-2014 at 23:53 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2013 at 23:32 ---------- witam panowie po pół roku kierownica dalej chodzi ciężej niż w innych 4 audi którymi kręciłem , słabo odkręca po wykonaniu zakrętu ale do chodzi prawie do zerowego położenia (brakuje tak z ćwiartkę obrotu żeby była idealnie prost) i t co opisałem to jak jest na dworze mniej jak 10 *C ,jak temperatura sięga 20 *C to odbije po wykonanym skręcie ale muszę dociągnąć tak trzy czwarte żeby było na zero , a ja są upały powyżej 30*C tu w ogóle nie wraca na swoje miejsce i zostaje w skręcie no chyba że wdepnę pedał gazu w podłogę to ją trochę odkręci ale i tak trzeba wykonać cały obrót żeby była ustawiona do jazdy na wprost.Podsumowójąć im na dworze cieplej kierownica chodzi gorzej/cięrzej nie odbijając a im zimniej nawet ponizej zera to chodziła prawie idealnie - no te 5 - 7 cm trzeba było ją dociągnoć żeby auto jechało na wprost, i tu mam pytanie co trzeba zrobić I=>=>=>=> 1.czy to konieczna wymiana płynu hydraulicznego 2.czy to konieczna wymiana pompy 3.czy to konieczna wymiana maglownicy 4. nic z powyższych odpowiedzi
bediks Opublikowano 25 Maja 2014 Opublikowano 25 Maja 2014 Czy działo się to samo na letnich i zimowych oponach ? Bo mi kiedyś przeskakiwala kierownica podczas skrętów i mówiłem napewno coś z układem kierowniczym albo zawiecha No i winne były opony
stasiu1971 Opublikowano 26 Maja 2014 Autor Opublikowano 26 Maja 2014 nie było żadnej różnicy czy letnie albo zimowe opony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się